Egyébként jó lenne ha tudnál szerezni mert az annyira ripityára tört hogy nem maradt belöle semmi.
99-es 900-as cbr-re viszont lehet hogy kellene púp,csak mondj árat.
A Lucas (is) gyárt a gyáritól eltérő méretű "kutyacsontot", melyekkel 35-40 mm-t lehet változtatni a magasságon (emelni-ültetni). SP1/SP2-höz csak emelőszett van (30 mm):
Nekem ami utcai gumiban nagyon bejött az a Pirelli Diablo volt. De amióta vágott slick van fent összehasonlíthatatlanul jobban kanyarodik, szóval ha szeretsz gyorsan kanyarogni én a vágott slicket ajánlom, ha inkább túrázgatni akkor utcai gumi.
Nem tök mindegy mennyit kajál a gép, ha cserébe folyamatosan vigyorogsz a sisak alatt? Nem túragép ez, hogy számítson a fogyasztás szerintem. Mondjuk engem is zavar hogy max 200km-nél már meg kell állni tankolni, de addigra el is fáradok eléggé...
Had zabáljon! Úgyis csak fél évig van rá lehetősége...és itt a tél újra.
Michelin Pilot Road! Esetleg Road2 2CT ! Ez még jobb!
Nekem a road van fenn hát kibaszottul meg vagyok elégedve vele! A következő is ez lesz! Nem csúszkál 10000 Km elmegy! Esőben is nagyon jó! Nem kell félni tőle hogy megcsúszik! Még A Hringre pályanapra is ezzel mentem! Szerintem nagyon király guma! Ajánlani tudom! Esetleg előre a Pilot Sportot! De a road is nagyon jó!
Közvélemény kutatok: Olvasgattam a boncteremben a gumikról szóló részt és némileg meglepett hogy ugyanarról a gumiról homlok egyenest mást írnak.
Szóval inkább megkérdezlek titeket, hogy ti milyen gumit használtok, használtatok, ajánlotok az f-es változatra?
Hát biztos igazad van.Nekem nagy gondom a motorral hogy nekem hosszú,szerintem nem emberre tervezték hanem egy majomra,vagy olyan valakire akinek hosszú keze van rövid lábbal,kanyarban harcolni kell vele.Nemtom te hogy voltál vele.
hát jah a spanom varangya is megeszi a 8-10 litert pedig az még jobban vissza van folytva.meg 100-120 amivel közlekedik.és nem lett piszkálva sem.gyári dob stb...
99-es 900-as cbr-re viszont lehet hogy kellene púp,csak mondj árat.