Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen az
Üdv nektek. VTR1000F-en a tankon a honda logó(matrica) lakkozott gyárilag?
Ajánlom szíves figyelmetekbe:

http://www.xxx-gal.com/cutiesf...
Jah mert van még egy két kisebb gyártó de azok nem túl jók színben.
Igazad van! Nekem is Lechler színnel lett fújva a gép, és tökéletes lett!
Na ez az a festék ami semmire nem jó,csak pénzrablás.
Az alapszín valószínüleg az aláfújó szín ami általában fehér.Erre arra van szükség mert a piros színnek rossz a fedőképessége és alig fed.Remélem én is hogy jó lesz,ha csinált mintakártyát akkor már hozzáértőbb emberhez vitted.
Üdv . Itt az volt a gond hogy már az alapszín nem passzolt nagyon az eredetivel, utána a szinezett lakk valamit javított rajta de akkor is messze volt az eredetitől, ez ahogy az idom le van bontva főleg akkor látszik mert belül a gyári sincs lakkozva csak ködölve az alapszínnel, ezt hogy hogy csinálták nem tudom mert az eredeti élénkpiros, a fújt meg narancssárgás piros . Ahol most van azt mondta az ürge hogy már csinált próbafújást és jó lesz úgy néz ki, kap egy alapszínt+szinezett lakk+ színtelen fedőlakk. Hát kurva kíváncsi vagyok.
Ha így mondod mindjárt más.Magát a színt hívják alaplakknak is,de a lényeg hogy átfújták színtelen lakkal is.
Hát az enyémet fújták piros festékkel, piros lakkal, + két bázisú színtelen lakkal.... Tökéletes lett.....
Ez igaz csakhogy az országban a Lechler forgalmaz motorokhoz olyan színt ami használható is,igaz hogy kurva drága de a többi meg szar.
Hát igen a táv nagy.Amúgy attól hogy nem metáll attól még lakkozott,de szerintem a nagyon hülyék akrilból csinálták meg,mert lehet hogy a gép abból is kiadja ezt pontosan fejből nem tudom megmondani.Lényeg hogy a gép bizonyos esetben választási lehetőséget ad.Valószínü hogy abból csinálták,mert lehet hogy a szín jó azonban élénkebb és a csillogási kontrasztja is más.Amúgy szerintem jobb ha szolsz hogy ahova viszed h már 2-szer javítva volt,de a hozzáértő akkor ugyis látja h rossz anyaggal dolgoztak.Elvállalni azért nem vállalják el mert sok munka van vele és annyit meg nem lehet érte kérni amennyit az ember dolgozik vele.Pl egy ilyen elemet nálunk 30 alatt el se vállalnak,mondjuk ennél nem biztos mert síma egyszínű.Én otthon szoktam motorokat is csinálni,irj hogy mi a helyzet kíváncsi vagyok a fejleményekre.
Hiába van színkódod! Azzal nem mész sokra! Ahány festék gyártó annyiféle módon építi fel a színt! Az a legjobb ha egy profi festékboltba elviszel egy idomot amin a megfelelő szín van és az alapján keverik ki a szint!
A lakkban semmi speckó nincs az csak egy színtelen lakk a festéket meg bárhol ki tudják keverni ahol Lecllert forgalmaznak.Olyat meg minden nagyobb városban forgalmaznak,erről ennyit...
Szia.
Én most fújattam az első sárvédőm. A festék szlovákból jött, a lakkokat 2 helyről szerezték be. Ha kell, tudok segíteni festéket szerezni, vagy meg is tudom csináltatni /nem kerestem vissza mit akarsz festeni :)/. Nem tudják a festéket sok helyen kikevertetni a speckó lakk miatt..........
Köszönöm csak szerintem ku...va messze laksz tőlem, de ha most is gubanc lesz akkor vagy fölkötöm magam vagy megkereslek, már 2 hónapja szívok vele, unom .
Üdv . Na remélem megoldódik ma vittem pestre fújatni, egyébként ő is a lechlert mondta mint te. Nagyon nem passzolt a szín, nem metall , élénkpiros R157 a kódja, ezért nem is értem hogy nem vállalta itt a környéken senki, de félnek a motoroktól mert basztak már rá vele.
Egyébként szívesen megcsinálnám neked.
Ha már kétszer is javítva volt az már igen vastag rétegvastagságot eredményez,szerintem arra már többször nem nagyon érdemes több réteget felvinni azt már érdemes müanyagig lecsiszolni,mert akkora rétegvastagság esetén már nem biztos hogy az anyag elbírja a sok festéket és elöfordulhat hogy megrepedezik,érdemes lenne újra felépíteni a bevonatot.A jó színkodot néztek akkor az csak kismértékben üthet el és csak annyire hogy a külömbséget csak a közvetlenül mellette lévő elemen láthatod,itt mivel oldalidomról van szó csak a lámpa fölötti kis idomnál lehet kis eltérés,de ha pl a tankkal összenézve is elüt akkor ott valaki nagyon félrenyúlt.Amugy meg gondolom metall meg ha nem is színtelen lakkal fújják meg ami alatt van az alapszín,a legtöbb jármű mind ilyen úgyhogy szerintem téged félreinformáltak.Esetleg az hibázott aki a színt keverte mert lehet hogy valamelyik alapszínből többet öntött.Nagyon elüt a szín?lehet hogy még ösze lehetne árnyalni a fejidomba de ha nagyon nagy az eltérés akkor újra kell fújni.Én már többször javítottam az enyém,kis hibáknál de a színpontosság kb 95%-os.Ha tudsz mutass róla képet bár ez nem nagyon tükrözi a valóságot
.
Üdv . Igen színkód alapján lett fújva, 2x is csinálták de még sem jó. Nem tudom milyen festékkel csinálták, annyit tudok a festés még egy szinezettt lakkal van átfújva gyárilag.
A gyári színkódok altalában jok szoktak lenni,meglett nézve?Az ülés alatt van.Milyen márkájú a festék?A legelfogathatóbb az országban a Lechler én is azzal dolgozom.
Jah nem az mz-be megy.A vtr-be Yuasa van,ez meg Varta de mz-be tökéletes.Csak a Yuasánál cellánként meg voltak adva a mennyiségek itt meg csak egy savas tartály van azért kérdeztem,de akkor a menete hasonló,csak ez nem zárt cellás hanem normális akku.Köszi.
Üdv. Nem tud Valaki jó fényezőt Pest vagy Szolnok megyébe? F-nek az oldalát kéne fényezni, ill. levan csak nem találják el a szint, és 1000 helyen jártam de nem nagyon válalják. Előre is köszönöm a segítséget.
Jól írtad, fel kell tölteni az akksit a megadott szintig savval, azt hali. Aztán pár órát pihenni kell hagyni (a dugókat nem szabad betenni mert savazás után van némi gázképződés), majd szükség szerint utánatölteni, mert a porózus ólomlemezek magukba tudnak szívni némi savat. Ha ez megvan, utána lehet használni az akksit egyből. A VTR-be lesz ez az akksi? Sok jót nem jósolok akkor neki.