Ebay-en van egy rakással, ami gyári... Annyi hogy RC51-re kell rákeresni és OEM kipuffot kell keresni, de gondolom ezt feleslegesen mondom, mert úgyis vágod a dolgokat :)
Egyenlőre maradok a kis félezresnél ! Eltartani még csak elbirnám az 1000-est, de munkába járós motor, Pesten így a fogyasztás sem mindegy (most 4L-4.2 városban). Jah, meg a keskeny építésű , fordulékony CB500, parás robogósokat nem egyszer kerülgettem már sorozásnál Meg ezt is féltem az utcán hagyni, nem még egy drágábbat... Ezek a VTR-ek talán még szebbek mint a VFR. De hang ügyileg nem tudtok meggyőzni Ott a VFR (nekem) a király...
Jah, amúgy ha előre lépnék akkor valami legutolsó évjáratos VFR 750, esetleg TDM 850 vagy CB750 seven fifty lenne az áldozat, szigorúan injektor nélkül. Másrészt fél éve vettem a CB5-öt, és eddig maximálisan meg vagyok vele elégedve, persze nem 120 lóerő, de kiválló a céljaimra.
Üdv. Mindenkinek!
Bontásból maradt pár VTR SP-1 alkatrészem ha valakit érdekel!
Műszerfal, b.oldalidom, farokidom, b.kormánykapcsoló, b.tükör, fékkar, hátsó lámpa, j.hátsó lábtartókonzol, kuplungház.
Ezek lennének.
További szép napot!
Fogyasztása turázosan 6 liter hayabusa meg rsv üldözős tempóban 8,5 liter persze gyári dobokkal. Az én vtr amúgy lehet h eladósorba kerül sajnos, ha esetleg érdekel.
dehogy motoroztam ki alig mentem vele 200 kmert.. a VTR be viszont már a képek alapján angyon beleszerettem... reggel elvitték a Hornetemet és délután mára VTR t hoztam haza amúgy jó kis motor volt a Hornet ... kezesbárány volt meg jól si ment igazából ha vmi hibát keresnék benne csak annyit tudnék mondani hogy külsőre nem volt egy nagy eresztés..
Kész a matricázás. (Igazság szerint már 2 hete)
Banderas segítségével találtam egy normális műhelyt. Az eredményt kitettem. Lehetett volna jobb is, de messziről nem lehet belekötni:)
Engem eddig egyszer viccelt meg, de akkor az én figyelmetlenségemből... Kb 80-nal gurultunk lefele egy lejtőn be egy faluba, enyhe balos kanyarral megfűszerezve. Egy kézzel fogtam a kormányt, mert az utassal beszéltem. A nap szemből sütött, nem is figyeltem oda, és belementem vmi nyomvájúba a motor. Csapott kb 4-5-öt és amilyen hirtelen jött ez a csapkodás, olyan hamar el is múlt. Azért ez is a futóművet dícséri, mert közöm nem volt akkor ahhoz, hogy megfogjam a motort, ha jobban elkezd táncolni... Ha valaki egykerekezik és csinálja a "szokásos hülyeségeket" vagy extrém végletekig kihasználja a motor adottságait, akkor kell a kormányteló (meg persze az útviszonyok is megkövetelik néha). De hallottam már olyan történetet is, hogy az ember életét a kormányteló mentette meg, mert az első kereke defektet kapott valahol 200 körül. De itt azt is elemezni lehetne, hogy milyen defekt volt, mert ha a kopottság miatt, akkor no comment...
Nem olyan, csak hasonlóan néz ki.
A RR-é elektronikus, az Ebay-n viszont hidraulikus kapható (Feltételezem ugyanazokról beszélünk).
Mindenki mást mond, van aki elengedhetetlennek tartja, (Haverom meg van győződve, hogy kétszer is ez mentette meg az életét ami szerintem túlzás) Nekem nem hiányzik. Az F-en sem volt pedig motorféknél nem volt nyugodt az eleje.
Érdekes módon 1-2 tipust látok az Ebay-n folyamatosan (használtan semmi sincs) 300-400 euró között, a felfogatása szerintem a kényes pont. A tükörtartó felett a tank, és ennek kell a tetejére szerelni a telót. Aztán kicsi a hely a tank és tükörtartó között, kicsit lehet csak játszani a hellyel. Már az is eszembe jutott hogy veszek egyet csupaszon (50-60 ezerből ki is jönne), és maróssal gyártatok hozzá konzolt.
Kéne még viszont F-re kuplungdekli, meg fékpedál.
Itt az email címem: spyke13@freemail.hu kűldj egy mailt és kűldők képeket az alkatrészekről, aztán megegyezünk!
Üdv.
Egyenlőre maradok a kis félezresnél ! Eltartani még csak elbirnám az 1000-est, de munkába járós motor, Pesten így a fogyasztás sem mindegy (most 4L-4.2 városban). Jah, meg a keskeny építésű , fordulékony CB500, parás robogósokat nem egyszer kerülgettem már sorozásnál Meg ezt is féltem az utcán hagyni, nem még egy drágábbat... Ezek a VTR-ek talán még szebbek mint a VFR. De hang ügyileg nem tudtok meggyőzni Ott a VFR (nekem) a király...
Jah, amúgy ha előre lépnék akkor valami legutolsó évjáratos VFR 750, esetleg TDM 850 vagy CB750 seven fifty lenne az áldozat, szigorúan injektor nélkül. Másrészt fél éve vettem a CB5-öt, és eddig maximálisan meg vagyok vele elégedve, persze nem 120 lóerő, de kiválló a céljaimra.
Üdv,
Zoli
Bontásból maradt pár VTR SP-1 alkatrészem ha valakit érdekel!
Műszerfal, b.oldalidom, farokidom, b.kormánykapcsoló, b.tükör, fékkar, hátsó lámpa, j.hátsó lábtartókonzol, kuplungház.
Ezek lennének.
További szép napot!
kölcsön kellene vagy megvételre?
Ez a gyári festés rajta? Nekem a VFR tetszik még amúgy, az a V4-es hang, a szférák zenéje! :D
fogyasztást nem tudok mondani mert még 100 km ert sem mentem vele amúgy kb 5,6-8 ig ... de ez csak szerintem
Amúgy mennyit kajálnak ezek 100km-en? Mondjuk 100/110-es túratempó és csapatás üzemmódokban :)
Zoli
Üdv,
Zoli
Jobbos gyári kipufogó van valakinek fölösbe?
26 felragasztással együtt. Ez több mint 4 óra volt
Banderas segítségével találtam egy normális műhelyt. Az eredményt kitettem. Lehetett volna jobb is, de messziről nem lehet belekötni:)
A RR-é elektronikus, az Ebay-n viszont hidraulikus kapható (Feltételezem ugyanazokról beszélünk).
Mindenki mást mond, van aki elengedhetetlennek tartja, (Haverom meg van győződve, hogy kétszer is ez mentette meg az életét ami szerintem túlzás) Nekem nem hiányzik. Az F-en sem volt pedig motorféknél nem volt nyugodt az eleje.
Érdekes módon 1-2 tipust látok az Ebay-n folyamatosan (használtan semmi sincs) 300-400 euró között, a felfogatása szerintem a kényes pont. A tükörtartó felett a tank, és ennek kell a tetejére szerelni a telót. Aztán kicsi a hely a tank és tükörtartó között, kicsit lehet csak játszani a hellyel. Már az is eszembe jutott hogy veszek egyet csupaszon (50-60 ezerből ki is jönne), és maróssal gyártatok hozzá konzolt.