Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen.Akkor azzal a tankkal volt valami,mert azon nem matrica volt...
Bakker, nagyon sajnálom, végre megvetted azt a motort amire vágytál, és akkor tessék...
Nekem is tetszik!
Jah, igen, eladó a jó SP2. Kell a píz, így le kell cserélnem valami olcsóbbra.
Az én faterom miért nem ilyen , a cirkáló mellé elférne még egy kanyarvadász!
Gratulálok hozzá!
Jól látom, hogy hirdeted a motorod?
Jah, fater beújított magának egy 929-est.
Hát én megmondtam régen, hogy az sp1-hez ember kell nem töltöttzokni...
Szia!
Csak visszatért a családba egy CBR RR?
Nekem is nagyon a szívemhez nőtt, valahogy az a motor nagyon el van találva...
Száraz tömege 194 kg.
Igen gyárilag is matrica csak le van lakkozva ha jól emlékezem rá.
Egy aranyráf van minden egységén körbe az utángyártott matricákon nem volt ilyen...
197-217 kg körül van
es a sulya?
Végül is igazad van ott még meg se néztem
Ott van tőled egy köpésre Földváron a Lehr Motor...
Igen mert eltört az egyik
Mire gondolsz? Venni akarsz olyat?
136 lópaci.
Nem tud valaki egy elérhetőséget 1000f szelepdekni csavarhoz?
paciban mit mond a fama az sp rol?
köszi
Én meg pont fordítva vagyok vele, nemrég megjárattam idehaza a mocikat, először kivittem az SP-t, aztán fater 929-esét egy körre, hát az RR egy játékmotornak tűnt az SP után, semmi vibráció, csak lágy sor4 zümmögés, semmi küzdelem a géppel, csak pillekönnyű irányíthatóság. Újból megállapítottam hogy az SP egy vad motor.
Sziasztok tudnátok segíteni hogy honnan tudnék szerezni ledes hátsólámpát 1000F-hez?
Ja értem már.Végül is olaszból való a moci.Látom neked is olyan volt,mint amit én néztem,Neked a tankon lévő Honda felirat és logó az matrica volt?
mert a műszerfalas fotón látsz ilyen apró fehér pöttyöket az só és az a tengerparton csapódik le inkább, a kontinens belsején nem jellemző..