Mentem mind a kettővel, sé azt mondom hogy az SP2 valamivel talán finomabban megy, de semmi egetverő különbség. Az SP1 kisebb fordulaton darabosabb, és kicsit durvábban adja a teljesítményt, de nem érezni sok különbséget. Sztem tök mindegy melyiket veszed, be fogsz élvezni a gyönyörtől.
Mondjuk nehéz mint a dög, nehezen fordul, stb..a mai sor4es sportgépek sokkal jobban vezethetők, DE a V2 az V2. Férfias hang, brutális erő, és a motor kemény mint a kő...ja és bárhova mész, ilyennel nem valószínű hogy találkozol....
Köszönöm a válaszaitokat, ha van még valakinek mondandója ezügyben a világért se tartsa magában...
Az világos, hogy műszaki paraméterek szerint jobban kell lennie az SP2-nek, de mégis, mennyire markáns ez a különbség? Az SP2-ről nézve az SP1 "gyalázatos"? - Senkit nem szeretnék megbántani, ne értsétek félre, csak minél több információt próbálok begyűjteni.
Az én ismeretségi körömben senkinek sincs ilyen gépe, ezért sajnos személyes tapasztalatokra nem hagyatkozhatok.
SP1-gyel még nem mentem, így tapasztalatot nem tudok mondani hogy van e különbség a kettő között. Talán az SP2 finomabb lehet az átdolgozott befecskendezés végett, mert 54-ről 62mm-re növelték a torokátmérőt, valamint a fúvókákon a 4 helyett 12 furaton keresztül távozik a nafta. A kipufogónyílásokat is átszabták, így 4 lóerővel emelkedett a teljesítmény, illetve a fogyasztása is kicsivel javult. Valamint pár kilót lefaragtak az SP1-hez képest, finomított váz, új lengővilla.
Egy ideje én is szemezek a VTR SP1 SP2-vel. A fórumot nagyvonalakban végigolvasva sokat okosodtam, de még nem eléggé.
Láttam, hogy többeknek van már tapasztalata SP1-gyel és SP2-vel is. Abban kérném a segítségeteket, véleményeteket, hogy használati/tulajdonság/viselkedési szempontból mi a különbség a kettő között? Voltak a modellnek gyermekbetegségei, amit az SP2-nél javítottak?
Ami a külsőt illeti, ahhoz tényleg elég bénának kell lenni, hogy valaki pl. a lengővillát ne szúrja ki...
Bármilyen segítő útmutatást szívesen vennék, azután pedig lehet, hogy vevő/eladóként is találkozunk. Előre is köszi.
Egy superbike nem 2 személyre való. Azt az ülést is csak a homologizáció miatt tették rá. Persze vannak elvetemültek, akik képesek oda felülni... Az SP csapatós verda, nem túragőzös.
Első ránézésre nem tűnik rossznak. De az a gagyi markolat nálam tuti menne a kukába, utálom az ilyen csiricsáré szarságokat, meg az az alpájnszarsz matrica a farokidomon is csak összecsúfitja a gépet. Ja és a sufnituning kipuffnak is bájbáj lenne! Vagy valami márkás kémény, vagy a gyári, de ilyen kisipari bohócságok max egy fos Géesikszerre valóak, nem egy Honda superbike-ra!
Esetleg az úgy lehetséges, hogy akkor helyezték forgalomba, és szoktak olyat csinálni, hogy a forgalomba helyetzés időpontja lesz a gyártási éve... Pl. a Firestorm-om is 2004-es évjáratú volt papírok szerint, de 2003-ban gyártották. Az SP-m papírok szerint 2007-es évjáratú, de 2006-ban gyártották. A legkönnyebben a VIN számból tudod megállapítani hogy pontosan mikor gyártották a gépet, ott van a vázon jobb oldalt a kis táblácska, és a 10. karakter jelöli a gyártási évet.
0=2000
1=2001
2=2002
stb.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy sp2-nél hogyan alakúltak a modellváltások?Itt főleg a színekre gondolok..Egy netes cikkben azt olvastam,hogy a fehér-szürke vtr sp2 2003-ban jött ki utoljára.Múlthéten lett volna cserébe egy sp2 ilyen színbe 2005-ös évjáratban..
Asszony kibírta már az oda-vissza kékes-t, ami 450km-re jött ki. Most legutóbb pedig cirka 500km lett a vége a túrának 1 nap (2 nap összesen 800-850km kb). Utána néztem a hátsóját, se bőrkeményedés, se vízhólyag... Igaz egy kicsit meggyötört mindkettőnket, de teljes mértékben kompromisszumkész vagyok
Mondjuk nehéz mint a dög, nehezen fordul, stb..a mai sor4es sportgépek sokkal jobban vezethetők, DE a V2 az V2. Férfias hang, brutális erő, és a motor kemény mint a kő...ja és bárhova mész, ilyennel nem valószínű hogy találkozol....