Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja igen, Full-Gas-ék 17543 km-rel hirdették (még az idén is), azt 18347 km-rel vettem. Valszeg motorozgattak is vele, amíg még forgalomban volt...
Úgy hogy majdnem 2 évet állt (ki is volt vonva a forgalomból ezidőre) a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. Az ilyen beszámított motoroknak az árát igencsak felverik, aztán amikor már sokat pihent náluk a gép és kéne nekik a lóvé, akkor mennek lefelé az árak. Sokáig 1.3M-ért hirdették, de ugye a kutyának sem kellett ennyi pénzért, aztán januárban levitték 1.19-re, én meg elhoztam 1.1-ért. Néztem, most is egy csomó motornak levitték az árát, nagyon nem megy a bolt nekik ebben az ínséges időkben. Amúgy ismerem a gép történetét, az első tulaj 2004 februárjában vette a kiskunhalasi Iron Motorsnál, aztán még az év végén visszatolta a kereskedésbe, és ha jól emlékszem akkor egy 1000RR-be számítatta be. Aztán a második tulajnál volt közel két évig, majd ő meg a Full-Gas-éknak adta tovább a gépet, és ott majdnem 2 évig (2007 áprilistól 2009 januárig) pihentették a vasat. 18300 km-rel vettem, most lesz benne nemsoká a 22000. km. Na meg is van még a tavalyi hirdetésük a Full-Gas-éknak, amikor 1.3-ért kínálták a mocit:
Az hogy sikerült, hogy 21000 km van a motorban és te már a harmadik tulajdonos vagy?
VTR 1000 F Firestorm-hoz üvegszálas alsóidom ! 18 ezer!
Fehér alapszínnel!
10 literes fogyasztáshoz folyamatosan 200 felett kell küldeni a VTR-nek. Az a fajta stílus meg nem közútra való.
aha.
már értem.

Egy darabig jó lesz nekem ez a gagyi "F" - is.
Bár ha így haladok: Amennyit az idén motoroztam meló mellett... keresem a pénzt motorozásra, de a meló miatt nem tudok motorozni. Ez elég szar kör...
6,5-7 l? Ha az én motorom fogyasztana annyit, le sem szállnék róla. Persze minden relatív, 2 hete találkoztam egy V-maxos sráccal, aki felfúrta sajátját 1400 ccm-re, s dupla benzinbefecskendező volt a rendszerben. Eredmény: 15-16 literes átlagfogyasztás, de elmondása szerint, a 20 litert benyalja, ha nem nyomatékból használja.
Ha a sajátomat csak városba használom, az alapjárati melegítések – ami nem több, mint 3 perc – annyira megnövelik a fogyasztást, hogy 18 l-re jön ki, így ezt a fajta közlekedésmódot kerülöm, ha csak lehet.
Nagyon más konstrukció a vtr, de mégis egy ezres blokk van benne, senki ne csodálkozzon, ha benyal egy hajtós út után több, mint 10-et. A 7 l-es érték pedig nagyon jó.
Még valami: a honda élen jár a többi márka azonos kategóriájú motorjainak fogyasztásának harcában.
hát jóhogy gyengébb a sv650.csak 350 ccm a különbség
sziasztok

van egy kis olajam eladó ! katt : Castrol Power 1 Racing 10w50

érdeklődni lehet az itt lévő telefonszámon vagy a Nyíregyháza és környéke topicban !
én még nem vezettem sp-t. miben különbözik a sima f-től? csak érdeklődés szintjén.
az én igényeimet kielégíti eddig az f, de én csopperről szálltam föl rá, és még azóta is tart a csodálat. Azt tudom, hogy a 650 sv-hez képest erősebb egy 600-as sor négynél lomhábbnak tűnt. Ennyi tapasztalatom van eddig.

