1 hónapig még biztos nem adom el mert b.nőmmel és apukájával ki szeretnék menni Brnoba.
kmert azért nem irtam mert Magyarországon hozzászoktak az emberek hogy 5 és 15 éves motorban is 29 ezer kilóméter van igy ha meglátnak egy hirdetést amiben 39.000 kmeres a motor (mint az enyém) akkor azt már úgy veszik hogy az utolsó napjait éli (a VTR ek VFR ek 100.000 kilómétert elmennek hiba nélkül) megtehetném hogy visszatekerem 20.000 kilóméterre mert az állapota alapján senki nem venné észre de valahogy én nem tudom ezt megtenni
a barátnődet pedig a Miskolci Egyetemről ismerem (évfolyamtársak vagyunk) sztem téged is láttalak ott motorral
Tetszik a géped, télleg úgy tűnik, hogy penge állapotban van, a hangja is állat ! Remélem nem nyúlja le senki még kb 2 hónapig.... Mennyit futott amúgy, nem emlékszem, hogy írtál volna km-t. . Egyébként igen, Ő a párom . Honnan ismered?
koszi, de marad a kicsike
nekem mas cegtol moci nemkell, csak HONDA es a soros motorok se az en vilagom, ugyhogy ennel jobbat most nem tudnek magamnak elkepzelni. VFR-eim mar voltak, de a 2 hengeres duborges nekem jobban bejon. SP ekem tul kenyelmetlennek tunik(egyszer ultem rajta), foleg hogy a parommal imadjuka hosszu utakat, az meg neki egyenesen nyomor lenne. mas V2 a hondatol nincs, csak a varadero, az megnekem kurvara nem tetszik.
ugyhogy marad az oreglany, szerintem egy joideig...
Na akkor már nem izgulok, ugyanis nem hinném, hogy egyhamar lesz anyagi fedezet ilyen mértékű túrákra ha bevállalok egy új gépet Max párszáz km, annyit meg tuti bírni fog Csinos kis gép a VTR-ed, nem eladó véletlenül...?
a leghosszabb ut, amire asszonyfele csomagot is vittem, az Nagyvarad-Bregenz (Ausztria), osszesen 1270 km, 14 ora alatt. persze megallasokkal, de szinte epp csak tankoltam es mar usgyi tovabb. Panasz nem nagyon volt hatulrol, de persze ez attol is fugg hogy hogy mesz. ha allando a gyorsitas-lassitas, akkor nyilvanvalo hogy allandoan kapaszkodnia kell szegenyek, de az en akkori baratnom azt mondt 140-ig a legkenyelmesebb es ha hosszasan tartasz egy sebesseget, akkor nem kell allandoan a tankon tenyerelnie, felegyenesedik es elvezi a tajat.
Kösz az infókat, reméltem, hogy azért hasonlókat fogtok írni az F hátsójáról. Persze az utolsó szó majd a páromé lesz...már ami az ülés kényelmét illeti .
Én mondjuk csak az SP-ről tudok nyilatkozni... az utasülés nem valami barátságos, de egy 500km-es túrát azért ki lehet vele bírni, ezt teszteltük a Barátnőmmel :) Igaz, hogy utána nem volt valami természetes a mosolyom, de úgy érzem, hogy egy kis kompromisszum készséggel megoldható minden :) Viszont az F utasüléséről én is sok jót hallottam...
Szép az az ezüst SP, felfigyeltem már rá hasznaltauto.hu-n, mert ha jól emlékszem ott is fent van!
Ugyanilyenem van, a karcolást szerintem semmi nem szereti, de abban a törés dologban lehet valami mert nekem a jobb tükör alatt megrepedt. A szerencse, hogy pont a matrica alatt.
Szia!
Hogy mennyire törik könnyen azt hála istennek nem tudom, de én 5 éve használom (pár hónapos volt a motor amikor vettem rá)és nagyon elégedett vagyok. Szerintem nem karcolódik könnyebben mint bármely másik, csak lehet, hogy jobban meglátszik, mivel nagyon sötét.
Hát nem vagyok az a nagy utasszállító, de volt olyan ember aki 200 km után nem panaszkodott. Ha elég hosszú keze van a barátnődnek akkor szerintem nem fog nagyon panaszkodni.
Ha meg panaszkodik, a barátnőt bármikor le lehet cserélni.
basi2 ha mar ugyis kifingott (egyszer mar nekem is) akkor nehogy az eredetit vegyed, hanem a 800-as vagy 750-es VFR-tol, mert az tokugyanaz, de legalabb bordazott, nem az a lapos geci. es ha mar teszel ujat, erdemes barkacsolni is egy kicsit, megpedig egy szamitogep proci cooler ventilatorjanak segitsegevel. ra kell dolgozni a fesz.szabalyozora egy kontakt utani plusz szallal, ugy sose megy meg tobbet
én is sajnálni fogom a moccot de ősszel kocsit akarok. mellette meg majd gyűjtök hogy nyárra újra lehessen motorom legalábbis ez a terv