Mi a helyzet a megbízhatósággal? Tudom, hogy hibátlan konstrukció nem létezik, és azt is tudom, hogy a fórumokra irogatók nyilván a problémákat beszélik meg egymással, ezért tűnhet úgy egy magamfajta laikus számára, hogy sok meghibásodás történik ezzel a motorral, így ebből nem szeretnék következtetéseket levonni. De úgy általában lehet azt mondani, hogy nincs vele több probléma, mint más gyártmánnyal? Gondolom itt többeteknek sokadik motorja a hyo, ezért biztosan rendelkeztem tapasztalattal ezen a téren. (Ja és a spirro-s kérdésre is várok választ, ha lehet. :) )
Véleményem szerint nyugodtan megveheted kezdőmotornak a nagysast.
Igen alacsony az ülésmagassága, a hosszabb láb itt a lábtartók eléréséhez kell inkább, mert azok eléggé elől vannak.
Nekem legalábbis nagyon elől voltak, igaz, hogy nem motoroztam azelőtt soha ilyen cruiser jellegű motorral.
Ha teheted próbálj ki egyet, de legalább egy üléspróbát vegyél rajta.
A motor erejétől nem kell tartani, lehet vele finoman bánni.
Sőt, amíg bejáratós, addig mindenképp finoman kell vele bánni.
Aztán, ha hozzászoksz, akkor még néha lehet, hogy kevésnek fogod érezni. Ezt úgy értem, hogy némelyik előzésnél gyorsulhatna jobban is. Pedig nagyon jól gyorsul.
Nekem nem ilyen van, csak egyszer cseréltünk egy ~20km-es körre a gazdájával.
Teljesen zöldfülüként szeretném a véleményeteket és tanácsotokat kérni a következőben. Ajánlanátok-e a Hyo nagysas-t kezdő motornak? Első motornak? (Annyira naposcsibe vagyok, hogy csak a napokban kezdtem az A jogsi megszerzéséhez szükséges kresz-tanfolyást)
Többen írtátok (lehet, hogy nem pont itt), hogy a spirro-tól ne vegyenek vasat, mert eléggé gáz a hozzáállásuk a témához. Ez csak használt motorra igaz, vagy újat se tőle kellene venni? Nézegettem az árait és igen bartátiak. 1,5mió egy 0km-es motor, ami az én pénztárcámhoz mérve igencsak csábító ajánlat.
Én is arra gondoltam hogy teszek egy kanyart a rúdba,de ha lentebb lesz az úszó akkor hamarabb jelzi hogy tele a tank,amit amúgy is hamar jelez. Ha kevés lesz a benzin benne kiveszem a szintjelzőt és megpróbálom, de lehet hogy teszek elé egy ellenállást.
A letölthető szervice manualba nincs benn? Igaz, asszem nekem is a nakedé van meg, most hogy így a Karesz említette.
Egyébként érdekes dolog ez a benzinszint jeladó! Nekem tavaly, mikor Rakamazra mentem kezdte el, hogy teli tanknál nem akar teljesen telit mutatni, csak fél tank, harmad tankot. Időnként jó volt, de ritkán. (én mindíg teletankolom mikor hazamegyek, szóval lehetett látni, hogy nagyrészt telit kéne mutatni, ez pedig mindíg üreset akart inkább) Ez így ment tavaly utána végig, idén elővettem, most teljesen jó.
Egyébként ha csak az arányokkal van gondod, akkor szereld ki, és görbíts az úszó rúdján, pár kísérlettel be tudod kalibrálni. De ugye csak akkor, ha a hiba állandó, a szintjelzésbe, nem stohasztikus a probléma.
Pénteken szétkaptam a motort. Nem találtam rajta semmi problémát, kitakarítottam a karbit. Valószínű hogy a tűszelep nem zárt és a túlfolyón folyt a benzin. A hétvégén mentem vagy 150km-t és minden rendben volt.
Valakinek nincs adatja az üzemanyag szintjelző ellenállásértékeiről?
Gyerekek!
Nehogymár felidegesítsen benneteket egy ijen kis nyikhaj!
Puhapöcs ez ahoz, hogy eljöjjön egy talira, csak a pofája nagy!
Vagy legfeljebb az anyukájával jönne, aki megvédi a csúnya Hyosoktól!
Én tegnap voltam egy kicsit motorzni, több, mint 280km-t.
Ebből legalább 80 km kis keskeny, gödrökkel tarkított hegyi-erdei út volt, meg volt benne kavicsos földút is, fel a nagy meredeken a várhoz.
