Yuasát vegyél bele,az a legjobb.
Japán gyártmány,az enyémben is az volt,tavaly pukkant el és még gyári(!)volt,rajta a honda logoval,ami már 9 évet birt ki.
Kb 16 rongy,de megéri az enyémnek még semmi baja nem volt,ha jól emlékszem YTX-12BS tipusú.
Komolyan: Elgondolkodtam rajta, mert olyan, mintha velem történt volna meg. Az indító nyekken, és 5 perc múlva újra indul... Ez nem lehet akksi. De azóta csinálja, mióta az új akkumulátor van benne. Kipróbálok egy másikat, és majd nyilatkozom.
Ha indítómotor baja van, akkor én nem is tudok mit csinálok. 29.000 km van benne, nehogy már megadja magát. Kocsi elmegy 200-at és nem kell hozzányúlni (igaz ott nincs ilyen teljesítmény).
Én rendesen tárolom a motort, nem hajtom ki a belét, mindig átnézetem, télen szobában van, direkte hondát vettem, viszonylag fiatalat, utolsó szériás karbisat:nehogymábeszarjon!
Az az idegesítő, van egy haver, gyilkolja a gépét, és semmi gáz vele, míg egy ugyanolyan motor gondos gazdája mindent csináltatott már rajta.
Remélem nem indító motor.
norb1!nekem 900RR van ,de kis távokon Nekem is csak nyekken.3honapos akksi,már visszavittem de kimérték és rendben volt...ez egy Banner akksi,de máskor nem eszt veszek,kiprobálok mást....ha meg csapatok ezzzerrrrel,semmi baja,,,mi ebből a tanulság..verni kell mindig.....
szevasztok
csak érdeklődni szeretnék mert szerintem ti tudjátok a legjobban milyen is a vtr 1000 mert én is szeretnék később venni egy sp1-et vagy 2-öt szóval pár infór kezelhetőség hátrányokat stb stb
Rájöttem a titkára! Hétvégén kis távokat mentem vele, és akkor szokta csinálni a fesztivált. A motor töltése megfelelő, kimérettem, csak az akku fos, és nem tárolja, vagy mittomén mi a baja neki. Na indítanám, erre nyekk, semmi. Havernak ugyanilyen akksija van, és ugyanezekkel a problémákkal küzd. Ő mesélte, ha nem indul, elő egy cigi, szívd el, vagy pihenj 5 percet, és láss csodát. Ezt kipróbáltam, és tényleg működik. Idén nem veszek már akkit, de a télen mindenképpen, mikor majd leadom a forgalmit, akkor úgysem fizetek súlyadót meg biztosítást.
Fene sem gondolta, hogy ennyire oda kell ezeknél figyelni az akksira. Öcsémnek valami savas fost vettünk bele pár ezerért, és röffenti, no az övé sor4 és 750cccm. Azt még betolni is betudnám, ezt nem tudtam...
Nem rossz a Varta, de ez az akksi nem való a Te VTR-edbe. A 2001 előttiekbe való ez az YTX12-BS, a 2001 utániakba YTZ12S vagy YTZ14S való (úgy látom ez nincsen a Varta kínálatában). Sajna a gyári Yuasa horribilis összegekbe kerül, potom 46e Ft-ért vesztegetik... Én nemrég Banner akksit vettem bele, az is elég jó márka. Igaz egy kicsit nehezebben ment be a helyére, mivel egy kicsit vastagra csinálták (hülye osztrákok ), de aztán sikerült bepaszírozni. A gyári Yuasa 87mm vastag, de csak az akksi felső részénél. Az illesztés alatt ~3 mm-rel keskenyebb, hogy kényelmesen beférjen az akksitartóba. A hülye labancok meg telibe 87mm-re csinálták az akksit, így egy kicsit küzdelmesebb az akksi behelyezése, de pár perc alatt megoldható. Ja meg az akksi pólusain a furatot kell kibővíteni egy picit, mert ők úgy tervezték hogy szemből mennek rá a saruk, de ugye oldalról kell őket rátenni, és a sarun azok a pöckök miatt eltolódnak a furatok. Amúgy 21300 Ft körül volt a Banner, persze voltak olcsóbban MotoBatt meg UniBatt, de azok egy kalap túrót nem érnek.
egy kis gondal jelentkezem, probabol hagytam melegedjen a motor allo hejzetben 120fok let a viz de ventillátor nem kapcsolt be ,ezutan kigyult az olaj ego is ,viz homerseklet csokent 78 fokra de a kis piros ego nem alszik ki .nem tudjak mi lehet a gond ?:(
es nem kapom a biztositek tablat ha tub abban is segiteni valaki ..
koszi (a motor egy VTR 1000 sp1)
Találtam két típusú akku. Az első egy poweroad vagy miapicsa márkájú, 12AH-s (nem tetszik a neve...). A másik egy 9 AH-s Unibat (erről sem tudok sokat). Még nézelődök, érdeklődök, nem akarok megint befürödni. Lehet rászánom a pénzt, és egy yuasa lesz...
Hogy lehet a lámpát kikötni kapcsolóra, csak akkor világítson, mikor én akarom.
Ma megint tolnom kellett. Már századjára. Sikerült kiszűrnöm mi a baja: az akku, belecsűrtünk egy másikat, azzal minden zsír, a csodás fostalicska MotoBatt márkájú fossal minden héten szopok. Nem tölti fel rendesen, pedig kimértük, kapja faszán a töltést. Többet nem veszek noname szart.
2.: haver is kínlódott a Hyojával, panaszkodott, hogy mióta új akku van, nem indul, olyan mintha nem töltene, nézzük már meg azt az akkut, mondtam: hát nem motobatt? Kidobtuk, bele egy normális akku, és pikkpakk.
Japán gyártmány,az enyémben is az volt,tavaly pukkant el és még gyári(!)volt,rajta a honda logoval,ami már 9 évet birt ki.
Kb 16 rongy,de megéri az enyémnek még semmi baja nem volt,ha jól emlékszem YTX-12BS tipusú.