Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok!
Mi van a klub oldallal?
Most is lehet vásárolni.
lehet majd csak szombaton jönnek
ehh...melletlenek.

?Mi van mostanában...a jó bögyös csajok kihalóban vannak?
csak sajnos kevés hoszteszlány volt
biztos azért nem állitották ki mert mindenki az fotozta volna ezt nem akarták a rendezők ! biztos vagyok benne! igen
Hogyhogy csak a parkolóban? Nem volt egy se kiállítva?
Látom megint a hostesslányokat volt igazán érdemes nézni :D
Én kihagyom... Pedig talán 6-7 évig is jártam ezeket a kiállításokat... De az az igazság, hogy az a varázs már eltűnt. Pláne, hogy anno az Interwheelen ugye kedvezményekkel, egy helyen be lehetett vásárolni a szezonra. Ma meg csak kiállítás...
Voltam a Hungexpoban, volt sok szép moci. Hyot csak a parkolóban láttunk.
Kemények vagytok,én kisemerem tolni a garázsbol ! Hali HÓ!
mire te elindultál én már haza is értem , pedig olyan szívesen megáztam volna
Én is voltam!
Nem vártál meg!
16:50-kor elindultam Kisvárdáról Nyíregyházára motorral, és jól megáztam a 4-esen.
Nyíregyházán már nem esett, láttam is 3 motorost.
Aztán hazafelé megint megáztam a 4-esen, de nem annyira, mint odafelé.
A Showbike-nál láttam egy új GV650-et.
Az 1050-es Tiger még mindig ott van.
Lehet, hogy rám vár.
Én is tudtam ma 120 km-t menni, nagyon jó volt
Nálam is azt irja ki, hogy karbantartás van az oldalon.
Háát az utóbbi időbe elég nehezen de most már hamarosan tényleg jön a jó idő
aztaa az több mint 4 hónap , hogy bírtad ki, én is kihasználtam ma a jó időt és motoroztam 150 km-t, de épp mire hazaértem eleredt az eső, úgyhogy néhány napig megint nem lesz motorozás
Nekem azt írja ki hogy az oldal karbantartás alatt van, néhány óra múlva újra elérhető lesz... Ma először motoroztam október 28 óta Ez a 60km már naon kellett
Nektek sem jó most a Hyosung klubbos oldala?Nekem mindig hibát jelez .Kitiltottatok?
Hehe jó módszer.
Egyébként pincegarázsba van, kb száraz, meg a kazán veszteséghője fűti is :D És szenvedésnek nem is nevezném, annyi, hogy a szivatót rajta kellett hagyni pár percig, meg ki kellett fogyasztani a benzint a karbikból, mert a frisset jobban szerette. De az akkut én sose töltöttem, nem vettem ki, két éves a motor (ugye sokan panaszkodtak a gyári akkura) és nem volt vele gondom egyszer sem. Tavaly télen is állt 3 hónapot legalább, idén is, és indított gond nélkül.
Hihi én tudom mit kell állítani.
Egyébként négyhengereshez valót veszek, így a haveroknak, ismerősöknek is tudok segíteni, aztán hátha lesz egyszer négyhengeresem :D
na készül a gép! a kormány rajta a bowdenek behuzva ma mentem vele olyan 130km/h-val! de jol estt !már csak a kipufira várok talán jövöhét !
Trakee: A totalbike-on olvastam hogy nem kell szenvedni a téli indítgatásokkal ha meleg száraz helyen tartod a vasat.
(ez azért jó mert én mindíg így szoktam )
Aham ilyen teszteren én is gondolkodtam csak az lenne a baj hogy ha tesztelném és eltérő eredmény jönni ki a két karbi közt akkor sem tudnám beállítani őket szinkronba De leellenőrizni mondjuk jó lenne egy iylen műszer...
Neked kellett tölteni? Pedig le se tetted a télen szinte :P
Én ma kihoztam, lemostam, pöccre indult, pedig a télen egyszer indítottam csak el. Persze egy darabig szivatóval pötyörgött csak, meg a gá
zt lassan kezdte venni, de minden rendben. Kapott új hűtőfojadékot, jövő héten megjön a szinkronteszter, azt is megnézem, aztán jöhet a 20 fok :D
Én csepptöltővel töltöm, de szerintem lehet a simával is, csak ne lépd túl az 1,4A töltő áram erősséget.
Tényleg elsősorban tulajfüggő a dolog.
Viszont a 650-es sem egy kirobbanó erejű gyilkos gép.
Egész barátságos, de azért már volt, amikor meglepett.
(Előzéskor elemelte kb. 20cm-re az elejét városban, kis tempóról gyorsítva, szintén városban előzéskor a felező vonalra érve, azon megkapart a hátsó kerék, és odébb ment a hátulja, 50-es tempónál. Egyik sem volt vészes, de meglepett.)

Viszont a 250-est sokkal olcsóbban fent lehet tartani!
Teljesítmény adó, biztosítás, szervíz intervallum, motorolaj menyisége, fogyasztás, gumi árak, láncszett ára.

Már gondoltam rá, hogy gazdasági okokból lecserélem a 650-et 250-re, de hiányozna az erő, meg a motorozást nem gazdasági okokból végzem, hanem szeretetből. És nagyon szeretm ezt a gépet! Ha nem lenne, akkor valamelyik szanatóriumban kezelnének.