És képzeld, nem hullott szét a motor, pedig szigetelő szalag sem volt nálam.
A találkozóra szívesen várunk 2009.04.25.-én Bogácson!
Megnézzük, hogy mivel jössz.
jót röhögök, mikor látom, hogy vannak olyan emberek, mint te, kinek se motorja, se kutyája, s játssza a fasza gyereket, s kritizál, csak kérdem mi alapon? majd rá jövök, hogy mert egyszerűen, hülye és kész, az emberek 99%-a a fórumot arra használja, amire kell, a maradék 1%-ba tartozol, kedves értelmileg sérült barátom, de megnyugtatlak, nincs baj, mi 99% így fogadunk el, hülyén s köszönjük kedves észrevételeidet, hozzászólásaidat, s mindig megjegyezzük, hogy amik elhangzanak tőled, azok nem felelnek meg a valóságnak. Azon már nem is gondolkozunk, mi motiválhat, ahhoz, hogy ilyeneket írj, több is lehetséges, egyszerűen csak unatkozó ebbe a jó időbe, s nem tudsz mit csinálni, csak szapulni, vagy esetleg otthon is ez megy családon belül, vagy csak szimplám fel akarod idegesíteni eme motor tulajdonosait, nem tudom, de egy vmit tudok, az a maradék 1% vagy
No ma is egy jóóó kis motoros nap volt. Tatán voltam....és ha már ott voltam benéztem volna a desperado malomba...de nem találtam.
Pedig újonc katonaként hányszor rúgtam be ott!
A holnapi Eger rally lemondva.
Az asszony szervezkedett:
Csapatok egyet a fűnyírómmal....valami "L"hengeres digó motor van benne....remélem mondja fel a szolgálatot.
Ha véletlenül itt Keszthely környéken laksz, én szívesen segítek új belet csinálni bele.
Egyébként az egyetlen nehézség, hogy kell szerválni olyan átmérőjű sodronyt, mint ami benn van. Diót készíteni, és forrasztani nem nagy mutatvány.
Mindenesetre ezekbe a felújítószettekbe biztos van (bár bevallom, foggalmam sincs, aki vett már ilyet, ossza meg, hányféle, milyen vastag bowden van benn!) csak arra nagyon vigyázz, hogy ha simán csak a csavaros végekkel szereled fel, könnyen eltérő lehet a szálak terhelése, és hamar elszakad. Ha megfuttatod cinnel a bowdenvéget, úgy csavarozod fel, az már sokkal jobb lesz biztosan! (persze onnan már csake gy fél lépés a forrasztott vég! Ha nekiállsz, szívesen elmesélem én hogyan szoktam!)
Sziasztok!
Lenne egy nagyon nagyon hülye kérdésem, nem akarok senkit sem hergelni, de komolyan kérdezem, mert nem tudom h hogy kell kiejteni azt hogy Hyosung? (hijusung vagy hogyan?)
A választ előre is köszi és mégegyszer bocsi, senkinek a lelkivilágába nem akartam belegázolni...
Mi a helyzet a megbízhatósággal? Tudom, hogy hibátlan konstrukció nem létezik, és azt is tudom, hogy a fórumokra irogatók nyilván a problémákat beszélik meg egymással, ezért tűnhet úgy egy magamfajta laikus számára, hogy sok meghibásodás történik ezzel a motorral, így ebből nem szeretnék következtetéseket levonni. De úgy általában lehet azt mondani, hogy nincs vele több probléma, mint más gyártmánnyal? Gondolom itt többeteknek sokadik motorja a hyo, ezért biztosan rendelkeztem tapasztalattal ezen a téren. (Ja és a spirro-s kérdésre is várok választ, ha lehet. :) )
Köszönöm:
Kisa
és remélem kunmadarasra jön valaki én ott leszek május1!
Igen alacsony az ülésmagassága, a hosszabb láb itt a lábtartók eléréséhez kell inkább, mert azok eléggé elől vannak.
Nekem legalábbis nagyon elől voltak, igaz, hogy nem motoroztam azelőtt soha ilyen cruiser jellegű motorral.
Ha teheted próbálj ki egyet, de legalább egy üléspróbát vegyél rajta.
A motor erejétől nem kell tartani, lehet vele finoman bánni.
Sőt, amíg bejáratós, addig mindenképp finoman kell vele bánni.