A fogyasztás nálam 6-6,5. Tekerem neki 120-140-el, megyegetek vele mátrázni, ott kissebb sebességgel, gyors szakasz 200 felett pár 10 km, kis városi szakasz, és így tevődik össze. Másfél éve nálam van, nem evett többet. Lehet ez betudható annak, hogy nem vagyok az a nagy pályamen vagy egykerék világbajnok. Kímélem, mert drága volt, az enyém és nem a banké, és casco a kanyarban sincs.
igen ezért kérdeztem meg hogy okosabb legyek :) köszi az infót még 1x
Kicsit furcsálottam is az ötletedet, még a vak is látja 200 méterről hogy teljesen más a két típus. Az F az csak egy játékmotor az SP-hez képest. Én is SP2-re akarom cserélni a verdát, ha egyáltalán sikerül eladni ebben a szar válságban a gépet... Talán a következő szezon elején sikerül elpasszolni, most nagyon be van fulladva a piac...
na erre voltam kiváncsi mert az f-es az olcsóbb kicsit mint az sp1-2 meg ugy gondoltam hogy vennék és egy f-est és akkor azt átalakitani sp1-re vagy 2-re de akkor ezt igy nem lehet köszi a segitséget amugy nagyon szeretnék egy sp1-et vagy 2-öt nagyon bele szerettem csak még kell hozzá a pénz meg elkéne adnom amim most van
Ma újra meghirdettem a VTR-emet:

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Az F-ben és az SP-ben csak annyi a közös, hogy mind a kettő nevében benne van a VTR szó. Amúgy nem sok közük van egymáshoz (na jó, mind a kettő Honda, és V2-es ), full-full más a két motor. Teljesen más blokk, más váz, más futómű.
Szerintem ne csodálkozz, ha tartósan 180-al mész, teljesen reális a fogyasztás... Nekem is eszik annyit vagy többet, ha gyilkolom, biztos, bár régen mikor még olyan voltam nem mertem megmérni...
egy vtr 1000 -est meg lehet csinálni sp1-es-re vagy sp2-re vagy mert én ugy látom hogy csak külsőleg másmilyen az f-es változat vagy nagyon eltér egymástól a kettő?
valamit akkor rosszul csinálok, mert nekem 8 alatt sehogyan sem jön ki....pontosabban de, egyszer sikerült 7 alatt etetnem vele, de akkor országúton mentem 100-130 között folyamatosan...de ki az aki így használja?
Most hét végén volt egy Nyíregy Bp oda vissza. BP teli tankkal indultam 170-180 körül mentem de Görbeházánál már világított hogy álljak meg tankolni ez kb 180km és 15 liter ment bele, vagyis 8,3liter. Itt kicsit elszállt az agyam és sietni kezdtem. Nyíregyre be utána vissza és a Görbeházi kútat elhagytam (145km) mikor világítani kezdett...onnan 30km a köv. kút....mondjuk ezen a szakaszon nem nagyon volt 220 alatt az óra. De ez már 10l feletti fogyasztás..bár biztosan én vagyok az agybajos. Nem is értettem mit mondott a doki a múltkor. Elmehetek vagy elmebeteg?
Nekem is 6.5 lityi az állandósult fogyasztás. Ebben van Mátra, országút (150-es utazó), városi közlekedés, huligánkodás 200 felett. Ahhoz képest hogy milyen fogyasztással rémísztgettek... Sokan ilyen 8-10 literes fogyasztásról beszéltek. Na ja lehetséges, de ki az a hülye aki folyamatosan 200 felett repeszt?
Gyerekek! 6,5 litert eszik a vas! Baráti.
köszi
Gugli a jóbarátod! Van egy csomó bontó, bár VTR alkatrész nem sokban van.

http://www.hengerfej.com/mbont...

A sugomotors-ékat hívd fel, nemrég vettem tőlük hátsó lábtartó konzolt, lehet lesz nekik váltókar is.
Sziasztok! Sürgős lenne, kellene VTR 1000F hez váltókar, ha lehet utángyártott vagy jó állapotú használt, gyári 17ropi, azzal még kicsit várok .köszi
Ja bocs nem 16ezer hanem 18 vagy 19 volt.