ott nem kell, ott már befutott most jön Európa csak nem fáj?
amúgy nem tudom miért fáj az, hogy egy nemzet neki állt olcsó, s jó motort gyártani? s felveszi a versenyt a vetélytársakkal, sőt némelyiknél még jobb is, s ez több tesztben is írták, csak hogy egy-kettőt említsek pl a 250-es gtr-nél, állitható fékkar, lábtartó, még a kategória társ kis ninjánál sincs ilyen:)
csak a neve Hyosung, s nem Aprilia, ennyi.
Nekem volt olasz motorom is, szerettem de pl, az hogyha szerelni kellett hatvanhatezer csavar fogta az is biztos, na azt hülyeségnek tartottam.
Szerinted el merne jönni?
Kötve hiszem!
Egyébként is túl nagy táv lenne az olasz csodának!
Azokkal csak lámpától-lámpáíg lehet túrázni, utánna fél óra pihi!
Bár az is lehet, hogy nincs is motorja a csávónak!
Nagy szájkaratés!
Kedves beteg embertársam... nagyon sajnállak de megértelek.... nem tudtak befogadni a bolondokházába.... kihaláson alapul... remélem lesz helyed bent... én elfogadlak igy ahogy vagy.... toleráns vagyok még a buzikat is megértem... lehet, hogy te is az vagy? ... szedjél gyógyszert és rondísd máshol a levegőt.... bár szerintem téged mindenhonnan kiüldöztek már... sajnállak mert egy emberi hulladék vagy.....motoros pedig egyáltalán nem vagy az.... csak a szád nagy..... a meghívás azért még jövőhétre áll Bogács ha jössz mondom a pontos címet is...............
Na anyuka pici fia ismét itt!:))))))))))
Jössz a talira kisköcsög, vagy csak a szád nagy?
Jahhhhh, hogy is jönnél, hiszen neked csak a szájkarate megy nagyon!:)))
A lényeg, hogy senki nem sérült!
Minden más nem fontos!
A motort könnyebb javítani, mint a motorost! Bár tudom, az ember szíve megszakad, de majd mikor újra tip-top lesz a gép, akkor meggyógyul!
laca.
Az a lényeg, hogy nem sérültél.... a gépet meg majd megjavítod.
Ha jól értem csoportban motoroztatok és hátulről beleszálltál, de csak érintólegesen?
na megvolt a első balesetem! de szerencsére nem törrtént személy sérülés yamaha mt 01-st dörentettem el hátulról most a kérdésetek biztos az lesz hogy történt? pillanatok alatt megvolt ,végülis el nem estem hállamagaságosnak de a gellert sikerült kicsikarnom így nemvertem telibe!
az enyémen a keringető cső az a vastag fekete a blokknál eltört a vizem folyik az indexlámpa le a fejidomon horpadt ! de szerintetek is igy legyen mint hogy az ember sérül vagy más nagyobb baj? majd kijavítom nemérdekel megmaradtunk éppen ! a sebesség hát kigyorsitásom voltunk elözés és fordulás de nem emlékszem olyan hirtelen volt!
Sziasztok. Ma délután, a fehérvár útról nyiló egyik kis utcában sikerült látnunk egy GV650-est élőben a menyasszonyommal. Mindketten beleszerettünk :) Gyönyörű a motor, és feketében nagyon tetszik. A hangját sajnos nem hallhattuk, de ami késik nem múlik. Már csak az a kurva jogsi kellene, hogy komolyan kezdhessek foglalkozni a vásárlással :)
Szerintem attól, hogy Hyosung van a motorra írva, nem kell félned! Elvisz bárhova, és vissza is hoz! Ha odafigyelsz rá, akkor még hálásabb, mint minden más motor/gép.
A spirróval kapcsolatban - bár én csak párszor fordultam meg ott, velem mindíg rendesek voltak, persze csak fékbetét, légszűrő, ilyesmi kellett, a motort nem ott vettem. Ettől függetlenül biztos vagyok benn, hogy bátran lehet náluk vásárolni, akár újat, akár használtat. (nekem egyszerűen messze van pest, volt közelebb is bolt, hát oda mentem)
Úgy gondolom, a normál szervízt is megcsinálják nagyrészt lelkiismeretesen, bár ahogy láttam az áraikat drágák.
Amennyiben pesti, vagy pest közelében laksz, én a helyedben megvenném náluk, és vinném Kanyarékhoz szervízre, elvégre tudtommal nem kötelező hivatalos Hyosung szervízbe vinni, hivatalos motorszervízbe csináltatva is él a garancia, persze ennek érdemes utánaolvasni.
Viszont azért 650-es, kezdőnek csak ha megfelelő önuralommal rendelkezik. Mert azért pl a GT ha egyesbe fordulaton kiengeded a kuplungot, bezony megemeli az elejét.
