Lentebb belinkeltem Kanyar mester honlapját ott minden alkatrész felől kérdezhetel... ő biztos tud segíteni.... abban már nem vagyok biztos, hogy lesz használt alkatrész, de ő csodákra képes eléggé összetört motoroknál is, fordulj hozzá bizalommal.
Úgy néztem meg hogy egyenesbe állítva a kukucskáló nyíláson semmi olaj nem látszott,még akkor sem ha a motort eldöntöttem.
Mióta megcsináltál szépen látható az olajszint.
Ma egyébként levesszük a tankot,leengedjük a benzint,kicseréljük a benzincsöveket és a szűrőt is,kifújatjuk levegővel.
Hátha valami dugulás volt a gond,remélhetőleg ez a baja.
No ácsi! Ez a "megnéztem, és egy csepp olaj se volt benn " dolog sántít! Hogyna nézted meg? Mert gondolom az olajteknőt le nem vetted? No mármost az ablakban járó motornál, és oldalsztenderen semmi nem látszik!
Sziasztok ! Segítségek és tanácsot szeretnék kérni !
A Fiamnak vettem még tavaly egy GT 250 R motort nagyon nagyon örültünk neki és rendkívül megbecsülte. De a múlthéten az iskolába odaadta az egyik osztálytársának aki amellet, hogy balesetet okozott vele teljesen tropára törte a motort.
Segítsetek hogy hol lehet hozzá használt alkatrészt venni, de lehet, hogy még egy váz is kellene, vagy azt lehet javítani ? ( mert úgy tűnik nekem mintha egy kicsi hajlás lenne benne )
A fiam és mi teljesen össze vagyunk törve lelkileg, mert a károkozó gyerek és szülei mossák kezeiket. Két év spórolást vitt el ez a hülyeség.
Köszönöm ha segítetek !
Tisztelettel Ulviczky László 06/30/279-77-47
ulviczkylaszlo1@t-online.hu
Igen ezt én is nagyon csodálkozva fogadtam hogy ennyike km után gyűrűzni kell.Bár állítólag az előző tulaja gyorsulási versenyekre és pályázni járt vele állandóan.Az biztos hogy az olajteknőben nem volt egy csepp olaj sem amikor megnéztem neki,tehát valahová eltünt.
Gyűrűcsere 12 e km-nél? Haha! Akkor vagy félreértettek valamit, vagy jól bepaliztak! Nem egy ilyen motor van, ami 40.000 körül jár, és még csak az olajat se csipegetik!
A rángatás meg könnyen lehet, hogy valami banális hiba, akár a problémás oldalsztender miatt...
De ugye ez a hiba megint olyan, hogy látni kellene...
Nekem is volt ilyen rángatás gondom! A régi tank rozsdásodott, és ez miatt a karbi tele lett kis rozsdadarabokkal, ha leengedtem a karbiból a benzint jó lett. Kanyar mester kipucolta rendesen, és megoldódott a probléma
Vákumos benzincsap... szerintem.........http://www.see-see.hu/
itt van Kanyar mester lapja, itt a fórumban kérdezhetel.
12-ezer km-nél nem szabad kopásnak lenni a gyűrűnél... bepalizták a cimborádat... az én motoromban 36-ezer van és még szinte gyári állopotú.
Sziasztok,szeretném a segítségeteket kikérni.
Havernak van egy GT650R és volt vele egy kis gondja,a motor 6000fordulat fölött berángatott minden sebességfokozatban,elvitte Győrbe a Németh Motorshoz és kiderült hogy a Gyűrűk meg voltak kopva 12000km volt a mociban,így cserérték benne őket,meg még egy,két dolgot.
Na most hazahozta múlt héten azóta ment vele kb 200km-t,tegnap előtt egyszer csak újra elkezdte neki csinálni ezt a jelenséget,6000 felpörög és onnan nem akar tovább.Most már oda jutott hogy alul sem akar menni,rángat a motor.
