Úgy hogy majdnem 2 évet állt (ki is volt vonva a forgalomból ezidőre) a balatonboglári Full-Gas kereskedésben. Az ilyen beszámított motoroknak az árát igencsak felverik, aztán amikor már sokat pihent náluk a gép és kéne nekik a lóvé, akkor mennek lefelé az árak. Sokáig 1.3M-ért hirdették, de ugye a kutyának sem kellett ennyi pénzért, aztán januárban levitték 1.19-re, én meg elhoztam 1.1-ért. Néztem, most is egy csomó motornak levitték az árát, nagyon nem megy a bolt nekik ebben az ínséges időkben. Amúgy ismerem a gép történetét, az első tulaj 2004 februárjában vette a kiskunhalasi Iron Motorsnál, aztán még az év végén visszatolta a kereskedésbe, és ha jól emlékszem akkor egy 1000RR-be számítatta be. Aztán a második tulajnál volt közel két évig, majd ő meg a Full-Gas-éknak adta tovább a gépet, és ott majdnem 2 évig (2007 áprilistól 2009 januárig) pihentették a vasat. 18300 km-rel vettem, most lesz benne nemsoká a 22000. km. Na meg is van még a tavalyi hirdetésük a Full-Gas-éknak, amikor 1.3-ért kínálták a mocit:
Egy darabig jó lesz nekem ez a gagyi "F" - is.
Bár ha így haladok: Amennyit az idén motoroztam meló mellett... keresem a pénzt motorozásra, de a meló miatt nem tudok motorozni. Ez elég szar kör...
6,5-7 l? Ha az én motorom fogyasztana annyit, le sem szállnék róla. Persze minden relatív, 2 hete találkoztam egy V-maxos sráccal, aki felfúrta sajátját 1400 ccm-re, s dupla benzinbefecskendező volt a rendszerben. Eredmény: 15-16 literes átlagfogyasztás, de elmondása szerint, a 20 litert benyalja, ha nem nyomatékból használja.
Ha a sajátomat csak városba használom, az alapjárati melegítések – ami nem több, mint 3 perc – annyira megnövelik a fogyasztást, hogy 18 l-re jön ki, így ezt a fajta közlekedésmódot kerülöm, ha csak lehet.
Nagyon más konstrukció a vtr, de mégis egy ezres blokk van benne, senki ne csodálkozzon, ha benyal egy hajtós út után több, mint 10-et. A 7 l-es érték pedig nagyon jó.
Még valami: a honda élen jár a többi márka azonos kategóriájú motorjainak fogyasztásának harcában.
én még nem vezettem sp-t. miben különbözik a sima f-től? csak érdeklődés szintjén.
az én igényeimet kielégíti eddig az f, de én csopperről szálltam föl rá, és még azóta is tart a csodálat. Azt tudom, hogy a 650 sv-hez képest erősebb egy 600-as sor négynél lomhábbnak tűnt. Ennyi tapasztalatom van eddig.
A fogyasztás nálam 6-6,5. Tekerem neki 120-140-el, megyegetek vele mátrázni, ott kissebb sebességgel, gyors szakasz 200 felett pár 10 km, kis városi szakasz, és így tevődik össze. Másfél éve nálam van, nem evett többet. Lehet ez betudható annak, hogy nem vagyok az a nagy pályamen vagy egykerék világbajnok. Kímélem, mert drága volt, az enyém és nem a banké, és casco a kanyarban sincs.
Kicsit furcsálottam is az ötletedet, még a vak is látja 200 méterről hogy teljesen más a két típus. Az F az csak egy játékmotor az SP-hez képest. Én is SP2-re akarom cserélni a verdát, ha egyáltalán sikerül eladni ebben a szar válságban a gépet... Talán a következő szezon elején sikerül elpasszolni, most nagyon be van fulladva a piac...
na erre voltam kiváncsi mert az f-es az olcsóbb kicsit mint az sp1-2 meg ugy gondoltam hogy vennék és egy f-est és akkor azt átalakitani sp1-re vagy 2-re de akkor ezt igy nem lehet köszi a segitséget amugy nagyon szeretnék egy sp1-et vagy 2-öt nagyon bele szerettem csak még kell hozzá a pénz meg elkéne adnom amim most van
Az F-ben és az SP-ben csak annyi a közös, hogy mind a kettő nevében benne van a VTR szó. Amúgy nem sok közük van egymáshoz (na jó, mind a kettő Honda, és V2-es ), full-full más a két motor. Teljesen más blokk, más váz, más futómű.
