Este későn értem haza, meg ki is ment a fejemből, szóval ma este majd megpróbálom ide leírni az értékeket amiket Szacsa felírt. Ilyesmit nem adok oda és nem adok kölcsön, bocsi.
Meg van még mindene a Drágának! Megnézem majd a klikkeket.
Amúgy sor4 ide, sor 4 oda, ez az új kicsike nagyon ütősen néz ki! Egyébként meg ebay-en több eladó SP blokk is van, ha még módosítani akarsz rajta...
Attis!
Vedd elő a gépkönyvet és a telórésznél odaírtam az általános utcai beállításokat is meg a pályáét is, ha megvan még a könyve az egyesnek ez a zöld SHOWA feliratosra jó a pirosra finomítani kell (nem ua: a szelepelése a két telónak...)
atis.
Megtörtént az olajvásárlás repsol 10W50,telóolaj elf 10W,és egy újabb kérdésem lenne.A telószárakon a felső és alsó csavarokat hány klikkre kell állítani,hogy jó legyen a futómű?Csak közúton használom.Villaolaj cseréje hogy történik?A vastg szárból kitekerem a csavart,kiöntöm az olajat,és feltöltöm az újjal?
Na az miért van, hogy a yuasa nálunk 46 papír, az angol ebay-en meg leküldik 22-ből? Most nézem, hogy 57 font körül van, plusz 17-ért leküldik.
Ma vagy holnap derül ki, hogy sikerült-e az akksi felújítás a tutter töltővel.
Én motul-t használtam, és azóta pár dolog nem úgy működik rajta, mint az előzővel, ami nem tudom pontosanmilyen volt, de 95% hogy repsol.
Ne csodálkozz ezen, hogy ilyen! Egyik ismerősömnek TLS-nél a rugók lettek kicserélve, olyanra, amit kb 2 kézzel is alig lehetett behúzni. Még az is megcsúszott néha... Ez ilyen sajnos, azt mondta. Egy másik ismerősöm az R-es, hidraulikus kuplungot építette rá valahogyan, tőle nem hallok panaszokat.
szevasztok!miert van az hogy kuplungcsere utan is ugy erzem mintha csuszna?be kellene kopnia vagy vmi?meg volt a legtelenites,erosebb rugokat kapott de semmi valtozas.ha vki tud vmit irjon!koszi
De taliztunk már!Én mentem kanizsáról megnézni a motort,de akkor még csak tervben volt,aztán jött egy hirtelen döntés,és így lett az SP1.Valamilyen szinten már bánom egy kicsit,túl kemény,kényelmetlen,hasalós.Lehet hogy az SV 1000 jobb lett volna? nem tudom.Egy volt a lényeg V2!
Én motul 5100-et használtam a vtr-be az bevált.A közelünkben van egy Laci fedőnevű állítólagos motorszerelő aki jó áron tud ilyent..
Mi hogy-hogy nem találkoztunk még?
Holnap be is állítom.
De sajna nincs gépkönyve.
Amúgy sor4 ide, sor 4 oda, ez az új kicsike nagyon ütősen néz ki! Egyébként meg ebay-en több eladó SP blokk is van, ha még módosítani akarsz rajta...
Vedd elő a gépkönyvet és a telórésznél odaírtam az általános utcai beállításokat is meg a pályáét is, ha megvan még a könyve az egyesnek ez a zöld SHOWA feliratosra jó a pirosra finomítani kell (nem ua: a szelepelése a két telónak...)
http://indafoto.hu/szacsano/im...
nek
em meg itt az új kicsi nem tom hogy fogom bírni a sor4 et lehet gyorsan 1 es lesz belőle ha nem ....
Megtörtént az olajvásárlás repsol 10W50,telóolaj elf 10W,és egy újabb kérdésem lenne.A telószárakon a felső és alsó csavarokat hány klikkre kell állítani,hogy jó legyen a futómű?Csak közúton használom.Villaolaj cseréje hogy történik?A vastg szárból kitekerem a csavart,kiöntöm az olajat,és feltöltöm az újjal?
Ma vagy holnap derül ki, hogy sikerült-e az akksi felújítás a tutter töltővel.
Én motul-t használtam, és azóta pár dolog nem úgy működik rajta, mint az előzővel, ami nem tudom pontosanmilyen volt, de 95% hogy repsol.
Oké megvagy!
Én most váltottam S4-re,de elég szokatlan.....
Mi hogy-hogy nem találkoztunk még?