Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csokorba lehet,de hogy a VTR-rel nem viszi az tuti...
Aki bevállalja min.100 km-re a hátsó ülést,az már tiszteletet érdemel!
JAh!Csajokkal mi lesz?
A VTR talira csokorban kell őket hoznod!
Oszd az észt tűzoltó!
Nem kell szakértelem egy SP-1 és SP-2 megkülönböztetéséhez...
Egyetlen pillantás a hátsó lengőkarra és máris látható a különbség!
A színek is árulkodók...2005ös piros SP?Max a forgalomba helyezése...az én régi SP-m is 2000évjáratú volt,de az okmányirodának köszönhetően 2004es lett...
Sérülésmentest ne nagyon remélj...max külföldről.De az ára kint talán még brutálisabb.
Halhatatlan blokkja teszi ilyen ártartóvá.Meg persze ott jobban szeretik a különlegesebb gépeket...Itthon aligha kell valakinek.
Én majd egy évig árultam.És nem azért mert szar állapotban volt,egyszerűen telefon sem jött.Erre készülj fel.Ha egyszer megveszed,szenvedés lesz eladni.
Hali!

A vásárlásnál csak a szokásos dolgokra kell odafigyelni, mint pl. bukásnyomok, gányolás, fék, futómű, gumik, lánc állapota, meg ilyenek. Igazából tipikus típushibát nem tudnék mondani, mert nem is nagyon van. A blokkját elég nehéz lehet széthajtani, szerintem csak szándékosan lehet tönkretenni. A fogaskerekes vezérlés nagyon hálás dolog, sosem lesz gond vezműlánccal, meg feszítővel. Ja és szelephézag állítással sem kell foglalkozni sokat, talán 50.000 km-nél érdemes megcsinálni az elsőt. Fék-futómű példás, csak az átlagnál keményebb, rossz utakat nem szereti, pontosabban a pilótának nem jó ha rossz úton halad az SP-vel, mert kipotyognak a tömések a fogából. Na meg a városi közlekedés, az a totál halál az SP-vel, egyszerűen nem jó vele lassan menni. Durva és nyers, alacsony fordulaton rángat, csigatempóban csak kuplungcsúsztatással lehet haladni. 120 alatt nem érdemes hatodikat kapcsolni... Tehát pizzafutárkodni, városban flangálni nem jó vele. Csak az országút, hegyi szerpentinek, és pályamotorozás, ez a játszótere az SP-nek. Viszont nehéz találni olyat ami még nem volt törve, 1-2 darab van talán a magyar piacon, ami teljesen oké. Na meg vannak olyan svindler kereskedők, akik SP1-est SP2-ként akarnak eladni, de hiába a Colin Edwards replika fényezés, első ránézésre lehet látni hogy a felkínált SP2 valójában egy SP1-es, csak érteni kell egy icipicit is hozzá. Arra készülj hogy nem lesz olcsó mulatság, egy normális SP2 1.5 milla körül van. Én spec 2 milláért vettem nemrég a gépet, persze ezért egy totál zsír gépet kaptam, nem volt 2 éves a vételkor, és 3700km volt benne, szóval szalon állapot. Na ilyet nem nagyon fogsz találni, az tuti. Hacsak el nem adom. Ha van valami kérdésed, nem kímélj minket!

Üdv, Csizi
Udv mindenkinek.Egy kis keressel fordulok hozzatok. HONDA VTR SP2 vetelet tervezem es szeretnem ha leirnatok mire kell odafigyelni a vasarlaskor. Van-e tipushibaja...stb!Minden erdekel rola,jo es rossz tulajdonsaga egyarant!elore is koszonom! VTR
Ok! Itt megtalálsz!
jah kellene de nem most.csőd van. de dolgozok rajta.
Hasidom?
Jaja! Sehol senki!
punny van.
Nem.Így sem.
Akkor ebay.de és beírni "vtr sp akrapovic"
2000eurotól van 2 is...
Se!
ÁÁÁhhh dehogy.Csak fos hetem volt és nem itt volt az egyetlen hely ahol azt mondták hazudok!
Olaszo.-ból hoztam egy börzéről anno.
Ez tényleg képzelgés,mert nem jön be a link!
Te paranoiás vagy vazee,senki nem mondta hogy nem létezik!
Az én XX-em meg '97-es mégis van rá rendszer...
http://cgi.ebay.de/akrapovic-a...

ez pedig csak hallucináció!
"2007-ben kapott még egy Akrapovic Racing Evolution rendszert, amit az AGO Motors-nál Ágó hangolt be."
Lehet,hogy mégsem tévedtem?
Teljes cikk:
http://www.tesztmotor.hu/olvasoi/teszt/olvasoi-te
sztecske-honda-vtr1000-sp2.html

Én kérek elnézést!A teszt írója is feltett egy EVO RENDSZERT!Ketten már csak nem tévedünk.
Huuu most lebuktam. Nem is Akra...csak matrica tuning.
Janó dob.
Biztos kitaláltam...Vagy lent hajtogattam a sufniban.
2009 van.Egy 2000-es fejlesztésű motorról beszélünk.
Lehet,hogy már nem kapható?Talán kifutott modell?
Aki nem hiszi járjon utána!
Más egyéb kötözködés?
Érdekes,hivatalosan nincs is az akrának rendszere VTR-hez...
http://www.akrapovic.com/motor...
Bocs hogy felpolíroztattam...És nem égettem hupililára!
A komplett rendszer súlya nem éri el a 3kg-ot!
Ez? Sztem ennek nem sok köze van a titán Akrapovic-hoz...
Inkébb savállónak tűnik, bár a súllya alapján kiderülne...
Nekem van egy pár Akra titánom!
Reális áron!
stratusphere@citromail.hu
Ha valakit érdekel esetleg egy VTR lámpa olcsóért:

http://www.vatera.hu/honda_vtr...