Látom megint a hostesslányokat volt igazán érdemes nézni :D
Én kihagyom... Pedig talán 6-7 évig is jártam ezeket a kiállításokat... De az az igazság, hogy az a varázs már eltűnt. Pláne, hogy anno az Interwheelen ugye kedvezményekkel, egy helyen be lehetett vásárolni a szezonra. Ma meg csak kiállítás...
Én is voltam!
Nem vártál meg!
16:50-kor elindultam Kisvárdáról Nyíregyházára motorral, és jól megáztam a 4-esen.
Nyíregyházán már nem esett, láttam is 3 motorost.
Aztán hazafelé megint megáztam a 4-esen, de nem annyira, mint odafelé.
A Showbike-nál láttam egy új GV650-et.
Az 1050-es Tiger még mindig ott van.
Lehet, hogy rám vár.
aztaa az több mint 4 hónap , hogy bírtad ki, én is kihasználtam ma a jó időt és motoroztam 150 km-t, de épp mire hazaértem eleredt az eső, úgyhogy néhány napig megint nem lesz motorozás
Nekem azt írja ki hogy az oldal karbantartás alatt van, néhány óra múlva újra elérhető lesz... Ma először motoroztam október 28 óta Ez a 60km már naon kellett
Hehe jó módszer.
Egyébként pincegarázsba van, kb száraz, meg a kazán veszteséghője fűti is :D És szenvedésnek nem is nevezném, annyi, hogy a szivatót rajta kellett hagyni pár percig, meg ki kellett fogyasztani a benzint a karbikból, mert a frisset jobban szerette. De az akkut én sose töltöttem, nem vettem ki, két éves a motor (ugye sokan panaszkodtak a gyári akkura) és nem volt vele gondom egyszer sem. Tavaly télen is állt 3 hónapot legalább, idén is, és indított gond nélkül.
Hihi én tudom mit kell állítani.
Egyébként négyhengereshez valót veszek, így a haveroknak, ismerősöknek is tudok segíteni, aztán hátha lesz egyszer négyhengeresem :D
Trakee: A totalbike-on olvastam hogy nem kell szenvedni a téli indítgatásokkal ha meleg száraz helyen tartod a vasat.
(ez azért jó mert én mindíg így szoktam )
Aham ilyen teszteren én is gondolkodtam csak az lenne a baj hogy ha tesztelném és eltérő eredmény jönni ki a két karbi közt akkor sem tudnám beállítani őket szinkronba De leellenőrizni mondjuk jó lenne egy iylen műszer...
Neked kellett tölteni? Pedig le se tetted a télen szinte :P
Én ma kihoztam, lemostam, pöccre indult, pedig a télen egyszer indítottam csak el. Persze egy darabig szivatóval pötyörgött csak, meg a gá
zt lassan kezdte venni, de minden rendben. Kapott új hűtőfojadékot, jövő héten megjön a szinkronteszter, azt is megnézem, aztán jöhet a 20 fok :D
Tényleg elsősorban tulajfüggő a dolog.
Viszont a 650-es sem egy kirobbanó erejű gyilkos gép.
Egész barátságos, de azért már volt, amikor meglepett.
(Előzéskor elemelte kb. 20cm-re az elejét városban, kis tempóról gyorsítva, szintén városban előzéskor a felező vonalra érve, azon megkapart a hátsó kerék, és odébb ment a hátulja, 50-es tempónál. Egyik sem volt vészes, de meglepett.)
Viszont a 250-est sokkal olcsóbban fent lehet tartani!
Teljesítmény adó, biztosítás, szervíz intervallum, motorolaj menyisége, fogyasztás, gumi árak, láncszett ára.
Már gondoltam rá, hogy gazdasági okokból lecserélem a 650-et 250-re, de hiányozna az erő, meg a motorozást nem gazdasági okokból végzem, hanem szeretetből. És nagyon szeretm ezt a gépet! Ha nem lenne, akkor valamelyik szanatóriumban kezelnének.
Mi van a klub oldallal?