Viszont üresben simán felpörög 12 ezerig is,csak ha terhelést kap akkor nem.
Valakinek tippje vajon ez mitől lehetséges?
Arra gondoltunk nem e valamilyen dugulás van a gépben és azért nem megy,mintha nem kapna rendesen anyagot.
Ennek a motornak ki van öntve gyantával a tankja,az előző tulaja kiöntötte mert hogy rozsdásodik a tank állította.
Én ennek tudnám be a hiba okát mert állandóan lepattog róla valamennyi ilyen gyanta.
De szeretném kikérni a véleményeteket a hiba okáról és esetleg hogy mit lehetne csinálni a motorral hogy jó legyen neki.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
sziasztok, vki nem fotozná le nekem, hogy van megoldva a motornka az a rendszernek a felrögzítése, ami nem engedi oldasztender meleltt a sebességbe rakást? nekem kiszedte elöző tulaj, s nem tudom hogy volt felrögzitve, köszönöm.
Szerintem bátran megveheted! Az ár/érték aránya mindenképpen pozitív! Ellenben a 2006 utáni, vagy legalábbis kicserélt hengerfejet bizony nagyon komolyan kell venni! Éppen ezért amennyiben nem fektevázas motorról van szó, mindenképpen javaslom, hogy a motorszám ismeretében érdemes megérdeklődni a Spirrót, hogy ez az újjabb hhengerfejjel szerelt-e? Ugyanis a hirdetéseket nézegetve jópáran előszeretettel a forgalomba helyezés évét adják meg, és sok 2006 -osnak hirdetett motor bizony még a régebbi, ami alapvetően nem baj, ha kicserélték a hengefejeket. Fekete vázasnál ez a probléma nem játszik, mivel azok 2006-osak legalább.
Nem mondom, hiba előfordulhat, de alapvetően túl nagy baj nem! Annak ellenére mondom ezt most, hogy hétvégén megtréfált a motor...
Nézegettem a hyosung gt650R-et. Elég jó áron vannak és szerintem nekem meg is felelne! Azt olvastam h 2006 utáni érdemes venni!
Esetleg ha valaki van itt a fórumon, elárulna pár tippet, h mire érdemes figyelni a vásárláskor, és hogy milyen tapasztalatai vannak a motorral kapcsolatban!
Szerintem elektronikai bolba kell idővel keresni egy kapcsolót, ami helyettesíti a problémás elemet, ha gond van vele, és nem akarod kiiktatni végleg. (tulajdonképpen én nem tenném, bár igazából el lennék nélküle!)
Oldaltámasz kapcsolót iktasd ki!
Ha nem akarod összepiszkolni a kezed, akkor az ülés alatt lévő relét hidald át, vagy adjál neki fix negatívat az akksiról.
Ha jól emlékszem, balról a második, és Stand Relay van fölé írva.
Még mielőtt azt mondanád, hogy ez hülyeség, próbáld ki!
Újabb jelenség állt elő a motoromon.
Kettesben,erős kigyorsitáskor,főleg felső fordulatszám tartományban szaggat.De csak kettesben,és csak cibálásnál.
Ha valaki sejti mi a probléma,leirná nekem?
Köszönöm
Pier.
Ezek a képek nem Nagyszőlősön készültek?
Láttam egy video megosztó portálon egy Hyosung klubról egy videot, de nem tudom megkeresni azóta sem.... Ukrajnaiak voltak... nem tudsz valamit róluk?
Mióta megcsináltál szépen látható az olajszint.
Ma egyébként levesszük a tankot,leengedjük a benzint,kicseréljük a benzincsöveket és a szűrőt is,kifújatjuk levegővel.
Hátha valami dugulás volt a gond,remélhetőleg ez a baja.
A Fiamnak vettem még tavaly egy GT 250 R motort nagyon nagyon örültünk neki és rendkívül megbecsülte. De a múlthéten az iskolába odaadta az egyik osztálytársának aki amellet, hogy balesetet okozott vele teljesen tropára törte a motort.