Szerintem ne csodálkozz, ha tartósan 180-al mész, teljesen reális a fogyasztás... Nekem is eszik annyit vagy többet, ha gyilkolom, biztos, bár régen mikor még olyan voltam nem mertem megmérni...
egy vtr 1000 -est meg lehet csinálni sp1-es-re vagy sp2-re vagy mert én ugy látom hogy csak külsőleg másmilyen az f-es változat vagy nagyon eltér egymástól a kettő?
valamit akkor rosszul csinálok, mert nekem 8 alatt sehogyan sem jön ki....pontosabban de, egyszer sikerült 7 alatt etetnem vele, de akkor országúton mentem 100-130 között folyamatosan...de ki az aki így használja?
Most hét végén volt egy Nyíregy Bp oda vissza. BP teli tankkal indultam 170-180 körül mentem de Görbeházánál már világított hogy álljak meg tankolni ez kb 180km és 15 liter ment bele, vagyis 8,3liter. Itt kicsit elszállt az agyam és sietni kezdtem. Nyíregyre be utána vissza és a Görbeházi kútat elhagytam (145km) mikor világítani kezdett...onnan 30km a köv. kút....mondjuk ezen a szakaszon nem nagyon volt 220 alatt az óra. De ez már 10l feletti fogyasztás..bár biztosan én vagyok az agybajos. Nem is értettem mit mondott a doki a múltkor. Elmehetek vagy elmebeteg?
Nekem is 6.5 lityi az állandósult fogyasztás. Ebben van Mátra, országút (150-es utazó), városi közlekedés, huligánkodás 200 felett. Ahhoz képest hogy milyen fogyasztással rémísztgettek... Sokan ilyen 8-10 literes fogyasztásról beszéltek. Na ja lehetséges, de ki az a hülye aki folyamatosan 200 felett repeszt?
Fehér alapszínnel!
már értem.
Egy darabig jó lesz nekem ez a gagyi "F" - is.
Bár ha így haladok: Amennyit az idén motoroztam meló mellett... keresem a pénzt motorozásra, de a meló miatt nem tudok motorozni. Ez elég szar kör...
Ha a sajátomat csak városba használom, az alapjárati melegítések – ami nem több, mint 3 perc – annyira megnövelik a fogyasztást, hogy 18 l-re jön ki, így ezt a fajta közlekedésmódot kerülöm, ha csak lehet.
Nagyon más konstrukció a vtr, de mégis egy ezres blokk van benne, senki ne csodálkozzon, ha benyal egy hajtós út után több, mint 10-et. A 7 l-es érték pedig nagyon jó.
Még valami: a honda élen jár a többi márka azonos kategóriájú motorjainak fogyasztásának harcában.
http://www.motorland.hu/Bemutat/vtrsp2/
http://ww
w.motorland.hu/Bemutat/sp2vsf/
http://totalbike.hu/te
sztek/sp2/
van egy kis olajam eladó ! katt : Castrol Power 1 Racing 10w50
érdeklődni lehet az itt lévő telefonszámon vagy a Nyíregyháza és környéke topicban !
az én igényeimet kielégíti eddig az f, de én csopperről szálltam föl rá, és még azóta is tart a csodálat. Azt tudom, hogy a 650 sv-hez képest erősebb egy 600-as sor négynél lomhábbnak tűnt. Ennyi tapasztalatom van eddig.
A fogyasztás nálam 6-6,5. Tekerem neki 120-140-el, megyegetek vele mátrázni, ott kissebb sebességgel, gyors szakasz 200 felett pár 10 km, kis városi szakasz, és így tevődik össze. Másfél éve nálam van, nem evett többet. Lehet ez betudható annak, hogy nem vagyok az a nagy pályamen vagy egykerék világbajnok. Kímélem, mert drága volt, az enyém és nem a banké, és casco a kanyarban sincs.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Most hét végén volt egy Nyíregy Bp oda vissza. BP teli tankkal indultam 170-180 körül mentem de Görbeházánál már világított hogy álljak meg tankolni ez kb 180km és 15 liter ment bele, vagyis 8,3liter. Itt kicsit elszállt az agyam és sietni kezdtem. Nyíregyre be utána vissza és a Görbeházi kútat elhagytam (145km) mikor világítani kezdett...onnan 30km a köv. kút....mondjuk ezen a szakaszon nem nagyon volt 220 alatt az óra. De ez már 10l feletti fogyasztás..bár biztosan én vagyok az agybajos. Nem is értettem mit mondott a doki a múltkor. Elmehetek vagy elmebeteg?
http://www.hengerfej.com/mbont...
A sugomotors-ékat hívd fel, nemrég vettem tőlük hátsó lábtartó konzolt, lehet lesz nekik váltókar is.