Szerintem nem kell ahhoz feltétlen fékpad....
Viszont hozzáértő ember igen,mert lehet szopni a karbi beállítással.
Szűrőt mondjuk illik cserélni hozzá,mert úgy egész.
Értem, köszi a válaszokat! Szóval a karbisokhoz is kell fékpadi beállítás, nem csak az injektoros masinákhoz. Igazából a kidörrentő megvan, légszűrőt meg 1hete cseréltem ki, gyárira 12ropi volt:S úgyhogy azt egy ideig nem cserélem Amúgy elég ez a 110paci, csak motostyling-nál 15.000Ft-ét felkeltette a figyelmem azért kérdezem...nomeg a nagy étvágyáról lenne jó leszoktatni
Nekem volt a vtr-ben,de csak nyitott légszűrővel és kipuffal ér valamit+
be kell állítani!
Nem olcsó(30+30+50),de megéri!(Dyno+K@n+beállitás fékpadon)
Ja a kipuffot nem számoltam!
Hidd el jobban jársz ha veszel inkább sp-t,mert sosem kapod vissza az árát....
Nekem XX-ben van DynoJet!
Fogyasztás nálam kb 1 lityivel kevesebb mint a hasonló karbisnál.
Mindjuk K&N szűrőm van.
Egyébként lóerőbe nem dob túl sokat,viszont egyenletesebben adja le+nyomatékosabb lett a paripa.
Sziasztok! Egy ilyen Dynojet kit mennyit dob a gépen?(vtr 1000F) Pontosabban mit módosít rajta? Fogyasztás lesz jobb tőle meg a teljesítmény?vagy? jelentős változást érezni? http://www.motostyling.hu/webs...
Pesten Proex-ék, vagy esetleg Sima Béla, de van sok kipufogós akik átalakítanak gyári dobokat szakszerűen, kibelezik, megy bele a perforált cső + a hangszigetelés, és nem kerül sokba.
Elküldöd egy normális kipufogóshoz és max. 15-ből megcsinálja neked szépen!Nem tom hol laksz(adatlap!),de ha jó embert akarsz akkor: www.sakaldob.hu
Legfeljebb postázzátok!
Csizi!Minek írsz olyat,amit nem csináltál.Igényesen is ki lehet venni a dobból a folytást,nem kell szétgányolni.Nem mindenkinek van több 10eft-ja sportdobra.A hang ugyan olyan ütős,igaz teljesítmény az nuku.Üdv kollega!
Csak úgy hogy kettévágod hozzá a dobot, kibelezed/átalakítod belül, és szépen összehegeszted. Persze lehet gányolni is, mert láttam már olyat is hogy kívülről szétfúrták/szétverték a kipufogó vége felől az egészet, de az cigánymunka, a keze törjön le tőből aki ilyet csinál. A harmadik lehetőség, hogy veszel hozzá valami sportdobot ócsóért, Jeles Palinak szokott lenni.
Nekem is felül fog a kuplung és mindig is felül fogott. De minden viszonyítás kérdése, hogy ugye kinek mi a felül fogós kuplung. Ha nem folyik, kiemel rendesen és az olaj is oké benne akkor használd csak, szerintem. A boxot pedig vedd ki belőle szerintem, add el és rakj bele egy normális power commandert, azzal tuti úgy fog működni ahogy kell. Egyébként ebayen kb 40e ft-ért mennek a használt power commanderek kábellel és cd-vel együtt. Ha meg van, azt már csak padon be kell állítatni. Annál jobb biztos nem létezik!
Szerencsére ez csak egy fos photoshop montázs, ilyen randa egy izét... De Honda tuti hogy nem fog több V2 sportgépet gyártani, de úgy en block a japók kiszálltak ebből a műfajból. Sajnos.
Tsá Attis!Köszi hogy feldobtad a sárvédöröl a fótókat!Végül is az nem olyan vészes probléma ahogy én elnézzem mert minden képpen újra kell festeni mert a vasam csont fekete!Itt az email cimem és beszéljük meg ezt a sárvédö dolgot:hamurapi@freemail.hu!
Viszont hozzáértő ember igen,mert lehet szopni a karbi beállítással.
Szűrőt mondjuk illik cserélni hozzá,mert úgy egész.