Miért ne?
át kell nézni, meg kell adni neki ami jár. Ha nem volt szétütve akkor szerény véleményem szerint 100 ezret simán elmegy bontás nélkül.
Mellesleg úgy néz ki öcsém eladja....
Köszönöm az infókat kb hasonlóra számítottam. Semmi komoly típushiba . Csak V2-ben gondolkozom és ez a típus nagyon tetszik . Kezdőnek azért nem nevezném magam, párezer km-et már belegyűrtem a kis XJR-be !Még egy kérdés: érdemes esetleg 30-40 ezret futott gép vételén gondolkozni?
ezt sejtem...csak gondoltam vki esetleg tud vmi konkrétabb véleményt formálni.leginkább az a parám,h annyira nem fog menni az 1000 után,h sírva fakadok.esetleg rsv 1000?tudom,h ez nem az a "tábor"... azért köszi.
szia takigabi nekem is sp2 van viz 76 korul megy fel ja es egyszer palyan ment fel ugy mint neked mert beszarott az egyik ventillatorom esetleg nezd meg amikor bekapcsol hogy forog e mind a ketto
Ahogy Banderas is írta. Gumi, lánc, fogyasztás kicsit negatív. De nem vészes. Egyébként gyári állapotában kellemes útitárs, Az hogy 3000 alatt visszapofázik? Gyári állapotában inkább 2500-nál, de a sor4-esek is, max a dizel autóm nem tesz ilyet :)
Semmi nem extra rajta, viszont jól van összehangolva, és sokáig bírja. A vezérműlánc feszítő az első 97-es darabokon szar volt, azóta javították. A fék olyan amivel meg lehet állni, de megintcsak nem extra, még fém csővel se lesz csúcs. Hozzá kell szokni a hátsóhoz is. Én a seggét megemeltem, azóta jobban szeretek (szerettem) városban menni vele, jobban kanyarodik. Váltója nem a legjobb, erősen kell váltani, mert van hogy kidobja ha nem kuplungolsz. Csattogós amúgy, főleg egybe.
Nem sok minden fér el az ülés alatt, ezért tanktáska, hátizsák kell ha messzire akarsz menni vele. Tankolástól tankolásig 150-200km között megy el. (pályán még annyit se, a 200 viszont csak gyökkettővel) Kb 14,5 litert lehet kiszedni belőle biztonsággal, ha csurig töltötted. Szigorúan olajozni a láncot, 1000 km után már nagyon zörög ha elsumákolod. Az 500 km ideális.
Sportolni nem annyira alkalmas, mint megtanulni motorozni. Jól szerelhető, de nem igényli ha normálisan van összerakva. Ha sportdobot kap az nagyon el tudja rontani, ha nincs átkarburálva. Ha elég erős vagy és tudsz megfontoltan motorozni, akár első motornak is ajánlanám. A V2 feelinget hamar megkapod, de a gyári kipufogó nem fog lázba hozni. Ha a nyomatékmotorozás nem jön be és kezdő vagy, akkor lehet hogy jobban jársz egy Hornettel vagy CBR 600F-el.
Hátsó gumit eszi,láncot eszi a benzint is ha huzod neki.Háromezer alatt dadog de majd megszokod.Ennyi a negatívum.Amugy nagyon jó motor nyomatékos kényelmes hosszú úton is.Pakolható(két hét nyaralás, asszony pakolt!,csak a vasalódeszka nem fért fel rá) Futómű kicsit puha de a magyar utakra tökéletes.Szervízigény a szokásos kilóméter utáni dolgok.Szerintem nem fogod megbánni.
Látom, többen is vagytok itt a fórumon, akik Firestorm-mal jártok. Új gép vásárlásán tötöm az agyam és nagyon elkezdtem szemezni ezzel a típussal. Bár már az elejétől végigolvastam a fórumot, de ha páran leírnátok a tapasztalataitokat öszefoglalva a géppel kapcsolatban, az nagy segítség volna. Minden információ érdekel , de leginkább a megbízhatóság (bár ez elméletileg nem lehet kérdéses egy Hondánál ) és a szervízigény.
Városban nekem 90-104 között ebben a melegben, mikor hűvösebb volt akkor 80 körül mozgott. 104-nél beindul a lábamnál a rohadt hőerőmű, és visszahűti valamennyire. Városon kívül 80 fok. Fogyasztásom 6,2 volt, ebben volt 100 km mátra kb, 50 km gyors 140-160, kis gyors szakasz ami 200-210 volt pár percig, 30 km városi forgalomban tötymörgés. Ez adta ki a 6,2 litert. Nagyon meg vagyok elégedve, mert nem gyilkoltam, ám nem is tatásan mentem. A múltkor elém vágódott forgalomban egy gyerek, nem győztem a fejemet kapkodni, úgy ment a kocsik között cikázva. Gáz, fék váltás, keze lába mint a hülye gyereké úgy járt, egyszer majdnem beszopta, mert nem figyelte az autós, aki előtte ment, hogy ő ott termett. Szóval neki biztosan zabál, mert úgy nyírta szerencsétlen Banditát, hogy sajnáltam.
Köszi a választ.
Én elég sokat motorozom városban, meg elég lassan ami 50-100 at jelent és nekem 90- 103 fok között ingadozik.
A lámpa még nem villant fel soha, csak parázok nehogy vmi baja legyen.
Üdv,
az üzemi hő kb 76 fok, az a legtutibb. Bár nekem SP1 van, de hát ugyanaz a két gép, csak pici eltéréssel. :) Ha meleg az idő, és nem haladunk, akkor felmegy 102-re aztán kapcsol a ventillátor és visszahűti 94-ig, ha jól emlékszem! :)
Nekem SP2-em van. Szeretném megkérdezni tőletek, hogy kinek hány fokra melegszik fel a gép és kb hány fok az üzemi hőmérséklet? természetesen az utcai használatra gondoltam.
