Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentem mind a kettővel, sé azt mondom hogy az SP2 valamivel talán finomabban megy, de semmi egetverő különbség. Az SP1 kisebb fordulaton darabosabb, és kicsit durvábban adja a teljesítményt, de nem érezni sok különbséget. Sztem tök mindegy melyiket veszed, be fogsz élvezni a gyönyörtől.

Mondjuk nehéz mint a dög, nehezen fordul, stb..a mai sor4es sportgépek sokkal jobban vezethetők, DE a V2 az V2. Férfias hang, brutális erő, és a motor kemény mint a kő...ja és bárhova mész, ilyennel nem valószínű hogy találkozol....
Köszönöm a válaszaitokat, ha van még valakinek mondandója ezügyben a világért se tartsa magában...

Az világos, hogy műszaki paraméterek szerint jobban kell lennie az SP2-nek, de mégis, mennyire markáns ez a különbség? Az SP2-ről nézve az SP1 "gyalázatos"? - Senkit nem szeretnék megbántani, ne értsétek félre, csak minél több információt próbálok begyűjteni.

Az én ismeretségi körömben senkinek sincs ilyen gépe, ezért sajnos személyes tapasztalatokra nem hagyatkozhatok.
Az SP2-nél javítottak a futóművön, az injektoron, a gyújtásvezérlésen.
SP1-gyel még nem mentem, így tapasztalatot nem tudok mondani hogy van e különbség a kettő között. Talán az SP2 finomabb lehet az átdolgozott befecskendezés végett, mert 54-ről 62mm-re növelték a torokátmérőt, valamint a fúvókákon a 4 helyett 12 furaton keresztül távozik a nafta. A kipufogónyílásokat is átszabták, így 4 lóerővel emelkedett a teljesítmény, illetve a fogyasztása is kicsivel javult. Valamint pár kilót lefaragtak az SP1-hez képest, finomított váz, új lengővilla.
Sziasztok!

Egy ideje én is szemezek a VTR SP1 SP2-vel. A fórumot nagyvonalakban végigolvasva sokat okosodtam, de még nem eléggé.

Láttam, hogy többeknek van már tapasztalata SP1-gyel és SP2-vel is. Abban kérném a segítségeteket, véleményeteket, hogy használati/tulajdonság/viselkedési szempontból mi a különbség a kettő között? Voltak a modellnek gyermekbetegségei, amit az SP2-nél javítottak?

Ami a külsőt illeti, ahhoz tényleg elég bénának kell lenni, hogy valaki pl. a lengővillát ne szúrja ki...

Bármilyen segítő útmutatást szívesen vennék, azután pedig lehet, hogy vevő/eladóként is találkozunk. Előre is köszi.
Minden tetszik rajta.Kényelmes,szép,erős a motorja és szerintem szép hangja is van.Csak azért hírdetem mert átmeneti zavarba kerűltem anyagilag..
Jaja,XX a tuti túragép!
Akkor inkább már XX ha 2 személyes használatról beszélünk, az hátul is elég kényelmes, fasza széles ülése van.
Egy superbike nem 2 személyre való. Azt az ülést is csak a homologizáció miatt tették rá. Persze vannak elvetemültek, akik képesek oda felülni... Az SP csapatós verda, nem túragőzös.
És mi az ami nem tetszik az Apriliában? Mert én egy éve azokat is nézegettem az RSV-ket de 2milla alatt nem voltak azért nem vettem.
Nézegettem de először ezt kell majd elbótolni..Minden más csak utánna jöhetne.
Heló, akkor vegyél Firestormot. Az való inkább túrázásra, SP-t pályára szokták. De mindegyiknek van hátránya és előnye is.....
Pont ezért nem akarom lecserélni rá,túl kényelmetlen lenne nekem és a páromnak is.
Én lecserélném a Touno-t a helyedben. Bár az SP nem a kényelemről híres....
Én is így vagyok ezzel..A kipufogó az elég sufnitunning,ha matricázni akarnék akkor meg maradna a castrol matricaszett..Maximum..
Első ránézésre nem tűnik rossznak. De az a gagyi markolat nálam tuti menne a kukába, utálom az ilyen csiricsáré szarságokat, meg az az alpájnszarsz matrica a farokidomon is csak összecsúfitja a gépet. Ja és a sufnituning kipuffnak is bájbáj lenne! Vagy valami márkás kémény, vagy a gyári, de ilyen kisipari bohócságok max egy fos Géesikszerre valóak, nem egy Honda superbike-ra!
Köszi a korrekt választ!
Erről a motorról lenne szó egyébként:vtr
Esetleg az úgy lehetséges, hogy akkor helyezték forgalomba, és szoktak olyat csinálni, hogy a forgalomba helyetzés időpontja lesz a gyártási éve... Pl. a Firestorm-om is 2004-es évjáratú volt papírok szerint, de 2003-ban gyártották. Az SP-m papírok szerint 2007-es évjáratú, de 2006-ban gyártották. A legkönnyebben a VIN számból tudod megállapítani hogy pontosan mikor gyártották a gépet, ott van a vázon jobb oldalt a kis táblácska, és a 10. karakter jelöli a gyártási évet.
0=2000
1=2001
2=2002
stb.
Jó, majd teszek fel oldalkocsit az SP-re!
Én is arra gondoltam, elég egy pillantást a lengővillára vetni. De ugye ehhez érteni kell a VTR-ekhez, egy Géesikszeresnek ezt mondhatnád...
Ez a teszt lenne az:teszt
Szevasztok!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy sp2-nél hogyan alakúltak a modellváltások?Itt főleg a színekre gondolok..Egy netes cikkben azt olvastam,hogy a fehér-szürke vtr sp2 2003-ban jött ki utoljára.Múlthéten lett volna cserébe egy sp2 ilyen színbe 2005-ös évjáratban..
Asszony kibírta már az oda-vissza kékes-t, ami 450km-re jött ki. Most legutóbb pedig cirka 500km lett a vége a túrának 1 nap (2 nap összesen 800-850km kb). Utána néztem a hátsóját, se bőrkeményedés, se vízhólyag... Igaz egy kicsit meggyötört mindkettőnket, de teljes mértékben kompromisszumkész vagyok
Vannak még hősök!