Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én sem tudom ki hogyan közlekedik a motorral, de nekem az sp1 140-150-es túratempónál kb 6.5 literrel beéri, ha 180-200-ra módosul a tempó huzamosan, akkor 1 literrel több. Max 10 liter volt a legnagyobb fogyasztásom, minimálisan 6. Ha valakinek ennyire kirívóan nagy a fogyasztása, akkor szerintem jobban tenné ha átnézetné a motort egy picit a karbik környékén, mert az a szerény véleményem hogy valami nem kerek odabent...
Hűha, tényleg! Akkor úgy látszik a legutolsó szériák azzal készültek, ő zsír újonnan vette az idén a gépet.
Csak azért kérdeztem, mert ranyakm gépén(ahogy én láttam) alumíniumból vannak...
A VTR-eken mindig is műanyag tartályok voltak. A VFR-eken volt alumíniumból.
Hát nemtudom, de a barátom SP1-e is 10eket eszik, meg itt Tbányán volt 1 cimbimnak, azt 12-őt kihozta a F-ből...bár nem is jött 200 alatt BP-ről... Az SP2 már nem zabál ennyit, mert más az injektorcsúcs...
F-es változatra vonatkozik a kérdésem..
Olyan érdeklődő kérdésem van, hogy melyik évjárattól van fémből a fékolajtartály illetve a kuplung oldali megfelelője?
Jó látni amit írtok de nekem a 8-10 bizony megvan.( 97-es karbis a gép) .okosan viszont a 7 litert azt aláirom mert kb nekem is annyi.de ha kicsit hajszolom az bizony felmegy 10 körülire simán.
Igazat adok!
6 körül fal a dög nálam is! Ebben Mátra túra, ami közben néhány falu, ami lassú tempó (mert az 50-et betartom mióta jött a bünti), és lehet benne vagy 20 km, ami ereszd el a hajam, és odaküldöm 230-ig, folyamatban. Ekkor 6-6,5 liter. Ha nagyon tatásan mentem, totál nyugodtan, de már-már elaludva, akkor volt 5,5 környékén.
Hát ezen mindig elképedek, hogy miféle fogyasztásokat tudtok produkálni. 8-10 litert még sehogy sem sikerült összehoznom, pedig nem öregurasan vezetek. Szerintem egyfolytában nyélgázon mentek, üveghangig kipörgetve, én csak úgy tudom elképzelni ezeket a horribilis fogyasztásokat. 150-es utazóval, előzéseknél 180-200-ig kihúzatva, Mátrázással, némi városi forgalommal, meg némi 200+ vadulással szinte mindig koppra 6.5 litert evett nekem az F. Az SP is hasonló értékeket produkál, a múltkor Mátrába menet teszteltem az M3-ason hogy mi a vége, meg 170-180 alá nem nagyon ment a sebesség, és akkor is csak 7 lityire jött ki a fogyasztás. De nagy átlagban az SP is 6.5 lityi körül eszik. Az F-fel 1x pedig sikerült 5.8-es fogyit elérni, Tiszakécskére mentem és volt egy jó 20-30 km-es szakasz ahol 120 fölé nem lehetett küldeni neki, mert olyan szar volt az út. Szóval az én véleményem szerint igencsak kenni kell neki, hogy 8-10 litert egyen egy VTR.
Üdv!

Olvasd el a kommenteket itt:

http://sportmotor.hu/motoros_k...
semii extrát nem művelek vele.túratempó néha nyélgáz átlag 120-140 közt.ha nagyon finom vagyok vele és nem megyek 120 nál többet akkor akár 2 személlyel is jó lessz a 7.5 lityi.ha meg nem jöhet a tanker mellé mert csak 15 liters ugye a tank .......
hát nem tudom...az enyénem is vannak Leo kémények.erre azt tudom mondani hogy szerencsés vagy
Amikor vettem nekem is azt mondta a tulaj hogy vegyek mellé egy benzinkutat! Nálam mégsem eszi annyit! A Hungaroringen pályanapon sem evett 9-nél többet! Pedig akkor még volt rajta egy Akrapovic rendszer is!
Akkor nem ment az egyik hengered! mert az enyén is beveri a 9-et 10-et.ha terelgetem....
TÍÍÍÍZ Liter? Mit csinálsz vele? Nekem az Alpokban elment 5,5 literrel! Átlagos használat mellett 6 liter! Az enyémben van Dyno Jet + K&N szűrő!
sziasztok én is új tag vagyok.az előző kérdésre pedig a válaszom az hogy a nagy hátránya az a fogyasztása!az bizony 10 liter.de mellé kezes és nyomatékos+baromi jó hangja van.túrázni kitünő választás szerintem.
