Én bátran vennék felújítószettet, és megcsinálnám otthon. Persze csak ha a bowdenház teljesen ép, és mondjuk én forrasztanám a diókat a végére, nem a csavarosakat használnám.
Pláne, hogy ha jól emlékszem, valami 8 e Ft -ért mérik az újat...
Nakednál, normális túratempónál 110-120-nál ha teletankkal indulok akkor 300km kibír, ekkor már érdemes tankolni ...nem reckírozni, de ekkor is van még kb.30km-re elegendő nafta.
Szintén Nakednál ha a tartalék jelző világít akkor még 70 km-re elegendő üzemanyag van a tankban...sajnos megtapasztaltam saját káromon.
Üzemanyag folyás akkor is lehet ha a benzincsap tömítése rossz.... de mindenféleképpen érezni kellene a benzinszagot.... amit írtál az szerintem jóval több mint egy sima cseppenés vagy folyás... jelentős mennyiségről van szó.
Én egyszer értem haza így egy dunántúli útról, hogy belement a pirosba. Nekem olyan 1 liter körül lötyögött a tankba mert közel 16litert tankoltam rá. Én a piros+2zöldnél már kutat keresek ekkor még olyan 40-50km között tudok megtenni. (GT650S)
Márkatársak(főleg Gtr tulajok) egy gyors kérdés.
Ha az üzemanyag szintjelzőn már csak a piros kocka világít akkor már csak az ima segít rajta
Csak hogy tisztában legyek vele
Nemtom de az enyémen a benzinszint jelző teljesen korrektül dolgozik... Az igaz hogy az első kockát soká veszi le de utána szép egyenletesen fogynak és nekem eddig még sosem állt meg akkor mikor egy zöld világított csak a piros felett... Szóval én meg vagyok vele elégedve
1.kép benzincsap, 2-3.kép benzinszivattyú.
Laca szerintem arról beszélt, hogy az fojt neki, és az a membrán után van.
A Nakeden csak 3 állású üzemanyag visszajelző van.
Tele: nem világít semmi
Félig: 8,5 liternél világít egy zöld pilács
Tartalék: 3 liternél világít egy sárga pilács
Ez a felállás nekem eddig nagyon pontosnak bizonyult.
Az a rézdugó a benzincsapon a membrán elött van vagy után? Mert nekem csak akkor jelentkezik a tünet ha jár a motor. A benzincsap membránját pedig a vákuum nyitja ki ha jól tudom, szóval lehetséges hogy ez a gond nállam is ha a membán után van a dugó.
Zol észrevettem csak nem nagyon hiszek a benzinszint jelzőnek. Motoroknál meg még pontatlanabbak. Ja és még a piros felett volt egy kocka amikor megállt. Volt már hogy 1 kocka volt és csak 10 liter fért a tankba... De inkább az a jellemző hogy többet mutat, ha 10liter van benne már az mutatja hogy tele van. Pénteken megnézem azt is hogy mit lehetne vele kezdeni.
Javaslom először nézesd meg magadat orvossal,( pszichiáter) és ha ő azt mondja hogy nincs bajod, akkor állj neki olvasni, hogy kulturált legyél mint a 3 szakmával bíró cigány barátom! .
Mindig vannak ilyen emberek.... de szeretnék vele találkozni és elbeszélgetni ........... szemét mindig kerül közénk.
A talira pedig mindenki jöjjön el... nagyon jó baráti társaság szokott összegyülni. Egy szombati laza gurulásba belefér, nem muszály ott aludni.
Kollega, neked pedig köszönöm, a hozzáállásod. tudod egy másik belső intranetes oldalon ... Hyo....
nekemis volt ilyen ! nekem a tank alatt lévő kis kocka alakú benzinszivatyúból (lehet nem az a neve) jött ki a rézdugó na és ahogy húztam a gázt priccolt a benzin! visza ütötték és jó
megint egy kérés! a kuplung bowdenem lent a bloknál teljesen el van szálkásodva meg van bomolva! ezzel vigyem szervizbe vagy se? vagy veszek egyet és belehúzom magam!
A Bárdi autó partnereinél, kb. ennyiért.:
Ferodo Platinum FDB 312 P - 6607Ft
Lucas MCB 525 - 7200Ft