Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vidd el Zolihoz a motorod! korrekt áron és patentül megcsinálja a motorod!
rám is hivatkozhatsz!
wilson oldalán rajta a van a telefonszáma :
BÖKJ IDE
Segítségeteket kérném. Amikor jár a motor, hallom a virnyíkolós hangot, hallom a durrogást a kipuffból, és még egy valamit, amit szerintem eddig nem hallottam, enyhe kopogást a dugók környékéről, bár nem tudom behatárolni pontosan. Lehet szelep, vagy vezérműlánc lenne? A másik kérdés, hogy nemsokára 30 ezres szervíz, és nem tudom hova kell vinni. Fogadja más Honda szervíz is, mint ahol meg lett vásárolva (bocs, kicsit idióta kérdés)? Vagy nálunk van pölö Suzuki szervíz, oda is elvihetem? Ja, és mennyi pénzegységre kell 30 ezresnél számolni? Nem szeretném ellinkelni a dolgokat, mert sokáig meg akarom tartani a vasat.
nekem csak 1ből kettőbe volt hogy üreset váltottam... előző motorokon csak épphogy pöckölgetni kellett és elszoktam a "jól odanyomom" tól máshol nekem sosem váltott üreset... ja F em van... nem lehet hogy ez is állapotfüggő lenne?
Szia!

Amikor megvettem az SP-t néha én is váltottam "lyukat",előtte CBR 600 F4-em volt,megkell szokni ezt a váltót sztem ennyi az egész...
A váltó nem az erőssége. Én is váltottam néha lukat. Erősen kell odalépni neki, ez van. SP egy fokkal jobb, de azon is találtam lukat, máskülönben olyan mint a vaj. Ja az 1-esbe csattog mindkettőn.
Én a 100 kilómmal nem egyszer mentem 250 fölött óra szerint F-el. (igazság szerint egyszer 270 közelében is járt). Persze azt elég lassan éri már el. A 230-240 hamar megvan.
A kényelmes tempó nekem 140-170 között volt (az SP-vel 170-200) A fogyasztás úgy fog emelkedni ahogy szokod a vasat :) Egyébként 6,5-8 között túrázgattam vele. Jelenleg az SP szintén ismerkedős, rendre 7 alatt mérek, de mint tudjuk van aki 10 alatt nem jön ki vele:) Szerintem az sem a motoron múlik :)
Félreértesz, az első amit kivettem a PC. Így legalább van alapjárat
Haverom ducatijaval is ez volt a baj, csak aza kulombseg h abban nincs PC.Neki a gyerta volt a baj, nem tom lehet h nalad is hasonlo a problema!Bocs ha tevedtem.
150 km alatt evett meg 10 liter benzint a vtr. Ez ha jól számolom 6,6 liter/100 km. Ebben volt nagyobb sebességű tempó (kinek mi a nagyobb sebesség, nálam 160-180 kb, 15 km-en keresztül), de főképpen város. Most mértem először, és nem akartam elhinni neki. Bár ez kis táv volt, azért mérhető eredmény... örültem neki. 2000-et kb letekertem vele, de még azt hiszem magázódunk. Nem bántam meg egyébként, hihetetlen, de nekem kényelmes, és a 110 ló elég is.
Nem tudom ki mennyit hozott ki belőle, nekem 230 volt eddig amit mentem vele, elég para volt, de: jóó!
Ami aggaszt: kétszer vett be üreset, egyszer 6-ból 5-be, egyszer 4-ből 3-ba. Ez most mit jelentsen?
a hondánál néztem és nemtaláltam csak vtr1000 f et
Milyen info-ra gondolsz?
Legkönnyebben úgy, hogy beírod Google-be, hogy Honda VTR SP2, és máris kidob egy rakás oldalt ;)
srácok hol találok infót az sp2 höz 1 linket szeretnék... thx
További fejlemény van. Immár PC nélkül hasítottam ma egy kört. 2000-3500 fordulat között részterhelésnél rángat a kicsike. Elég idegesítő, főleg amikor városon kell átmenni vagyik kis fokozatban a legkellemetlenebb. Ha odarántok neki, kis gondolkodás után megindul mint állat. Alapjárat van, elindulás darabos. 1-2 alkalommal meg is forgott alattam a kerék emiatt.
Attól tarok ez a jelenség meghülyíthette a PC-t aminek nincs is baja. A német fórumon mondanak mindenfélét, többek között hogy tegyél fel power commandert meg hogy tegyél fel 15-ös kiskereket (az van)
Valaki járt már hasonlóan?
Holnap kerülök egyet Csesznekről indulunk 10-kor.Nem tudom merre megyünk ha valaki akar jöjjön
Akkor tényleg ott lehet a baj,esetleg szétszedni,átforrasztani,nem tudom mennyire szerelhető az a doboz...
Motoroztam ma vele lájtosan, 100 kmután elment az alapjárat. Nagyon gáz volt, főleg hogy asszony a hátamon.... Fordulaton jó volt, 2500 alatt dadogott, gázt kellett adni neki, volt hogy torpant, aztán egy durranás kiséretében megindult. Hazajöttem egyből gépre tettem, rétettem egy null-térképet. Indít, jó, megmozdítom a gázt, leáll. A HC% mező 45%-ra ugrik. Bármelyik térképpel. Visszaállítottam gyárira (gyk kiszereltem a power commandert) és láss csodát van alapjárat. Átnéztem összes csatlakozót, minden rendben. Egyértelmű, a PC körül gáz van, és reggel még jó volt.
Lehet hogy azzal vágtam haza hogy a fesszabályzó közelében volt rögzítve és túlmelegedhetett.
Miből gondolod hogy beszart?
Őszintén én még nem hallottam ilyenről...
Hali
Úgy néz ki beszart a power commanderem. Érdemes javíttatni? Csinál valaki ilyet?
Sűrűn előfordul ilyesmi?
pölö
Repsol 10W40 Sintetico
Ja, itt egy kép róla...

Halihó!
Nemsokára egy 1000F tulaja leszek ( a VFR400 kicsinek bizonyult 500 km után )
Tudtok vmi jó olajat ajánlani bele?
hát olyan 850 körül gondoltam, de ez az ár függhet elég sok mindentől.
Vágom, de ennyit nekem nem ér. Hamarabb odaadom a sajátomat mindthogy egy 10 rongyos csővel szarakodjak utalással meg postázással ugyanennyiért.