VTR Klub!
Egyébként azért ilyen olcsó mert nem kell a kutyának sem!
Félnek tőle az emberek! Tudod V2!
A sor 4 a menő!
Van egy két típushibája de nem vészes!
Kicsi a tank! 2002-ig 16 liter utána 19 ha jól tudom! ettől az évtől más a műszerfal is! 2005-től pedig a fékolaj tartály változott!
állítólag sokat eszik! Nekem 5,5-7 liter között de nagyban függ a vezetési stílustól! Megetettem már én is vele 9 litert de az a ringen volt! A
vezérműlánc feszítője típushiba állítólag! Az enyémben is elszakadt a rugó! Átugrott a vezérlés az első hengerfejben és 4 szelep bánta!
Jövőre eladó lesz az enyém is! Most épül vissza gyári állapotra! Mert így nem tudom eladni! 6 éve van meg de nincs nagyon használva! Idén nem mentem vele 1000 Km-t sem!25000-Km-el vettem most 50000 Km van benne! Ha nem viszik el akkor meghagyom mert igazán semmi bajom vele! Csak két motor felesleges főleg hogy ki sem használom!Tavasszal meghirdetem mind a kettőt aztán amelyik elmegy az elmegy!
Sziasztok. Tavasszal tervezem egy VTR 1000F beszerzését. De nincs sehol egy forum se hozzá :( Tudna nekem valaki segíteni abban hogy miért ilyen olcson lehet hozzá jutni ehhez a tipushoz? Sztem kimondott szép szerintem a kialakitást nézve egész kényelmes is lehet. De szinte egy jobb 400-as daráló árában lehet hozzájutni. Nincs valakinek ilyen esetleg vagy egy olyan ismerősnek aki tud nekem válaszolni egy-két kérdésemre? Válaszokat előre is köszi.
Hát én meg EBC-t nem használnék... 1: nem használtam még 2: nem hallottam róla semmit. De ha még hallottam is volna róla, akkor sem biztos, hogy megvenném, mert mindenkinek más jön be, mindenki más stílusban vezet, mindenkinek más az igénye. Nekem a Ferrodo bevált, és most nincs felesleges 14e-em, hogy próbálgassam a betéteket, és ha esetleg nem jönne be, akkor menjen a kukába, mert alig használt fékbetétet senki nem fog venni... Bocs, saját vélemény.
Szintén ferrodo sinter van az enyémben is. Semmi gondom vele. Aki meg gold frent rak egy SP-be, akkor az inkább adja is el a motorját, mert valószínűleg tesco-s olajat venne bele
Osztom a véleményt.a goldfren és társai szart sem érnek.nem is fognak meg eszik a tárcsát.(tapasztalat).viszont az EBC az nekem bevállt.az ára is elfogadható és közel van a Nissin teljesítményéhez.
Nekem a Hondámon, ami ráadásul 265 kiló volt(amit ugye jobban kell fognia az első féknek) elsőnek 15e km alatt kopott el a gyári betét. Aztán észrevettem, h keveset fékezek motorfékkel. Aztán elkezdtem aktívabban használni a motorféket(visszaváltásokkal is), és a következő gyári betétet 25e után cseréltem. Amúgy ami ér valamit a gyárin kívül az a Brembo meg az EBC. Ilyen ferodo meg goldfren meg ilyen gagyik, semmit sem érnek. Nekem a gyári betét volt a motoromban mindig. Barátom ugyan olyan motorjába beraktuk a ferodo-t, és nem fogott semmit, és elkopott neki 5e km alatt. Utána Ő is vett gyárit, h fogjon a féke...
Nagyon sokat együtt motorozunk, nem hinném, hogy állandóan a féken van és nem használná a motorféket. A pancser kategórián már réges-rég túllépett. Nem túra tempóban szoktunk motorozni, tudom mennyire van nyúzva a fék. Szerintem meg a Nissin egy ekkora kula! És lehet nem ferrodot vett, csak nem emlékszem pontosan, de egyáltalán nem pancser mert egy versenyző sráctól vette a betétet olyan márkát amit ő is használ(még mielőtt belekötsz, nem versenybetétet!), a srác stock 600-ban összetett 3., szóval azért van fogalma erről-arról.
