Arra szeretnék kérni egy Firestorm tulajdonost Hogy méretezze le nekem a fejidomot tartó alumínium Z profilokat! Ami a fejidomot tartja jobb és bal oldalon a hűtőknél! Esetleg ha van valakinek ilyen elfekvőben akkor megvenném! A rajzot, ha lehet a basi2@citromail.hu ra kérném!
Persze, azt vágom, h nem mind1, h főtengelyen vagy keréken mérik, de ne feledjük, h valószínű amerikai modelleket padoztak. Na meg aztán elég fura értékek vannak itt. Pl: http://www.sportrider.com/dyno... Nem hinném, h csak 76 Nm lenne az 1000-res GSXR-emben... http://www.suzukicycles.org/Al...
Nincs azokkal semmi baj. Csak egy-két ember személyes kérdésként kezeli a motorja teljesítményét. Tök mindegy mennyit mutat a lényeg, hogy a 3 motor egy padon van mérve. Az, hogy most 110Le vagy 120 lényegtelen.
Szia ó. Köszi a leírást. Igazából már nem számít az hogy menniyre bivaj a gép. Nagyon megtetszett v2 valami miatt. Túrásabb stilusra váltok. Gixxert is csak szinte túrára használtam. Max. 4-5-ször voltam vele pályán. Egy év alatt mentem vele 12000km-et de arra meg jó egy 10 lóval kisebb és kényelmesebb motor is. Remélem nem bánom majd meg a tipus választását mert ahogy olvasom nem lehet eladni a vasat. Ha megveszem megcsinálom szépen és megtartom őrőkre.
A közhiedelemben az van hogy a V2 alul erős. Na ez nagy hülyeség. A V2 alul rángat, a középtartomány viszont bazi erős, és felül elgyengül mint a harmat. Ez jellemző az F-re. Az SP rövidebb löketű, tehát alul még jobban rángat, nyomatékrugalmassága nulla. Viszont 1000x jobban veszi a lapot mint az F, és igényli a fordulatot, az F-fel ellentétben a felső fordulatszám tartományban érzi jól magát. Ennek megfelelően az SP-vel nem jó lassan menni. Az F-fel hatodikban is egész jól el lehet pötyögni lassú tempóval, persze 3000 alá nem szabad ilyenkor engedni a fordulatot, mert akkor eszeveszett lánccsapkodás lesz az eredmény. Az SP-n még rosszabb a helyzet, a hatodikat 120 alatt nem érdemes kapcsolni, mert ott is zakatolást kapunk cserébe. Alapvetően a legfelhasználóbarátabb és legjobban használható motorok a sor4-esek, egy ezres sor4 már a pincéből is tol, és végig megy mint a rakéta. De mi azért szertejük a V2-t, mert sokkal izgalmasabb, nem az a sima járású, unalmas porszívóhangú motor van alattunk, hanem egy zabolázatlan, nyers valami, amivel küzdeni kell. Azért arra készülj, hogy a gixxerhaccáz után nem fogsz túlságosan hasraesni a VTR-től ha gyorsulásról és sebességről van szó, a gixxer végsebességre és gyorsulásra jobb nála. Persze ha ez nem szempont, akkor minden másban jobb a VTR.
hm...hát nemtom én nem bánom hogy megvettem az enyémet!azon meg hogy puding vitatkoznék.nézőpont kérdése.akkor egy 600f es cbr is puding lehet pedig szerintem az sem az.kicsit sokat eszik de szerintem egy kitűnő túragép.
Én próbáltam árulni kicsit drágán...nem véletlen (kicsit bepánikoltam és ki akartam belőle szedni pénzem és venni egy olcsóbb, régi gépet). Az asszony megtudta, és lecseszett, hogy mit gondolok, és hogy nem lesz eladva. Azt sajnálom, hogy másfélért (2008 03-ban!) vettem, és most egymillát nem adnának érte. Pedig azt gondoltam, hogy a honda ártartó. Nem is érdeklődtem utána, hogy az F a gagyi változat, puding, és eladhatatlan.
Tehát: marad nálam míg szét nem rohad!
