Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem kell ahhoz feltétlen fékpad....
Viszont hozzáértő ember igen,mert lehet szopni a karbi beállítással.
Szűrőt mondjuk illik cserélni hozzá,mert úgy egész.
Eladó Téli áron még mindig
Minden eszik ha szúrod neki!
Nekem az F és most a 954 is egyformán fogyaszt,10 körül.
Értem, köszi a válaszokat! Szóval a karbisokhoz is kell fékpadi beállítás, nem csak az injektoros masinákhoz. Igazából a kidörrentő megvan, légszűrőt meg 1hete cseréltem ki, gyárira 12ropi volt:S úgyhogy azt egy ideig nem cserélem Amúgy elég ez a 110paci, csak motostyling-nál 15.000Ft-ét felkeltette a figyelmem azért kérdezem...nomeg a nagy étvágyáról lenne jó leszoktatni
Nekem volt a vtr-ben,de csak nyitott légszűrővel és kipuffal ér valamit+
be kell állítani!
Nem olcsó(30+30+50),de megéri!(Dyno+K@n+beállitás fékpadon)
Ja a kipuffot nem számoltam!
Hidd el jobban jársz ha veszel inkább sp-t,mert sosem kapod vissza az árát....
Nekem XX-ben van DynoJet!
Fogyasztás nálam kb 1 lityivel kevesebb mint a hasonló karbisnál.
Mindjuk K&N szűrőm van.
Egyébként lóerőbe nem dob túl sokat,viszont egyenletesebben adja le+nyomatékosabb lett a paripa.
Vagy még ezt találtam érdemes ilyen tuningal foglalkozni? ér valamit? http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Sziasztok! Egy ilyen Dynojet kit mennyit dob a gépen?(vtr 1000F) Pontosabban mit módosít rajta? Fogyasztás lesz jobb tőle meg a teljesítmény?vagy? jelentős változást érezni? http://www.motostyling.hu/webs...
Pesten Proex-ék, vagy esetleg Sima Béla, de van sok kipufogós akik átalakítanak gyári dobokat szakszerűen, kibelezik, megy bele a perforált cső + a hangszigetelés, és nem kerül sokba.
Inkább nem mondok semmit, az igényesség mindenkinek mást jelent...
Elküldöd egy normális kipufogóshoz és max. 15-ből megcsinálja neked szépen!Nem tom hol laksz(adatlap!),de ha jó embert akarsz akkor:
www.sakaldob.hu
Legfeljebb postázzátok!
Csizi!Minek írsz olyat,amit nem csináltál.Igényesen is ki lehet venni a dobból a folytást,nem kell szétgányolni.Nem mindenkinek van több 10eft-ja sportdobra.A hang ugyan olyan ütős,igaz teljesítmény az nuku.Üdv kollega!
Csak úgy hogy kettévágod hozzá a dobot, kibelezed/átalakítod belül, és szépen összehegeszted. Persze lehet gányolni is, mert láttam már olyat is hogy kívülről szétfúrták/szétverték a kipufogó vége felől az egészet, de az cigánymunka, a keze törjön le tőből aki ilyet csinál. A harmadik lehetőség, hogy veszel hozzá valami sportdobot ócsóért, Jeles Palinak szokott lenni.

http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
koszi , na meg valami az eredeti gyari dobokbol ki lehet valahogy szedni a Silenszert?
Nekem is felül fog a kuplung és mindig is felül fogott. De minden viszonyítás kérdése, hogy ugye kinek mi a felül fogós kuplung. Ha nem folyik, kiemel rendesen és az olaj is oké benne akkor használd csak, szerintem. A boxot pedig vedd ki belőle szerintem, add el és rakj bele egy normális power commandert, azzal tuti úgy fog működni ahogy kell. Egyébként ebayen kb 40e ft-ért mennek a használt power commanderek kábellel és cd-vel együtt. Ha meg van, azt már csak padon be kell állítatni. Annál jobb biztos nem létezik!
nekem nem segit senki ?
Kössz Attis ment a válasz!
Szerencsére ez csak egy fos photoshop montázs, ilyen randa egy izét... De Honda tuti hogy nem fog több V2 sportgépet gyártani, de úgy en block a japók kiszálltak ebből a műfajból. Sajnos.
Ment a levél...
Ebből se lesz semmi,egy darabig tuti...
az sp-3 prototípusa....
De szíííííp!
találtam még egy képet a találkozóról...
Tsá Attis!Köszi hogy feldobtad a sárvédöröl a fótókat!Végül is az nem olyan vészes probléma ahogy én elnézzem mert minden képpen újra kell festeni mert a vasam csont fekete!Itt az email cimem és beszéljük meg ezt a sárvédö dolgot:hamurapi@freemail.hu!
vagyis jobb, mindegy , látja mindenki