Hi Tomi!
Fogalmam sincsen milyen lehet,még soha nem próbáltam V2-őt.Mindenesetre ma elmentem megnézni.Kipróbálásról szó sem lehetett,bazi nagy köd volt+ az eső is elkezdett szakadni...Volt pár esztétikai hiba rajta,de nem volt vészes,alapjáraton szép volt.Az árból nem igazán akart engedni a tulaj,úgyhogy nem is erőltettem nagyon.Egyébként 850.000-ért árulja+ forgalomba helyezés.
Úgyhogy marad továbbra is a nézelődés...Remélem lesz valami tavaszig.
Ui: a tankra gyárilag minden motorra matricát rakn8a márkanévre gondolok)?Vagy volt olyan SP 1,amire úgy van ráfényezve gyárilag?
Sanya...
Havernak volt ilyen és jól megy meg minden de ha sor 4hez vagy szokva nem biztos hogy tetszeni fog. Nem érezni hogy milyen erős...Elkezd húzni és mindenhol csak húz aztán leszabályoz....Nekem unakmasnak tűnt még a 929 után is pedig nem ment roszabbul.
Az enyém ezüst-piros volt,de már fújva volt a fej meg a farok idom.
Gyárilag piros-fekete volt,mentségemre mondom hogy nem én fújattam,mert akkor tuti a gyári színt kapta volna...
Sziasztok.Motorvásárlás előtt állok és nagyon szemezgetek egy SP1 el.Eddig csak sor négy mocijaim voltak...Sok hasznos dolgot találtam ill. olvastam itt erről a motor típusról.
Esetleg nem lakik valaki Pápán a fórumozók közül?
Ezzel a motorral szemezek:
Nem feltétlenül arra gondoltam, hogy a tank mérete alapján megkülönböztetni, hanem hogy vásárlás előtt miből lehet megállapítani(a lejjebb írtakon kívül) hogy melyik melyik évjárat. Mert ha van egy csóka aki átmatricázza a gépet, vesz rá egy újfajta műszerfalat annak reményében, hogy drágábban tudja eladni. Egy ilyenbe nem szívesen szeretnék belefutni. Az alvázszámból hogy derül ki az évjárat?
Hol jársz erre,amerre a madár se?
Fogalmam sincsen milyen lehet,még soha nem próbáltam V2-őt.Mindenesetre ma elmentem megnézni.Kipróbálásról szó sem lehetett,bazi nagy köd volt+ az eső is elkezdett szakadni...Volt pár esztétikai hiba rajta,de nem volt vészes,alapjáraton szép volt.Az árból nem igazán akart engedni a tulaj,úgyhogy nem is erőltettem nagyon.Egyébként 850.000-ért árulja+ forgalomba helyezés.
Úgyhogy marad továbbra is a nézelődés...Remélem lesz valami tavaszig.
Ui: a tankra gyárilag minden motorra matricát rakn8a márkanévre gondolok)?Vagy volt olyan SP 1,amire úgy van ráfényezve gyárilag?
Havernak volt ilyen és jól megy meg minden de ha sor 4hez vagy szokva nem biztos hogy tetszeni fog. Nem érezni hogy milyen erős...Elkezd húzni és mindenhol csak húz aztán leszabályoz....Nekem unakmasnak tűnt még a 929 után is pedig nem ment roszabbul.
Remélem kicsit fellendül az élet itt a fórumon...
Gyárilag piros-fekete volt,mentségemre mondom hogy nem én fújattam,mert akkor tuti a gyári színt kapta volna...
Esetleg nem lakik valaki Pápán a fórumozók közül?
Ezzel a motorral szemezek:
Minden esetre erre a verzióra gondoltam, ezüst/piros/fekete púp kivitelben.
Az SP1 létezett eredetileg kétszínű ezüst/piros fényezéssel? A mobile.de-n szinte csak pirosat és Castrol fényezésűt látok.
Már eladtam!
0=2000
1=2001
2=2002
stb.
http://www.vatera.hu/honda_vfr...
Az a kérdés, hogy a féktárcsák passzolnak e rá