Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azaz H irányból S irányba 10.?
Az első képen pl.a H irányból az S irányba14 katt?
Köszönöm szépen.
Holnap be is állítom.
Ez nem rossz ötlet! Köszi!
Előre is köszönöm az erőfeszítést.
Fotózd le digit.fényképezővel,sztem egyszerűbb...
Holnap tudom beszkennelni. Így elmondva egy kicsit bonyolult lenne szerintem!
Köszönöm.De azért megbízhatnál bennem,de azért nem sértődtem meg.Így is sokat segítesz.Ha esetleg be tudod szkennelni,úgy is jó.
Este későn értem haza, meg ki is ment a fejemből, szóval ma este majd megpróbálom ide leírni az értékeket amiket Szacsa felírt. Ilyesmit nem adok oda és nem adok kölcsön, bocsi.
köszönöm.
Attis.Ha van rá lehetőséged v.milyen formában juttasd el hozzám légyszives.
De attisnak megvan mert én odaadtam neki mikor megvette ;)
Szép a motor!
De sajna nincs gépkönyve.
Meg van még mindene a Drágának! Megnézem majd a klikkeket.
Amúgy sor4 ide, sor 4 oda, ez az új kicsike nagyon ütősen néz ki! Egyébként meg ebay-en több eladó SP blokk is van, ha még módosítani akarsz rajta...
Attis!
Vedd elő a gépkönyvet és a telórésznél odaírtam az általános utcai beállításokat is meg a pályáét is, ha megvan még a könyve az egyesnek ez a zöld SHOWA feliratosra jó a pirosra finomítani kell (nem ua: a szelepelése a két telónak...)

http://indafoto.hu/szacsano/im...

nek
em meg itt az új kicsi nem tom hogy fogom bírni a sor4 et lehet gyorsan 1 es lesz belőle ha nem ....
atis.
Megtörtént az olajvásárlás repsol 10W50,telóolaj elf 10W,és egy újabb kérdésem lenne.A telószárakon a felső és alsó csavarokat hány klikkre kell állítani,hogy jó legyen a futómű?Csak közúton használom.Villaolaj cseréje hogy történik?A vastg szárból kitekerem a csavart,kiöntöm az olajat,és feltöltöm az újjal?
Na az miért van, hogy a yuasa nálunk 46 papír, az angol ebay-en meg leküldik 22-ből? Most nézem, hogy 57 font körül van, plusz 17-ért leküldik.
Ma vagy holnap derül ki, hogy sikerült-e az akksi felújítás a tutter töltővel.
Én motul-t használtam, és azóta pár dolog nem úgy működik rajta, mint az előzővel, ami nem tudom pontosanmilyen volt, de 95% hogy repsol.
Ha jót akarsz, akkor inkább repsol mint motul! Mindkettőt próbáltam, de a motultól a váltókar elég nehézkesen mozog, a repsolnál nincs ilyen gond!
Ne csodálkozz ezen, hogy ilyen! Egyik ismerősömnek TLS-nél a rugók lettek kicserélve, olyanra, amit kb 2 kézzel is alig lehetett behúzni. Még az is megcsúszott néha... Ez ilyen sajnos, azt mondta. Egy másik ismerősöm az R-es, hidraulikus kuplungot építette rá valahogyan, tőle nem hallok panaszokat.
szevasztok!miert van az hogy kuplungcsere utan is ugy erzem mintha csuszna?be kellene kopnia vagy vmi?meg volt a legtelenites,erosebb rugokat kapott de semmi valtozas.ha vki tud vmit irjon!koszi
Hali!
Oké megvagy!
Én most váltottam S4-re,de elég szokatlan.....
De taliztunk már!Én mentem kanizsáról megnézni a motort,de akkor még csak tervben volt,aztán jött egy hirtelen döntés,és így lett az SP1.Valamilyen szinten már bánom egy kicsit,túl kemény,kényelmetlen,hasalós.Lehet hogy az SV 1000 jobb lett volna? nem tudom.Egy volt a lényeg V2!
Sziasztok.Ismét lenne eg kérdésem:SP1-en az első telónak a beállítására lenne szükségem.Alul felül hány katt?,és melyik irányba.Előre is köszönöm.
Én motul 5100-et használtam a vtr-be az bevált.A közelünkben van egy Laci fedőnevű állítólagos motorszerelő aki jó áron tud ilyent..
Mi hogy-hogy nem találkoztunk még?