Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szintén Repsol 10w50 Racing.
Castrol feltöltési táblázat szerint első telókba 10w olaj kell, száranként 0.51L.
Teló olajról nem tudok nyilatkozni...
Motorolaj pedig Repsol Racing 10W50,nekem bevált anno.
Sziasztok.VTR 1000 SP1-be milyen olaj ajánlott,márka,viszkozitás.
Telóolaj szintén.
Köszönöm a segítséget.
OK!
Hy.Nekem még 2 hét a vizsgáig.Kiváncsi vok mit szólnak a slichez .basi felvettelek msn re.majd kereslek.közeleg az időőő.
Nem bírtam tovább és én is vissza tértem az Akrapovic-hoz...
Na jó nem önszántamból,de ha már így alakult...
Adatlapomon van egy kép,elvileg olyan mint a VTR-n,csak egy db,viszont rendszer!
én azzal a dumával készültem, hogy a gumisom sielni van

mondjuk már otthon van az új papucs,de még nem volt érkezésem elvinni a gumishoz.
Nekem szólt,mert kb olyan volt mint amikor elvitted (vagy még olyan se:) ) ,azt mondtam hogy megvan rendelve az új...
ez is KPM volt...csodálkoztam is hogy nem kötött bele a gumiba mert igencsak kopott már
Anno amikor én vizsgáztattam,akkor se indították be,pedig az más helyen volt...
na levizsgázott...csak azt nem tudom minek kellett felrakjam a gyári kipufogókat, mikor be sem kellett indítani...
lámpák, index, duda, fék..ennyi. Én meg még beraktam izzókat meg eü csomagot is...legalább kérték volna
Ugyan azért amiért a ZZR 1400 odakint ZX-14.
Vannak különbségek. Mint pl lánc+lánckerékméret (530 helyett 520), Van az amerikai piacoson belül Kaliforniai változat is, és van még egy pár apró változtatás, de a 00-01 SP1 és a 00-01 RC51 szinte ugyan az. Ugyan így a 02-06 SP2 és a 02-06 RC51. Hivatalos név VTR 1000 SP1 és VTR 1000 SP2, amerikában pedig RVT1000 RC51. Passz, hogy miért lett RVT a VTR helyett, de lehet hogy van vmi superbike-os indíttatása is.
link
Így nézne ki, ha be van építve. A hírdetésben ott van lejebb a kép róla. Ha kell, akkor írj mailt nekem a salo@citromail.hu címre.
Tegnap felraktam a gépre a gyári dobokat, hogy vizsgán ne kötkedjenek....háááá, mit ne mondjak szégyen hangja van
A vizsga után 13,6 perccel le is vágom róla mert így le fognak köpni a haverjaim ha meghallják
Szerintem elméletileg jónak kellene lennie,csak attól félek hogy a kipuf könyöktől nem lehet ültetni,mert eléri.Más ültetőszett pedig nem igen van.Csak a rugócsere.De kb.ugyanazon az áron lehet megvenni mindkettőt.Ezért kérdeztem hogy a CBR 1000r gátlója jó-e ,mert az van az apróhirdetések közt emberi áron.
Jaja, tudom, h ugyanaz. És ott kint miért nem VTR néven adták? Én ezt nem értem. Ez olyan mintha a GSXR-t kint RGSX lenne...
Az RVT szerintem az USA név de ugyan az a moci.
Kérdés aki jártas a VTR dolgokban.
A VTR 1000 SP1 + SP2 miben különbözik az RVT 1000 R / RC 51-től?
Annak miért más a neve?
Ez valóban jó dolog!Alúl a kipufogókönyöknél szeinted elférne?Mert ahogy otthon nézegettem,nem sok hely van ültetni.De ha már 2-3 cm-t tudom ültetni már megérte.Hogy tudnám ezt beszerezni?
Ez valóban jó dolog!Alúl a kipufogókönyöknél szeinted elférne?Mert ahogy otthon nézegettem,nem sok hely van ültetni.De ha már 2-3 cm-t tudom ültetni már megérte.Hogy tudnám ezt beszerezni?
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni,SP1 hátsó teleszkóp/ültetés ügyben.Tavaly már feltettem itt a kérdést ,hogy hogy lehetne a motort lejjebb ültetni,a válasz telócsere.Tudnátok-e abban segíteni,hogy a hátsó teló furatai közt mekkora a távolság?Esetleg a CBR 1000RR (SC57) telója jó lenne-e.Előre is köszönöm.
Szevasztok.Látom olajcsere a téma.6000-7000 kb ennyit megyek évente.aztán csere is.tavasszal mindenképp tusztával indulok.
Amikor kifingik! A vezműlánc cseréjére nincs meghatározott km, ha már nagyon zajos és nem lehet feszíteni rajta, akkor csere.