Különbségek a feketevázas javára:
Jobb fék, állítható fékkar, utaskapaszkodó, szebb tükör, módosított másodlagos levegőrendszer, módosított szelepvezetők(nincs szelepszakadás), a kormánycsapágy alulról védve van lemezzel.
Egyenlőre ennyi különbség jutott eszembe.
Inkább ezt ajánlom! Még a több km ellenére is!
Egyébként is gyanúsan kevés az a 6000km ahhoz, hogy ne a gyári gumi legyen rajta.
Igaz, hogy Dunloppal is szerelték a régebbi Hyokat. Lehet az van rajta.
Lenne egy olyan kérdésem hozzátok, hogy lehet e a 650-est 25kw-osként venni (újonnan)? Mert az A korl. jogsihoz keresek gépet, de nem szeretnék 250-est. (nagyobb ugrást akarok). Előre is köszönet.
Már van kiszemeltem!
Ő lenne az! Ez szürke vázas! Ez gond lenne? Mi a különbség?
A hírdetésben szerepel hogy 2005 9.havi kevés km-rel. Mi a véleményed? Mit nézzek át mikor a megvételre kerűl a sor?
Nos bátran vegyél ilyet! Megbízhatóság, hát előfordul néha hiba, de kinél nem. De nézd csak, épp ittvannak az országkerülőink. Szerintem a felkészítés annyi volt, hogy teletankolták a gépet....
Karbi injektor esetében én a karbira szavaznék, finomabb, de ugye új már csak injektorral van, az ára is magas, használtba azthiszem ilyet találni még nemigen lehet. A gyári teljesítményt a fékpad nem igazolta eddig,(néhány LE hiányzik a 79 ből) ez használatban nem érezhető.
Ráadásul a számok nyelvén.. 800-1000 e Ft között vannaka használtak ma, ennyiért más 1-3 éves motort nemigen kapsz. Viszont érdemes feketevázast, és mindenképpen 2005 utánit venni. (feketevázasd biztosan 2005 utáni, szürkevázas esetében sajnos sokan "fiatalítják", és a 2006 ban vett 2005 ös modellt, ami sajnos pár betegséggel küzd)
De ha megvan a kiszemelt példány, mutasd meg a hirdetést, biztos lesz, aki véleményezi.
Mondjuk itt: www.hyo-klub.extra.hu
Én is végig mentem ugyanezen az országkerülő túrán, km akkor ugyanannyi mint karesznak benzin 91,16liter (átlag 4,21liter/100) alvás kb 3órával kevesebb a motor pedig az S változat (Hyosung GT650S) minden gond nélkül teljesített.
Ti mint a Hyosung motor és márka tudósai tudnátok e nekem segíteni?
Nagyon megtetszett a gt650 es. Nem ismerem a motort. Mi a véleményetek? Érdemes venni egyet? Hosszútávra számolnák vele. Megbízható e a motor? És melyik a jobb a karbis vagy az injektoros? illetve hogy érzitek?a lóerőszám amire megvan határozva leadja vagy kevesebbet?
Válaszotokat előre is köszsönöm!
Hosszú távú túramotor :
Végigmentem vele az országkerülő túrán.
2163km, Összesen: 55 óra 20 perc alatt, amiben benne van. kb. 6-7 óra alvás összesen, sátorban. És megevett 95,94 liter benzint.
Jah én olajat meg olajszűrőt vettem ott így utólag már tudom hogy arany áron... De ez még nem lenne akkora baj de a tulaj úgy beszél mintha részeg lenne alig lehet megérteni meg elég bunkón is viselkedik Szóval én oda asszem többet nem megyek hacsak nem lesz muszáj
Győr? Hümm érdekes.. Én most kérdeztem tőle, hogy jobb oldali deklitömítés mennyi lenne, és mikorra ér oda. A válasz: 1-2 e Ft, ha van raktáron 1-2 nap. Mondom OK, ha meg tudom szervezni a hazahozatalát, jelentkezem. FElhívtam újra, hogy kellene, de mondjon egy konkrét árat, és hogy mikorra lesz meg. A válasz, adjak egy számot, majd jelentkezik. FElhívott, jövő hét közepére ígérték, akkor mehetek érte. Mondom OK, és mennyi mégis? Hja, azt nem nézte meg! (na itt kezdtem kiakadni, éreztem, hogy drága lesz...) de elküldi sms-ben. (gondoltam remek, de én előbb árat akartam hallani, mielőtt aztmondom kérem..) SMS megjön: 3890 Ft... Hááát mitmondjak jó drága! ( A suzuki vízpumpa tömbszelence 3400 ...) ÉS még lassú is, a Reál motorcentrum azon a héten meghozta, amikor kértem...
