bocs, akkor rosszul emlékeztem, valahogy ugy maradt meg benem, hogy a motorféket irta okként de végülis már régebben olvastam, majd este otthon megnézem mert tényleg nem emléxek már rá biztosan, de tényleg megmaradt bennem, hogy a mtorfékkel jo vigyázni V2-nél...
Sbkban olvastam még egy régebbi számban, hogy valamelyik, (nem az Oncsik, tán a GAberán) eldobta a teszt RSV-t mert kanyarban koppgázrol visszaengedte teljesen, és a motrofék miatt eldobta.... na ezt megjegyeztem magamnak....
egyébként nayon sokára lesz mire én kanyarban nem csak gurulni fogok hanem gázzal megyek be, így egyenlőre ilyen veszély nem fenyeget, bár többen mondják, hogy ahhoz képest hogy V2 az spnek nincs olyan nagy motorfékje, pl haverom azt mondja az SV650nek nagyobb a motorféke
jól választottál.
kibaszott jó motor.
erős. kigyorsításnál legyél észnél, meg kanyarban a gáz visszaengedéssel. más gond nem lehet.
fordulni fordul gyönyörűen, kis erő kell neki...
hibásodás mg semmi nem lesz úgy sem.
Én is vettem egy sp2est még novemberben, első motorom, meglátjuk ledob e magáról vagy sem :-) tnulogépnek kicsit nagy de majd probálok ésszel menni vele....
Remélem nem lesz vele gondom, sokat agyaltam mielőtt megvettem, abban voltam biztos, hogy V2 es kell és 1000es, de abban már nem, hogy melyik márka vagy tipus, szemezgettem az RSv apriliákkal is de végülis nekem volt még 10 éve hondám autoban és nagyon meg voltam vele elégedve, ráadásul külsőre is nagyon tetszik az sp, agy végülis ez lett belőle..... Majd rendszeresen irom ide a tapsztalataimat, bár hozzáteszem nehéz lesz objektivnek lenni, mert nincs összehasonlítási alapom....
A lanc nem rozsdas ,gyarilag ilyen szinu es szerintem nagyon jo minoseg.
En a lancot teflonos lancvedovel vedem.
A fogyasztasrol nem tudok sokat irni mert nem mertem soha.
Hát örülök az egybehangzó jessz véleménynek remélem (nem gondolom hogy nem) sok örömöm lelem benne.Eddig egy zxr750esem volt ezen kívűl az se volt rossz de ez azthiszem más tészta!A fogyasztás egyb télleg gond lehet?
Gratula a gephez Novacsek .
A mocirol csak jot tudok mondani neked ,szerintem a legjobb V2-es.
En az enyemet 2003 RC51 USA kiadas /SP2/ sajnos 3 hete adtam el.
Tiz honapig hasznaltam es 23ezer km raktam bele,gond nem volt vele.
A motoron csak gumit ,olajat es elso fekbetetet csereltem.
2002 ev vegetol valtoztattak a motoron nagyon sok mindent.
PL. Hatso vaznyulvany,hatso lengokar ,kipuf konyok,olajhuto ,forgoresz es a fo valtozas az injektorhaz belso atmero megnovelese volt az injektorokkal egyutt./tobb loero es nyomatek./
Ez volt az enyem.
Most nem akarom elővakarni az idevágó cikket, de asszem a legfontosabb fejlesztés a befecskendezést érintette, mely az SP-1-nek (állítólag, én csak olvastam persze főleg pályán) igencsak hátulütője volt.
Szia!
Én 2002-ben vettem SP2-t és nem tudnék helyette mást elképzelni. Elötte 600F és 1100XX volt, így tudok mihez viszonyítani. Élmény vele minden perc, igaz idén már csak pályán fogom használni.
Hello
Grat a géphez nagyon szép. Nekem az sp2 az etalon a legjobb szerintem. Még rosszat nem hallottam róla. Talán a fogyasztása az ami talán kicsit húzós lehet.
Sziasztok sikerűlt végre a szezonra valót beszereznem ez lett az! Érdekelne hogy van e valakinek tapasztalata vélemény erről a motorról nekem ez az első olvastam róla de olyannal akinek volt is még nem beszéltem!Köszönök minden véleményt!
egyébként nayon sokára lesz mire én kanyarban nem csak gurulni fogok hanem gázzal megyek be, így egyenlőre ilyen veszély nem fenyeget, bár többen mondják, hogy ahhoz képest hogy V2 az spnek nincs olyan nagy motorfékje, pl haverom azt mondja az SV650nek nagyobb a motorféke
kibaszott jó motor.
erős. kigyorsításnál legyél észnél, meg kanyarban a gáz visszaengedéssel. más gond nem lehet.
fordulni fordul gyönyörűen, kis erő kell neki...
hibásodás mg semmi nem lesz úgy sem.
Én is vettem egy sp2est még novemberben, első motorom, meglátjuk ledob e magáról vagy sem :-) tnulogépnek kicsit nagy de majd probálok ésszel menni vele....
Remélem nem lesz vele gondom, sokat agyaltam mielőtt megvettem, abban voltam biztos, hogy V2 es kell és 1000es, de abban már nem, hogy melyik márka vagy tipus, szemezgettem az RSv apriliákkal is de végülis nekem volt még 10 éve hondám autoban és nagyon meg voltam vele elégedve, ráadásul külsőre is nagyon tetszik az sp, agy végülis ez lett belőle..... Majd rendszeresen irom ide a tapsztalataimat, bár hozzáteszem nehéz lesz objektivnek lenni, mert nincs összehasonlítási alapom....
En a lancot teflonos lancvedovel vedem.
A fogyasztasrol nem tudok sokat irni mert nem mertem soha.
szemre látszik hogy arany színű
A mocirol csak jot tudok mondani neked ,szerintem a legjobb V2-es.
En az enyemet 2003 RC51 USA kiadas /SP2/ sajnos 3 hete adtam el.
Tiz honapig hasznaltam es 23ezer km raktam bele,gond nem volt vele.
A motoron csak gumit ,olajat es elso fekbetetet csereltem.
2002 ev vegetol valtoztattak a motoron nagyon sok mindent.
PL. Hatso vaznyulvany,hatso lengokar ,kipuf konyok,olajhuto ,forgoresz es a fo valtozas az injektorhaz belso atmero megnovelese volt az injektorokkal egyutt./tobb loero es nyomatek./
Ez volt az enyem.
Az Sp1 tudtommal a régebbi típus másabb vázzal.
Én 2002-ben vettem SP2-t és nem tudnék helyette mást elképzelni. Elötte 600F és 1100XX volt, így tudok mihez viszonyítani. Élmény vele minden perc, igaz idén már csak pályán fogom használni.
Lenne 1 kérdésem
Mi a külömbség az SP1 és az SP2 között?????
Grat a géphez nagyon szép. Nekem az sp2 az etalon a legjobb szerintem. Még rosszat nem hallottam róla. Talán a fogyasztása az ami talán kicsit húzós lehet.