Kérdésem lenne: hány km-enként kell a vezérműláncot cserélni? És az mennyibe fáj?
Az enyémben van 30000 km, de eddig nem volt benne cserélve.
Karbis az összes! Csak az SP1-2 injektoros!
Én megrendeltem a szelepeket és az új vezláncfeszítőt és másnap megvolt!
A két kipufogó szelep 28 ezer a két szívószelep 15ezer míg a vezlánc feszítő 16 ezer volt! 4 éve!
Én az első szériásból fogom venni az enyémet a pénz sokat számít manapság. Ezt meg akarom tartani ugymond olyan hétvégi motornak meg néha nyáron amikor a haverokkal a városban bohockodunk hiányzik a pörgés. De ahogy utánna olvastam elég kényelmes is ami a gixeremre nem volt jellemző. Igy most stílust szeretnék váltani. Egyszer mentem idáig V2-el (SV650) de az egy élmény volt. Igaz a gixer mellett elég gyengusznak tünt de a vtr 110 lovának már elének kell lenni. Állítólag de ezt Ti is biztos megerősititek nagyon erős alul a gép ill. elég robbanékony is (mégis csak egy ezre). A vezérműláncos probléma mennyire sürün jelentkezik? Alkatrész mennyire drága hozzá ill. könnyen beszerezhető? milyen olajat használtok? Karbis az első széria?
A vezláncfeszítő hibája szerencsére csak az első szériás VTR-ekre volt jellemző, aztán Hondáék kijavították a hibát. Ezért jó az SP, az fogaskerekes, annak ilyen gondja sosem lesz!
Hogy miért ilyen olcsó? Válság van, mindennek az ára lement a francba... A pöpec 2004-es F-emet 950-ért tudtam elpasszolni 1 hónappal ezelőtt. Januárban meg 1.1M-ért vettem... A másik ok: ez a típus nem valami ismert ebben az országban, meg ugye szinte mindenki sor4 buzi, a 90 fokos V2 elrendezés 1000köbcentivel, sportmotorba beépítve csak pár elvetemült idiótának tetszik... A harmadik ok: ebben a teljesítményorientált világban a VTR F már egy elavult ócskavasnak számít, nincs nagy kereslet rá.
Ha van kérdésed, olvass vissza, már páran érdeklődtek a típussal kapcsolatban, mik az előnyök, mik a hátrányok, stb. De mi is szívesen válaszolunk ha van kérdésed.
1 foot pounds-force = 1.355818 Nm
http://www.mr2ownersclub.com/c...
Bocsi, itt van a history. 110Nm... Az keréken is ha nagyon jó indulatú vagyok 90 felett lesz...
Mondjuk túrázni talán a legalkalmasabb ha V2-ben gondolkodsz.
Egyébként 100%-ig igaz amit Firestorm írt!
Tehát: marad nálam míg szét nem rohad!
Kérdésem lenne: hány km-enként kell a vezérműláncot cserélni? És az mennyibe fáj?
Az enyémben van 30000 km, de eddig nem volt benne cserélve.
Én megrendeltem a szelepeket és az új vezláncfeszítőt és másnap megvolt!
A két kipufogó szelep 28 ezer a két szívószelep 15ezer míg a vezlánc feszítő 16 ezer volt! 4 éve!
Hogy miért ilyen olcsó? Válság van, mindennek az ára lement a francba... A pöpec 2004-es F-emet 950-ért tudtam elpasszolni 1 hónappal ezelőtt. Januárban meg 1.1M-ért vettem... A másik ok: ez a típus nem valami ismert ebben az országban, meg ugye szinte mindenki sor4 buzi, a 90 fokos V2 elrendezés 1000köbcentivel, sportmotorba beépítve csak pár elvetemült idiótának tetszik... A harmadik ok: ebben a teljesítményorientált világban a VTR F már egy elavult ócskavasnak számít, nincs nagy kereslet rá.
Ha van kérdésed, olvass vissza, már páran érdeklődtek a típussal kapcsolatban, mik az előnyök, mik a hátrányok, stb. De mi is szívesen válaszolunk ha van kérdésed.