Állítólag DynoJet+Yoshi rendszer+K&N légszűrő kombinációja megfelelően belőve ~135 pacit tud kihozni a gépből. Neked hogy alakul a fogyasztás? Én teljesen meg vagyok vele elégedve, sokkal rosszabbra számítottam, 8 literes fogyasztásokkal riogattak, durvulva meg 10-11 literrel, de én átlagban csak 6.5-6.8 litert mérek folyamatosan, pedig nem öregurasan közlekedem vele. Ebben a fogyasztásban van némi városi forgalom (nem túl sok), Mátra, országút 140-160-as utazóval, meg némi 200+ csapatás. Persze vannak akik valóban 8-10 literrel járkálnak el, de ahhoz javarészt a 200 feletti tartományban kell motorozni folyamatosan.
Jah és csak érdeklődésképpen, hogyan lehet ezekbe az F-es vtr-ekbe plusz pacit szorítani? Nem mintha nem lenne elég a gyári .., csak ugy kérdem. Vagy esetleg az étvágyáról leszoktatni? Power Commander ezekhez nem jó ugye?mert karbis...vagy? Pár ötletet írhatnátok! Köszi
Istenem megint hova sűlyedtünk.Ezen a rohadt fórumon beszélgetünk Hova mentek legközelebb és mikor?Ja amúgy a Zsófi két hónapos terhes és fiú vagy lány lesz
Én az idén már összegyűjtöttem az árát, amiért tavaly vettem. Amíg ezt tudom tartani, nem adom el. Ha nem lenne (motorom), tudom, hogy nem érezném magam teljesnek. Persze vannak tényezők, amik miatt meg kellene szabadulnom a vastól, de amíg tudok mellette félrerakni, motorozni, nem megy el.
Azért mondanál egy pár szót a motorodról? Milyen állapotban van, illetve mennyi pízt kérsz érte. Hátaha elviszik az enyémet és akkor esetleg bótolhatunk.
Dynojet+K&N szűrő a megoldás a karbis motorokhoz.Nekem is az van benne az XX-be,nagyon tuti!
A VTR szerintem átlag 1-1,5lityivel többet szürcsöl... per 100 km.
Mondjuk a VTRel nehéz spórolni, főleg fogyasztás terén
Nekem is közrejátszott ez a tényező is amikor eladtam...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nagyobb felbontású képek:
BIKEPICS
Ezért adtam el a VTR-t,mert nem volt kivel fórumozni...