Aztán, ha hozzászoksz, akkor még néha lehet, hogy kevésnek fogod érezni. Ezt úgy értem, hogy némelyik előzésnél gyorsulhatna jobban is. Pedig nagyon jól gyorsul.
Nekem nem ilyen van, csak egyszer cseréltünk egy ~20km-es körre a gazdájával.
Teljesen zöldfülüként szeretném a véleményeteket és tanácsotokat kérni a következőben. Ajánlanátok-e a Hyo nagysas-t kezdő motornak? Első motornak? (Annyira naposcsibe vagyok, hogy csak a napokban kezdtem az A jogsi megszerzéséhez szükséges kresz-tanfolyást)
Többen írtátok (lehet, hogy nem pont itt), hogy a spirro-tól ne vegyenek vasat, mert eléggé gáz a hozzáállásuk a témához. Ez csak használt motorra igaz, vagy újat se tőle kellene venni? Nézegettem az árait és igen bartátiak. 1,5mió egy 0km-es motor, ami az én pénztárcámhoz mérve igencsak csábító ajánlat.
Köszönöm ha választolok.
Üdv,
Kisa
a zöldfülü
Egyébként érdekes dolog ez a benzinszint jeladó! Nekem tavaly, mikor Rakamazra mentem kezdte el, hogy teli tanknál nem akar teljesen telit mutatni, csak fél tank, harmad tankot. Időnként jó volt, de ritkán. (én mindíg teletankolom mikor hazamegyek, szóval lehetett látni, hogy nagyrészt telit kéne mutatni, ez pedig mindíg üreset akart inkább) Ez így ment tavaly utána végig, idén elővettem, most teljesen jó.
Egyébként ha csak az arányokkal van gondod, akkor szereld ki, és görbíts az úszó rúdján, pár kísérlettel be tudod kalibrálni. De ugye csak akkor, ha a hiba állandó, a szintjelzésbe, nem stohasztikus a probléma.
Mike-nak lehet megvan, mert neki van könyve az R változathoz is, nekem csak a Nakedhez van.
Az előző hozzászóló én lettem volna csak bátyám nem lépett ki és ezt hittem én vagyok belépve.
Valakinek nincs adatja az üzemanyag szintjelző ellenállásértékeiről?
Nehogymár felidegesítsen benneteket egy ijen kis nyikhaj!
Puhapöcs ez ahoz, hogy eljöjjön egy talira, csak a pofája nagy!
Vagy legfeljebb az anyukájával jönne, aki megvédi a csúnya Hyosoktól!
Ebből legalább 80 km kis keskeny, gödrökkel tarkított hegyi-erdei út volt, meg volt benne kavicsos földút is, fel a nagy meredeken a várhoz.
És képzeld, nem hullott szét a motor, pedig szigetelő szalag sem volt nálam.
A találkozóra szívesen várunk 2009.04.25.-én Bogácson!
Megnézzük, hogy mivel jössz.
Pedig újonc katonaként hányszor rúgtam be ott!
A holnapi Eger rally lemondva.
Az asszony szervezkedett:
Csapatok egyet a fűnyírómmal....valami "L"hengeres digó motor van benne....remélem mondja fel a szolgálatot.
hijoszáng :D
Ha véletlenül itt Keszthely környéken laksz, én szívesen segítek új belet csinálni bele.
Egyébként az egyetlen nehézség, hogy kell szerválni olyan átmérőjű sodronyt, mint ami benn van. Diót készíteni, és forrasztani nem nagy mutatvány.
Mindenesetre ezekbe a felújítószettekbe biztos van (bár bevallom, foggalmam sincs, aki vett már ilyet, ossza meg, hányféle, milyen vastag bowden van benn!) csak arra nagyon vigyázz, hogy ha simán csak a csavaros végekkel szereled fel, könnyen eltérő lehet a szálak terhelése, és hamar elszakad. Ha megfuttatod cinnel a bowdenvéget, úgy csavarozod fel, az már sokkal jobb lesz biztosan! (persze onnan már csake gy fél lépés a forrasztott vég! Ha nekiállsz, szívesen elmesélem én hogyan szoktam!)
lucas MCB525
Méray motornál 5901Ft
Lenne egy nagyon nagyon hülye kérdésem, nem akarok senkit sem hergelni, de komolyan kérdezem, mert nem tudom h hogy kell kiejteni azt hogy Hyosung? (hijusung vagy hogyan?)
A választ előre is köszi és mégegyszer bocsi, senkinek a lelkivilágába nem akartam belegázolni...