Hát igen akkor haverod jól átrántották Győrbe a szervízbe Egyszer oda én is elvittem a motort de asszem többet nem viszem. Engem nem basztak át de a tulaj nekem igen ellenszenves volt...
Ha már a váz is törött akkor sokba lenne a javítás. Ha balesetet okozott, akkor gondolom volt rendőri intézkedés is. Ez bizonyíték arra hogy a srác vezette a járművet. Jogi útra terelném az ügyet ha nem akarják kifizetni a kárt. Sőt esetleg fel is jelenteném azzal hogy jogosulatlanul vitte el a motort, erre a fiad nem adott engedélyt..
köszi "öregember " beszéltem a kanyar mesterrel és talán tud segíteni. Elviszem hozzá a motort és bízunk a szakértelmében és a csodában. Köszi mégegyszer !
Megcsináltam tegnap a GT650R-t,meglett a probléma oka.
Mégpedig,előző tulaja a tankba beleöntötte ezt a gyanta szerűséget,de úgy tűnik egy idő után a benzin oldani kezdi.
Lepattogott a benzintank oldaláról a benzinszűrőhöz és annyira eltömítette hogy nem kapott végette anyagot,tegnap a nagy részét eltávolítottuk és kimostuk az egészet.Most teljesen tökéletesen működik neki,a kérdés hogy megint meddig.Valahogy megoldjuk hogy az összes ganyé kijöjjön a tankból.Ha ez nem jön össze akkor tud valaki esetleg olcsón ilyen tankot?
Jobb fék, állítható fékkar, utaskapaszkodó, szebb tükör, módosított másodlagos levegőrendszer, módosított szelepvezetők(nincs szelepszakadás), a kormánycsapágy alulról védve van lemezzel.
Egyenlőre ennyi különbség jutott eszembe.
Inkább ezt ajánlom! Még a több km ellenére is!
Egyébként is gyanúsan kevés az a 6000km ahhoz, hogy ne a gyári gumi legyen rajta.
Igaz, hogy Dunloppal is szerelték a régebbi Hyokat. Lehet az van rajta.
link
Köszönöm hogy ilyen gyorsan válaszoltál!
Már van kiszemeltem!
Ő lenne az! Ez szürke vázas! Ez gond lenne? Mi a különbség?
A hírdetésben szerepel hogy 2005 9.havi kevés km-rel. Mi a véleményed? Mit nézzek át mikor a megvételre kerűl a sor?
Válaszod köszönöm!
Karbi injektor esetében én a karbira szavaznék, finomabb, de ugye új már csak injektorral van, az ára is magas, használtba azthiszem ilyet találni még nemigen lehet. A gyári teljesítményt a fékpad nem igazolta eddig,(néhány LE hiányzik a 79 ből) ez használatban nem érezhető.
Ráadásul a számok nyelvén.. 800-1000 e Ft között vannaka használtak ma, ennyiért más 1-3 éves motort nemigen kapsz. Viszont érdemes feketevázast, és mindenképpen 2005 utánit venni. (feketevázasd biztosan 2005 utáni, szürkevázas esetében sajnos sokan "fiatalítják", és a 2006 ban vett 2005 ös modellt, ami sajnos pár betegséggel küzd)
De ha megvan a kiszemelt példány, mutasd meg a hirdetést, biztos lesz, aki véleményezi.
Mondjuk itt: www.hyo-klub.extra.hu
Ti mint a Hyosung motor és márka tudósai tudnátok e nekem segíteni?
Nagyon megtetszett a gt650 es. Nem ismerem a motort. Mi a véleményetek? Érdemes venni egyet? Hosszútávra számolnák vele. Megbízható e a motor? És melyik a jobb a karbis vagy az injektoros? illetve hogy érzitek?a lóerőszám amire megvan határozva leadja vagy kevesebbet?
Válaszotokat előre is köszsönöm!
Hosszú távú túramotor :
Végigmentem vele az országkerülő túrán.
2163km, Összesen: 55 óra 20 perc alatt, amiben benne van. kb. 6-7 óra alvás összesen, sátorban. És megevett 95,94 liter benzint.
Kíváncsi leszek hogy hogyan fog szuperálni.
Hát ő tényleg ellenszenves,csak röfögni tud a számítógépe mögött.
Mégpedig,előző tulaja a tankba beleöntötte ezt a gyanta szerűséget,de úgy tűnik egy idő után a benzin oldani kezdi.
Lepattogott a benzintank oldaláról a benzinszűrőhöz és annyira eltömítette hogy nem kapott végette anyagot,tegnap a nagy részét eltávolítottuk és kimostuk az egészet.Most teljesen tökéletesen működik neki,a kérdés hogy megint meddig.Valahogy megoldjuk hogy az összes ganyé kijöjjön a tankból.Ha ez nem jön össze akkor tud valaki esetleg olcsón ilyen tankot?