Segítsetek hogy hol lehet hozzá használt alkatrészt venni, de lehet, hogy még egy váz is kellene, vagy azt lehet javítani ? ( mert úgy tűnik nekem mintha egy kicsi hajlás lenne benne )
A fiam és mi teljesen össze vagyunk törve lelkileg, mert a károkozó gyerek és szülei mossák kezeiket. Két év spórolást vitt el ez a hülyeség.
Köszönöm ha segítetek !
Tisztelettel Ulviczky László 06/30/279-77-47
ulviczkylaszlo1@t-online.hu
A rángatás meg könnyen lehet, hogy valami banális hiba, akár a problémás oldalsztender miatt...
De ugye ez a hiba megint olyan, hogy látni kellene...
itt van Kanyar mester lapja, itt a fórumban kérdezhetel.
12-ezer km-nél nem szabad kopásnak lenni a gyűrűnél... bepalizták a cimborádat... az én motoromban 36-ezer van és még szinte gyári állopotú.
Havernak van egy GT650R és volt vele egy kis gondja,a motor 6000fordulat fölött berángatott minden sebességfokozatban,elvitte Győrbe a Németh Motorshoz és kiderült hogy a Gyűrűk meg voltak kopva 12000km volt a mociban,így cserérték benne őket,meg még egy,két dolgot.
Na most hazahozta múlt héten azóta ment vele kb 200km-t,tegnap előtt egyszer csak újra elkezdte neki csinálni ezt a jelenséget,6000 felpörög és onnan nem akar tovább.Most már oda jutott hogy alul sem akar menni,rángat a motor.
Viszont üresben simán felpörög 12 ezerig is,csak ha terhelést kap akkor nem.
Valakinek tippje vajon ez mitől lehetséges?
Arra gondoltunk nem e valamilyen dugulás van a gépben és azért nem megy,mintha nem kapna rendesen anyagot.
Ennek a motornak ki van öntve gyantával a tankja,az előző tulaja kiöntötte mert hogy rozsdásodik a tank állította.
Én ennek tudnám be a hiba okát mert állandóan lepattog róla valamennyi ilyen gyanta.
De szeretném kikérni a véleményeteket a hiba okáról és esetleg hogy mit lehetne csinálni a motorral hogy jó legyen neki.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Nem mondom, hiba előfordulhat, de alapvetően túl nagy baj nem! Annak ellenére mondom ezt most, hogy hétvégén megtréfált a motor...
Hajdú-Biharban nem tudtok véletlenül valami helyet ahol használt mocisruhát tudnék venni?
Nézegettem a hyosung gt650R-et. Elég jó áron vannak és szerintem nekem meg is felelne! Azt olvastam h 2006 utáni érdemes venni!
Esetleg ha valaki van itt a fórumon, elárulna pár tippet, h mire érdemes figyelni a vásárláskor, és hogy milyen tapasztalatai vannak a motorral kapcsolatban!
Előre is köszi, üdv
Az új kapcsoló 8000Ft körül van.
Viszont ha most nem hidalod át, akkor később odáig fajul a dolog, hogy amint berakod sebességbe, egyből leáll.
Ha nem akarod összepiszkolni a kezed, akkor az ülés alatt lévő relét hidald át, vagy adjál neki fix negatívat az akksiról.
Ha jól emlékszem, balról a második, és Stand Relay van fölé írva.
Még mielőtt azt mondanád, hogy ez hülyeség, próbáld ki!
Újabb jelenség állt elő a motoromon.
Kettesben,erős kigyorsitáskor,főleg felső fordulatszám tartományban szaggat.De csak kettesben,és csak cibálásnál.
Ha valaki sejti mi a probléma,leirná nekem?
Köszönöm
Ezek a képek nem Nagyszőlősön készültek?
Láttam egy video megosztó portálon egy Hyosung klubról egy videot, de nem tudom megkeresni azóta sem.... Ukrajnaiak voltak... nem tudsz valamit róluk?