ha van kedvetek egy kis kanyarnyirasra es nem tunik tul soknak az a parszaz km (persze attol fugg, hogy ki hol lakik), akkor gyertek at a hataron Nagyvaradra (9 km a hateratkeloltol) egy hetvegen es mehetunk par kort a Kiralyhagon (jo kis kanyarok vannak, de szerintem sokan hallottatok mar rola).
a szallast meg 1-2 napra siman megoldjuk. jo lennem mar par VTR-essel dumalni, meg tapasztalatot cserelni, mert itt en vagyok az egyetlen (nagyvaradon es sztem a kornyeken is).
nalam mondjuk az is gond lehet, hogy van par olyan cucc rajta/benne, amitol igencsak benzinpusztitova vallhat.
dynjet, sport legszuro. arrow dobok.
na de fuggetlenul ettol valahogy nekem soknak tunik a 8 lityi...
tavaj megjartam svajcot autopalyan es nem nagyon mentem 140 folott, mert volt cumo is egy csomo (oldaltaskak, tanktaska, csaj), de atlagosan 120-as temponal sem jott ki 8 alatt.
na le van szarva. az elvezetet meg kell fzetni, marpedig en meg nem valok a kis dugorgomtol
6-7 között eszeget, ami nekem fura. Igaz nem rángatom még annnyira, mint a nagyok, még mindig magázódom a géppel, de szorgalmasan járom a környező hegyeket kiccsládommal hogy tanuljak tőlük kanyargászni.
atyauristen! hogy talaltad ki?!? igazabol nagyon szeretnek egy atoperalast es az emese nevre esett a valastas, csak meg gyujtogetek, mert az alam nem tamogat es kozbe meg benzinre is kolteni kell
itt amugy mindeninek 8-10-et kortyol a VTR-je?
mondjuk a varosi nyuzsiben ertheto a 10, meg mondjuk jo is, mert a matek mindig gyenge pont volt nalam, igy meg konnyu szamolni , de a kinti fogyasztas szerintem azert egy kcisit tulzas. nem megy 8 ala, csak ha esetleg tolom
koszi szepen en is imadom, mar bevagtam vele tavaj nyaron egy kisebb korutat, svajcig meg vissza, nagyon elegedett vagyok vele. mondjuk volt egy kiesesem, mert egy faszfej miatt tavaj szeptemberben 3-ba tort a sipcsontom, mert 2 savos uton egyszercsak ugy gondolta hogy az egybevonalon o inkabb megforul elottem...no koment...de mar jol vagyok. es annak is megvolt a maga elonye hogy nem jartam a mocival, mert addig legalabb felpoliroztam a felniket. de oszinten szolva nem ajanlom az ellensegemnek se, hacsak nem akar bankot rabolni vagy valami buncselekmenyt elkovetni, amihez elengedhetetlen hogy ne legyen ujlenyomat, ugyanis az lekopk rendesen, amig befejezi
Gratula a vashoz Vettél egy fasza kis motrot (Az én 100F-emnek is volt ez a furcsa koppanása,sor négyes után nagyon zavaró.Egy kicsit nagyobb fordulattal kel vele menni.Ha ezt megszokod nagyon ritkán fog előjönni)
nem vagyok benne bizztos, de talan tudom mire gondolsz. az enyemben is van egy fura kopogas ami menet kozben, fopleg also turaciobol hallatszik amikor odahuzok neki, ugy 4000-ig. utana elkussol.
akiket eddig kerdeztem azt mondtak, hogy ez abszolut normalis, a v2-nek ilyen a hangja es a legjbb amit tehetek, hogy ugy teszek, mintha nem hallanam. ez bevallt.
szoval szerintem ne aggodj miatta...
amugy az enyembe van 64 ezer es azon kivul, hogy lasan nem artana egy karbiszinkron(varosban 10, kint 8 lityi), nincs semmi baja.
a nevem viktor (vagy vick, kinek hogy tetszik). frissen regisztraltam, szoa' meg uj vagyok.
a helyzet az, hogy nekem nem SP-m van hanem sima F, de lattam, hogy azert meg tobben is vannak igy, ugyhogy vettem a batorsagot es ide firkalok .