Sziasztok!
új tag vagyok,épp most szeretnék venni egy vtr 1000f-et esetleg valami instrukció a vásárláshoz?előnyei,hátrányai,stb.
előre is köszönöm!
Gondoltam ide teszem fel először Eladó Ha valakit érdekel üzenjen.hondavtr@enternet.hu
Hát talán annyi köze van az SP-nek az F-hez hogy ebben is V2-es motor van... Amúgy teljesen más világ, ez egy kőkemény sportgép, pontosabban superbike replika, kompromisszumok nélkül, még a Gixxeres cimbi is keménynek találja. Az F csak egy játékmotor az SP-hez képest, az SP teli van nemes alkatrészekkel. Amiben az F jobb: kényelem, 2 személyes üzemmód, városi közlekedés. Azt kb ennyi. Na de egy ágyúgolyóra minek kényelmes fotel, nem? Fék-futómű-motor tekintetében az SP fényévekkel jobb. A fék harap mint állat, nem nyúlik mint az F-en, határozott nyomáspontja van, és kajakabb is. Full-full állítható futómű elől-hátul, kanyarban mintha zsinóron húznák, az F futóműve messze elmarad ettől a teljesítménytől, elég puha volt, igaz cserébe kényelmesebb, de könnyebb volt kihozni a sodrából. Az SP motorja egy igazi gyöngyszem: fogaskerekes vezérlés, ami egyet jelent az elpusztíthatatlansággal, az élettartama örök élet +1 nap, karbantartásmentes. A 2002 előtti VFR-ekben, VFR400-asokban, az RVF szériában, valamint CBR400-250-CB1 gépekben is bizonyította ez a megoldás hogy mennyire strapás, igaz ettől pár kilóval nehezebb lesz a motor mintha láncos lenne, de annyi baj legyen, a lényeg hogy egy atomtámadást is kibír. Az F-hez képest az SP szereti a fordulatot, nagyobb sűrítés, PGM-Fi injektor (az SP1-hez képest finomítottak rajta), veszi a lapot azonnal, nem hörög be mint az F, hanem egyből tol mint a vaddisznó, és hamarabb felpörög. Viszont sokkal nyersebb, nehéz vele finoman menni, az F-ben a karbikbnak köszönhetően sokkal selymesebb voltak a gázreakciók. Szóval két külön világ az F és az SP, az SP inkább csak a fanatikusoknak való...
Az fasza lehet.Akkor ritka darabot fogtál ki,arra még rá lehet mondani hogy szinte uj.Amugy sokkal másabb mint az F?Hangra hallottam már a hangjuk szinte egyforma,nekem kicsit kicsinek tünik élőben.
Köszönöm a gratulációt! V2 fanatikusoknak mindneképp megéri, az F csak egy játékmotor az SP-hez képest. Egyetlen hátránya hogy városan marha rossz közlekedni vele, lassú tempóban kínszenvedés haladni ezzel a géppel. Szerencsére nem kell sokat araszolni amíg elérek a Mátráig, ott pedig az előnyei mindjárt megmutatkoznak. Atomjó fékek vannak rajta, az F-en elég nyúlós és puha volt a fék, ezen harap mint az állat. A motor veszi a lapot ahogy kell, nem gondolkodik, nem hörög, nem durrog vissza, csak tol mint a vaddisznó. Igaz ki kell pörgetni, szereti a fordulatot, az F motorja azért rugalmasabb volt, viszont az meg felül elgyengült, ennek meg ott jön meg jobban az ereje, igencsak érződik az a +30lóerő és a +10Nm nyomaték. Ja és a fogaskerekes vezérlés... a blokkja elpusztíthatatlan. A futóművet már meg sem említem, az F-hez képest sokkal komolyabb, ezen kemény mint a beton, vesekőproblémája nem lesz az embernek az tuti, cserébe fekszi az utat mintha sínen menne. Szóval minőségben sokkal jobb az F-hez képest, szerintem megérte a csere.
Hát sokkal többet nem ér már ez a motor, és ha azt vesszük hogy ezt idén már tuti nem adom el, jövőre meg már 1 évvel idősebb lesz, tavasszal talán adtak volna érte egy százassal többet. De nem akartam elszalasztani ezt az SP2-t. 2007-es, első tulajtól, 3700km-rel, (most már 5200 van benne, 2 hét alatt beleraktam 1500 km-t ) makulátlan állapotban, még rendesen új szaga van ahogy ráül az ember, ilyen talán nincs is az országban még egy...
Na milyen az SP? Megér annyival többet ? Amúgy gratula a géphez Sajnos nekem most már komolyan meg kell válnom az enyémtől (építkezés) Jól néz ki ez a matricázáss még egyszer gratula