Ja és ha nem mész egy évben 12000-et, akkor minden tavasszal cserélj olajat, hogy friss olajjal kezdődjön a szezon. Ha megvan egy évben a 12e km vagy több is, akkor érdemes max 10-nél azért lecserélni. SP-nél a 6000 km-t érdemes betartani, az azért egy finomabb műszer. Persze a felhasználás módja is számít, ezek utcai körülmények között érvényesek, ha sokat pályázol, akkor érdemes hamarabb olajat cserélni.
A halott gyári akksit azért még betolom egy szulfátlanító csodatöltőbe, hátha be tudom röffenteni. Onnan kaptam erőt, hogy egy kocsi akkut két év halálból visszahoztunk ezzel a töltővel, és voálá, tökéletesen működik. Rokoné a töltő, és valami 70 ropi volt anno.
Nekem műszakiztatás 10 ezer volt 2008-ban, gyári kipuffot érdemes volt visszatennem, mert nyávogott a csóka. Úgy is átmegy, ha herélt, de nem csipázzák.
A gyári akksi, ami benne van, az jól tudom ugye, hogy savas ólom-akksi, gondozásmentes, és zárt rendszerű?
Még egyszer leírom: ha sokat szánsz rá azt kell venni amelyikre a legtöbb gari van,ha nem,tök mind1!
Egyébként nincs olyan márka amelyik nem szart be valakinél.
+ nincs annyi akkumulátor gyár,mint amennyi féle aksi!
Szerintem ne vegyél.Haverom Bannert vett mert neki is azt mondták hogy jó.Sokba is került.Aztán kb másfél év mulva tönkre is ment.Szerintem Yuasát vegyél,én is olyan vettem 2 éve megvan még semmi baja nem volt,ha jól emlékszem 17 vagy 18e volt.
Banner lesz. Régebben is kérdeztem erről a témáról, és akkor is valaki banner-t ajánlott. Ahova hordom a kocsikat szervizelni, ott a fickó bannerokat forgalmaz, tud szerezni, garanciával olcsóbban a boltinál.
Már csak két hónap, és forgalomban van a gép. Azért ha kijönnek a többiek, én is megyek egy finom kört. Csak finomat!
A Firestormomba Bannert vettem, egy kicsit fúrni-faragni kellett hogy beférjen a helyére, de egy kis barkácsolást megért, hogy még a felébe sem került mint a Yuasa (Yuasa 45 ropi, Banner 21 ropi). A VFR-embe anno nem volt vele gond, szerintem nem rossz márka. Egy kicsit kézzel ki kell tágítani az akksitartót, mert vastagabb mint a gyári Yuasa akksi, valamint a pólusokon a furatokat ki kell bővíteni hogy rámenjen az akksisaru.
Sziasztok!
Banner akksiról mit hallotatok? Érdemes a gépbe rakni? Egy ember ajánlotta a fórumon már. Lassan eljön az ideje... lassan. Még két hónap és visszaváltom a motorom!
Az előző szezonban szopatott egy gagyi akksi, nem akarok befürödni mégegyszer. Azért remélem hogy akku baja volt, nem pedig fesszab, vagy vmi más drágaság...
Köszi megjött a lámpa nagyon tuti holnap korán neki is állok kicserélni, amúgy azt a két csavart belülről ki lehet csavarni, vagy le kell szedni a faridomot? ezt még nem néztem...mindegy majd megoldom. köszi
Fajin, de ha jól tudom akkor ez nem E szabványos, tehát jobb ha nem a Mozaikba megy vizsgázni vele. Meg szerintem tűző napsütésben kevésbé is látszik ha indexelnek vele, szerintem jobb ha a hagyományos indexlámpák megmaradnak mellé.
Halli! Hívjál fel! Nincs meg a számod! Kitöröltem véletlenül! !
Megjött a lámpád!
Beépített indexes!
Ha akarod bekötöd az indexet , ha akarod nem!
Egy árban volt!
Vezérműláncot mikor kell cserélni?