a Vmotoros gepek teren mar nem vagyok mai gyerek, de a VTR-en csak tavaj nyar ota van meg es muszaki teren meg nem ismertem ugy ki, mint az elozo 4 darab VFR-emet, ugyhogy eloszor is azt szeretnem megkerdezni toletek, hogy mekkora a szepelhezag ennel a mocinal? egy netes oldalon ugy olvastam, hogy 0,16 illetve 0,31 (hidegen). valoban ennyi lenne? valahogy nekem soknak tunik a 0,31.
ja es ha mar uj vagyok, akkor gondolom illik egy keppel is bemutatni a mocimat
Megnézettem. Eljött egy haver, csak hogy közelebbit mondjon a gondról. Beindítom, és semmi oda nem illő hang. Megkérdezte, hogy most mit kellene hallanom... hülyének éreztem magam. Ma mentem vele, és csörgött, megmostam, ami történt vele, utána semmi. Találkozott már valaki hasonlóval, vagy ötlet erre? Uri Geller volt talán? Mind1, örülök... egyelőre .
Sziasztok !
Hát igen, Jászberény nem a szomszéd város, az igaz. De azért köszi ! Lehet megpróbálom elvinni így, ahogy van. Finster dobok vannak rajta, nem tudom azon van-e "E" jelzés... majd holnap meglesem.
De köszi a hozzászólást és a segítséget mindenkinek ! Az a baj, hogy június elsejéig van rá műszaki. De tegnap elmentem időpontot kérni, kaptam is július 7.-ére. Vagyis addig mehetek vele. Közbe meg eszembe jutott, hogy ahová az előző mocimat vittem vizsgáztatni, ott be sem indították, mert a két boxer teljesen megvadult a motorok hangjától ! Lehet inkább oda viszem a VTR-t is... (ha megvannak még a kutyusok...)
Én most vittem 2 hete műszakira az enyémet, szinte alíg van rajta gyári cucc, nincs az első lámpámban, a kipufogóban "e" jelzés (mellesleg k**** hangos), nem volt izzó készletem, nem nem volt rajta az oldal idom, épített faridom van rajta, stb...
Egyébként én 6960 Ft-ot fizettem a vizsgáért!
Szóval, ha olyan helyre tudod vinni, akkor nincs nagy gáz, de egyébként mostanában nagyon szőröznek!
Én nagyon szívesen felajánlom az enyémet, bár van rajta valami csúnya leszedési technika, de használható, és gyári. Csak Veszprém kurva messze van ám Jászberényhez!
Attól függ volt-e már eredetvizsgálva (bármikor) korábban
Igen, a gyári kipufogót ezért kell megőrizni! Vizsgán kiszúrják, nem hülyék. Ha nem hangos és benne van a e-jel akkor nincs gond. Ettől függetlenül előfordulhat hogy elnézőbbek lesznek, de erre kicsi az esély. Mindenesetre jobb ha tisztában vagy mibe köthetnek bele, mert ez a dolguk.
Kérjél szépen itt valakit hogy kölcsönadja az övét.
Igazából mit jelent a "kombinált vizsga"? És mit lehet tenni ilyenkor, ha csak sportdobom van? Lehet alakítani rajta valamit, hogy ne legyen olyan nagy hangja, vagy valakitől kérjek kölcsön vizsgára egy gyárit? Bár azt nehéz lenne megoldani... Nem sok ismerősömnek van VTR-e
ha van kedvetek egy kis kanyarnyirasra es nem tunik tul soknak az a parszaz km (persze attol fugg, hogy ki hol lakik), akkor gyertek at a hataron Nagyvaradra (9 km a hateratkeloltol) egy hetvegen es mehetunk par kort a Kiralyhagon (jo kis kanyarok vannak, de szerintem sokan hallottatok mar rola).
a szallast meg 1-2 napra siman megoldjuk. jo lennem mar par VTR-essel dumalni, meg tapasztalatot cserelni, mert itt en vagyok az egyetlen (nagyvaradon es sztem a kornyeken is).