Sok sikert akkor a motorvásárláshoz! Arra figyelj, hogy a fricceknél rengeteg 98lóerőre fojtott VTR szaladgál (ugye a kedvezőbb biztosítás miatt), vásárlás előtt mindenféleképpen kérdezd meg hogy le van e fojtva vagy sem. Most nézegettem a mobile.de-n, 2500-3000€ környékén egész jó gépeket lehet venni.
Nézegettem a motorodat,tényleg gyönyörű, de max 800E lesz rá, szóval sajnos a tied kicsit arrébb van..
Egyik családtagom Németo.ban él, szóval valószínűleg onnan fogok motort venni, és német rendszámmal fogok vele közlekedni.
Igazából a szokásos dolgokat kell nézni, nagy-nagy típushibája nincs az F-eknek. Mint az összes régebbi Hondánál, a feszültségszabályzó szokott rakoncátlankodni, erre érdemes odafigyelni. Az újabb F-eken (2001 után) már teljesen fémtokozású és hűtőbordával ellátott fesz.szab. van, az sokkal strapabíróbb mint a régi gimival kiöntött kütyü. Illetve a 2001 előtt gyártott F-eknek a vezérműlánc feszítő volt a gyenge pontjuk, de utána ha jól tudom korrogálták ezt a hibát. Ezeken kívül amúgy nincs velük semmi probléma. DE! Sokan hirdetnek úgy VTR F-et, hogy tévesen adják meg az évjáratot! A 2001 előtt gyártott F-ek ismertetőjelei:
-régi műszerfal (nincs az a nagyméretű LCD rajta)
-a tankon nincsen a Honda csirkeszárny, hanem Firestorm felirat van
-az oldalidomon VTR felirat van
Láttam már sokszor 2002-es évjárattal feltüntetve 2001 előtt gyártott darabokat, de láttam már olyat is hogy össze-vissza voltak rajta az alkatrészek, új műszerfal volt rajta, de a régi matricázás volt a motoron. Az ilyen valszeg törve volt. Amúgy a 2001 utáni VTR-ek ebben különböznek:
-újabb műszerfal (van egy szép nagy LCD kijelzője)
-Honda csirkeszárny és felirat a tankon
-Firestorm felirat az oldalidomon
-más kormánycsutkák a régihez képest
-19l-es tank (a régié 16l)
Az újabbakból is van ám többféle, 2001-2002-ben fehér számlapos a fordulatmérő, 2003-tól pedig szürke-fekete. Az utolsó szériák (2005-től) pedig megkapták a VFR-600F bal oldali kormánykapcsolóit. Hát nagyjából ezek vannak. Amúgy mennyi pénzt szánnál a mutatványra? Csak azért kérdem, mert ócsóé tudok egy patent 2004-es Firestormot, SP2-re akarok váltani és eladó a Kicsikém. Nézd meg az adatlapomon a hirdetések között!
Firestorm vásárlásra szeretném adni a fejem a közeljövőben! Tudnátok abban segíteni, hogy vásárláskor miket kell feltétlenül megnézni? Milyen típushibái lehetnek a motornak. Próba körön mikre kell figyelni, miket kell vele kipróbálni?
Ha bármi kimaradt volna akkor szívesen fogadom a további ötleteket!
Nekem is dettó. Sima tempó, kis állatkodással, kevés várossal 5,8 liter. Mátra túra, ebben van 200 felett pár km, szerpentin, több falu, városi menet 6-6,5. Nem szántom végig a főutcát gumifüttyel, egykeréken, de nem is nagyapám nagyapjának a tempójával közlekedek. Meg vagyok elégedve (pedig karbis, elvileg az többet zabál).
Raptort dobj rá! Az ütős Nekem már rajta volt mikor megvettem, de egyébként, 40ropi/db-ja. vagy a martin jó még, hallotam már olyant is de az azthiszem 50ezer környékén van.
Nem tud valaki esetleg valami jófajta sportdobot Firestormra? Ha esetleg mégse vinnék el a gépet, csak kéne rá valami kipu. De egyszerűen nem találok sehol használtan, újonnan persze volna, csak az kissé drága mulatság. Max 80-90 ezerből meg akarom úszni a dolgot, annál többet nem tudok rá szánni.
Szevasztok.Vettem egy ilyen bukógombát. Gomba részét felraktam azSP-re. A konzol és a tartozékokat szívesen odaadom valakinek ha kell http://nemethmotor.unas.hu/sho...
Jó helyre küldted?
cafe_racer@citromail.hu
Másold be közvetlenül a címet innen. Néha eltévesztik az emberek a cafe és a racer szó közötti aláhúzás karaktert...