Dehogyisnem,én 250-nel is mentem vele.Igaz hogy 240-től már elég fika volt de még valamennyit ki lehetett volna csavarni belőle,csak már sajnáltam.Na de azt is tegyük hozzá hogy jó ha 60kg vagyok
Egy érdekes kérdésem lehet az urakhoz? 2005ös firestormnak ugye 19literes a tankja ebből 2,5liter tartalék. Na most a műszerfalon a visszajelző már az utolsó "rublikán" van, de mégsem tudok 11~12liternél többet beletankolni. A kérdés: hová tűnik 5 liter? Vagy csak a műszerfal akarja átkúrni az agyam?
Le is fosom én azt nagy ívben, akkor csak 230-al megyek. Be is tolom egy bontóba azt a fostalicska, ócska F-et :). Nekem elég, úgyis csak túrázgatok vele, nem ringezek, sosem vonzott az a dolog, de kinek ez kinek az.
Félreértés ne essék, szívesen segítünk, csak minek koptassam a billenytűket, ha Te magad is utána tudnál nézni egy kis idő ráfordításával. Tudod hogy szól a mondás? Segíts magadon és a jóisten is megsegít. A szervízkönyvben minden le van írva miből mennyit kell betölteni, hogyan és mit kell csinálni, stb. Egyszerűbb letölteni, és ha valamire kíváncsi vagy, akkor fellapozod és máris megvan a válasz, perceken belül. Lehet itt napokig nem jár senki...
A 20W-50-es olajról. Suzuki Bandit 1200, GSX-F, és egyéb ős-léghűtéses Gixxerekbe kell ilyen olaj, mivel nagyobb hőmérsékleten üzemelnek. Az illesztési hézagok a nagyobb hőtágulás miatt nagyobbra vannak hagyva, így a sűrűbb olaj át tud jutni rajtuk. Egy vízhűtéses motor kisebb illesztési hézagokkal készül, egy ilyen sűrű olaj csak nehezebben tud átjutni rajtuk, és az nem tesz jót az egészségnek, mivel nehezebben jutna el az olaj a kenendő helyekre. Ez igazából hideg időben jelentkezne, mondjuk 5-10 fok között. A gyár 10W-40-es olajat ír elő, esetleg sivatagi vagy trópusi körülmények között mehetne bele 20W-s olaj, ahol tuti nem megy 10-15 fok alá a hőmérséklet. Persze azt töltesz bele amit akarsz, ez csak jótanács.
Mi a tököm az a V-Twin olaj? Te jó ég, 20W-50? Ez nem egy léghűtéses roncs vázze... A mi éghajlatunkon utcai használatra 10W-40-es olaj kell neki, legalább API SG besorolással. Ha sokat pályázol akkor 10W-50 vagy 10W-60, hogy bírja a kánikulát.
Amúgy javasoltam már hogy töltsél le szervízkönyvet, hogy ilyen alapvető kérdésekkel ne kelljen zargatni minket. Tehát még egyszer:
Csak az a bibi hogy ezen az SP1-en rövidebb az áttétel, csak ugye a sebességet a kislánckeréken lévő jeladóról veszi, így nem a valós sebességet mutatja.
es mond mijen lepest ajalsz ?
olajrol mit tudtok ,sokan beszelnek osze visza es nem tudom mejik a job, par haver azt mondja v-twin olajat kell hasznajak 20w50 est masok meg 10W50 est ...
280? 230-nál nem mentem még többet vele, bőven elég volt az is, de valszeg én vagyok a fosos gyík, mert haverok is beszélgetik, hogy elhagyta a másik 290-nél.
Megjött a yuasa akksim, beletettem, és rögtön röffent, Nagyon örültem neki, már semmi akadálya nincs, hogy döcögjek vele egyet, csupán annyi hogy a szobából kivigyem a kertbe.
hello.
szerintetek erdemes lepest cserelni a lanckereken ? az SP1 nel ?
amugy gyari lepesel nem valami nagy a vegsebesege a motornak
marmint ojan 280 -utan megpuhul erosen . ti hogy vagytok vele?
Ja, most nézem, hirdetve is van. Javaslom hogy újítsd meg a hirdetést, mert októberben tetted fel, és esetleg sokan gondolhatják hogy már nem aktuális. Ja és hirdesd meg a használtauto.hu-n is, az a legjobb hirdetési oldal, és azt is nézik a legtöbben!
A 20W-50-es olajról. Suzuki Bandit 1200, GSX-F, és egyéb ős-léghűtéses Gixxerekbe kell ilyen olaj, mivel nagyobb hőmérsékleten üzemelnek. Az illesztési hézagok a nagyobb hőtágulás miatt nagyobbra vannak hagyva, így a sűrűbb olaj át tud jutni rajtuk. Egy vízhűtéses motor kisebb illesztési hézagokkal készül, egy ilyen sűrű olaj csak nehezebben tud átjutni rajtuk, és az nem tesz jót az egészségnek, mivel nehezebben jutna el az olaj a kenendő helyekre. Ez igazából hideg időben jelentkezne, mondjuk 5-10 fok között. A gyár 10W-40-es olajat ír elő, esetleg sivatagi vagy trópusi körülmények között mehetne bele 20W-s olaj, ahol tuti nem megy 10-15 fok alá a hőmérséklet. Persze azt töltesz bele amit akarsz, ez csak jótanács.
Szerintem....
Amúgy javasoltam már hogy töltsél le szervízkönyvet, hogy ilyen alapvető kérdésekkel ne kelljen zargatni minket. Tehát még egyszer:
http://www.carlsalter.com/moto...
VTR SP2 elsőtelókat keresek.
Ha valakinek van legzenszives irjon.
Üdv
olajrol mit tudtok ,sokan beszelnek osze visza es nem tudom mejik a job, par haver azt mondja v-twin olajat kell hasznajak 20w50 est masok meg 10W50 est ...
Megjött a yuasa akksim, beletettem, és rögtön röffent, Nagyon örültem neki, már semmi akadálya nincs, hogy döcögjek vele egyet, csupán annyi hogy a szobából kivigyem a kertbe.
szerintetek erdemes lepest cserelni a lanckereken ? az SP1 nel ?
amugy gyari lepesel nem valami nagy a vegsebesege a motornak
marmint ojan 280 -utan megpuhul erosen . ti hogy vagytok vele?