Nem a Nissin betét bír keveset. Pancser a haverod, és nem tudja használni a motort rendesen. Mivel amúgy is V2őről van szó, miért nem használja a motorféket többet? Nem állandóan az elsőt kell húzogatni, arról nem is beszélve, h jobban lasul egy motor, ha mind a 2 féket használod. Amúgy még azért is pancser, mert a szar ferodo-t megvette bele, ami nem is fog, elfogy 6000km alatt és a tárcsát is szétbassza. Gratulálok neki... Amúgy sztem a gyári betéteknél nincs jobb, mert azok picivel másabb összetételűek mint amit utána tudsz azonos márkából venni bele.
Had kérdezzem meg az SP1/2-es tulajokat, mennyit bír(t) az első gyári fékbetét? Egyik haveromnak kb 14000 km-nél kellett cserélni. Ebben nem volt pályázás, és nem egy fékezőkirály, szóval nagyon nem volt igénybe véve a fékbetét. Állítólag a gyári ~24000 lett volna, aztán végül asszem ferrodo lett bele. Az én paripámba (RSV1000R) Brembo van, a gyárit 32000! km-nél kellett cserélni! Ebben volt pályázás is meg utca. Én sem vagyok egy fékezőisten, de azért húzogatom azt a fékkart rendesen, a havernál azért jobban. Persze a Berembo betétek drágábbak is voltak, de ha figyelembe vesszük a km-eket, a használatot akkor sokkal jobban megéri. Én le voltam döbbenve mennyire keveset bírt a Nissin betét.
sziasztok
járt már valaki úgy hogy, rángat a motorja mint az állat?
szinte már el sem lehet vele indulni, mert leáll.
ha sikerül, akkor alig lehet csak a gázkart megmozdítani, különben rángat
de szép lassan ki lehet húzatni
ötlet?
Hmmm... azt hittem az csak az SP2őkre került. 3 naponta nézd át az ebay-t, lesz elöbb utóbb. Amikor mi túrtuk se volt semmi aztán 1 hónap múlva bontottak 1et...
nekem gyárilag a "bronzos" színű van rajta, és ilyet is keresek, már meg is néztem a jelenlegi felhozatalt az ebay-en, de egyenlőr nincs:-(
ami jó, hogy nem annyira égető a dolog, mert parányi a szivárgás(és csak terhelt üzemállapotban), és ugyebár lassan "téliálomra" vonul a gép...
Egyébként azért ilyen olcsó mert nem kell a kutyának sem!
Félnek tőle az emberek! Tudod V2!
A sor 4 a menő!
Van egy két típushibája de nem vészes!
Kicsi a tank! 2002-ig 16 liter utána 19 ha jól tudom! ettől az évtől más a műszerfal is! 2005-től pedig a fékolaj tartály változott!
állítólag sokat eszik! Nekem 5,5-7 liter között de nagyban függ a vezetési stílustól! Megetettem már én is vele 9 litert de az a ringen volt! A
vezérműlánc feszítője típushiba állítólag! Az enyémben is elszakadt a rugó! Átugrott a vezérlés az első hengerfejben és 4 szelep bánta!
Jövőre eladó lesz az enyém is! Most épül vissza gyári állapotra! Mert így nem tudom eladni! 6 éve van meg de nincs nagyon használva! Idén nem mentem vele 1000 Km-t sem!25000-Km-el vettem most 50000 Km van benne! Ha nem viszik el akkor meghagyom mert igazán semmi bajom vele! Csak két motor felesleges főleg hogy ki sem használom!Tavasszal meghirdetem mind a kettőt aztán amelyik elmegy az elmegy!