Annyira megbízható, mint bármelyik japán márka.
2006 utáni modelleken történtek módosítások, az újonnan vásárolt gépeknél már szintén módosítottak a szelepvezetőkön, akkor is, ha régebbi gyártású a motor.
A klub fórumon láthatod, hogy a gondokat bajokat is megbeszéljük.
Látogass el a Japán márkák klub fórumaira is!
Ott sem fenékig tejfel az élet.
Beszélj ezzel a szervízzel!: link
Független szervíz, de a Hyo tulajok szívesen viszik oda gépeiket, akár az ország másik végéből is, talán nem véletlenül.
Remélem más is válaszol neked, nem csak én.
Addig minden üzletben fasza gyerek vagy, amíg megveszed a motort.
Utána nem mindenhol.
amúgy nem tudom miért fáj az, hogy egy nemzet neki állt olcsó, s jó motort gyártani? s felveszi a versenyt a vetélytársakkal, sőt némelyiknél még jobb is, s ez több tesztben is írták, csak hogy egy-kettőt említsek pl a 250-es gtr-nél, állitható fékkar, lábtartó, még a kategória társ kis ninjánál sincs ilyen:)
csak a neve Hyosung, s nem Aprilia, ennyi.
Nekem volt olasz motorom is, szerettem de pl, az hogyha szerelni kellett hatvanhatezer csavar fogta az is biztos, na azt hülyeségnek tartottam.
Kötve hiszem!
Egyébként is túl nagy táv lenne az olasz csodának!
Azokkal csak lámpától-lámpáíg lehet túrázni, utánna fél óra pihi!
Bár az is lehet, hogy nincs is motorja a csávónak!
Nagy szájkaratés!
Jössz a talira kisköcsög, vagy csak a szád nagy?
Jahhhhh, hogy is jönnél, hiszen neked csak a szájkarate megy nagyon!:)))
Minden más nem fontos!
A motort könnyebb javítani, mint a motorost! Bár tudom, az ember szíve megszakad, de majd mikor újra tip-top lesz a gép, akkor meggyógyul!
Az a lényeg, hogy nem sérültél.... a gépet meg majd megjavítod.
Ha jól értem csoportban motoroztatok és hátulről beleszálltál, de csak érintólegesen?
az enyémen a keringető cső az a vastag fekete a blokknál eltört a vizem folyik az indexlámpa le a fejidomon horpadt ! de szerintetek is igy legyen mint hogy az ember sérül vagy más nagyobb baj? majd kijavítom nemérdekel megmaradtunk éppen ! a sebesség hát kigyorsitásom voltunk elözés és fordulás de nem emlékszem olyan hirtelen volt!
Mármint az erdei utak, a főutak jók.
Milyenek az utak ott Zemplém környékén? Már én is nézegettem hogy kéne arra menni.
http://maps.google.com/maps?f=...
A spirróval kapcsolatban - bár én csak párszor fordultam meg ott, velem mindíg rendesek voltak, persze csak fékbetét, légszűrő, ilyesmi kellett, a motort nem ott vettem. Ettől függetlenül biztos vagyok benn, hogy bátran lehet náluk vásárolni, akár újat, akár használtat. (nekem egyszerűen messze van pest, volt közelebb is bolt, hát oda mentem)
Úgy gondolom, a normál szervízt is megcsinálják nagyrészt lelkiismeretesen, bár ahogy láttam az áraikat drágák.
Amennyiben pesti, vagy pest közelében laksz, én a helyedben megvenném náluk, és vinném Kanyarékhoz szervízre, elvégre tudtommal nem kötelező hivatalos Hyosung szervízbe vinni, hivatalos motorszervízbe csináltatva is él a garancia, persze ennek érdemes utánaolvasni.
Viszont azért 650-es, kezdőnek csak ha megfelelő önuralommal rendelkezik. Mert azért pl a GT ha egyesbe fordulaton kiengeded a kuplungot, bezony megemeli az elejét.
2006 utáni modelleken történtek módosítások, az újonnan vásárolt gépeknél már szintén módosítottak a szelepvezetőkön, akkor is, ha régebbi gyártású a motor.
A klub fórumon láthatod, hogy a gondokat bajokat is megbeszéljük.
Látogass el a Japán márkák klub fórumaira is!
Ott sem fenékig tejfel az élet.
Beszélj ezzel a szervízzel!: link
Független szervíz, de a Hyo tulajok szívesen viszik oda gépeiket, akár az ország másik végéből is, talán nem véletlenül.
Remélem más is válaszol neked, nem csak én.
Addig minden üzletben fasza gyerek vagy, amíg megveszed a motort.
Utána nem mindenhol.
Vedd meg bátran a motort a Spirrónál!
Szombat talán Öregemberéknél, Vasárnap ügyelet, Hétfő család.