Üdv Vick! Egyenlőre még semmit nem tettem... 07.07.-én lesz a vizsga, addig kaptam egy igazolást, hogy használhatom a mocit. KPM-nél lesz a vizsga, de ha lehet, akkor oda viszem vizsgára, ahová az előző mocimat. Ott be sem indították. Az amúgy egy kis autószerelő-műhely... Én sem tudom, miért baj a sportdob. Inkább még előny is, mert jobban észrevesznek minket az autósok. A piros lámpánál ha előre akarok furakodni, az autók között elég két gázfröcss és szabad a pálya
De mindenképpen beszámolok a vizsgáról.
Ui.: ez a kép egy Harley- trike-on volt látható... azért a Honda...
Boston! mi a palya? sikerult valamit intezni.
mekkora szoptatas azert magyarorszagon hogy ilyen komolyan veszika dolgokat...
Itt a romanoknal 9nagyvaradon) sik hulyek, fingjuk nincs hogy m imeg hogy. vagy ha van is, le se szarjak.
elobb obabujnk jo tagra nyitott zsebbel, perkalsz egy kicsit (viszonyitasi alapul kb. 15 liter benya arat) es mar ott is a szep kis pecset 2 evre.
megvan a maga elonye is ha az ember szarturo bunkokkal el egy orszagban
át kell nézni, meg kell adni neki ami jár. Ha nem volt szétütve akkor szerény véleményem szerint 100 ezret simán elmegy bontás nélkül.
Mellesleg úgy néz ki öcsém eladja....
Köszönöm az infókat kb hasonlóra számítottam. Semmi komoly típushiba . Csak V2-ben gondolkozom és ez a típus nagyon tetszik . Kezdőnek azért nem nevezném magam, párezer km-et már belegyűrtem a kis XJR-be !Még egy kérdés: érdemes esetleg 30-40 ezret futott gép vételén gondolkozni?
Amúgy nekem 79 fok amikor tempósan közlekedek (nem városban)...
Semmi nem extra rajta, viszont jól van összehangolva, és sokáig bírja. A vezérműlánc feszítő az első 97-es darabokon szar volt, azóta javították. A fék olyan amivel meg lehet állni, de megintcsak nem extra, még fém csővel se lesz csúcs. Hozzá kell szokni a hátsóhoz is. Én a seggét megemeltem, azóta jobban szeretek (szerettem) városban menni vele, jobban kanyarodik. Váltója nem a legjobb, erősen kell váltani, mert van hogy kidobja ha nem kuplungolsz. Csattogós amúgy, főleg egybe.
Nem sok minden fér el az ülés alatt, ezért tanktáska, hátizsák kell ha messzire akarsz menni vele. Tankolástól tankolásig 150-200km között megy el. (pályán még annyit se, a 200 viszont csak gyökkettővel) Kb 14,5 litert lehet kiszedni belőle biztonsággal, ha csurig töltötted. Szigorúan olajozni a láncot, 1000 km után már nagyon zörög ha elsumákolod. Az 500 km ideális.
Sportolni nem annyira alkalmas, mint megtanulni motorozni. Jól szerelhető, de nem igényli ha normálisan van összerakva. Ha sportdobot kap az nagyon el tudja rontani, ha nincs átkarburálva. Ha elég erős vagy és tudsz megfontoltan motorozni, akár első motornak is ajánlanám. A V2 feelinget hamar megkapod, de a gyári kipufogó nem fog lázba hozni. Ha a nyomatékmotorozás nem jön be és kezdő vagy, akkor lehet hogy jobban jársz egy Hornettel vagy CBR 600F-el.
Látom, többen is vagytok itt a fórumon, akik Firestorm-mal jártok. Új gép vásárlásán tötöm az agyam és nagyon elkezdtem szemezni ezzel a típussal. Bár már az elejétől végigolvastam a fórumot, de ha páran leírnátok a tapasztalataitokat öszefoglalva a géppel kapcsolatban, az nagy segítség volna. Minden információ érdekel , de leginkább a megbízhatóság (bár ez elméletileg nem lehet kérdéses egy Hondánál ) és a szervízigény.
Üdv!
Én elég sokat motorozom városban, meg elég lassan ami 50-100 at jelent és nekem 90- 103 fok között ingadozik.
A lámpa még nem villant fel soha, csak parázok nehogy vmi baja legyen.
az üzemi hő kb 76 fok, az a legtutibb. Bár nekem SP1 van, de hát ugyanaz a két gép, csak pici eltéréssel. :) Ha meleg az idő, és nem haladunk, akkor felmegy 102-re aztán kapcsol a ventillátor és visszahűti 94-ig, ha jól emlékszem! :)
Nekem SP2-em van. Szeretném megkérdezni tőletek, hogy kinek hány fokra melegszik fel a gép és kb hány fok az üzemi hőmérséklet? természetesen az utcai használatra gondoltam.
De mindenképpen beszámolok a vizsgáról.
Ui.: ez a kép egy Harley- trike-on volt látható... azért a Honda...
mekkora szoptatas azert magyarorszagon hogy ilyen komolyan veszika dolgokat...
Itt a romanoknal 9nagyvaradon) sik hulyek, fingjuk nincs hogy m imeg hogy. vagy ha van is, le se szarjak.
elobb obabujnk jo tagra nyitott zsebbel, perkalsz egy kicsit (viszonyitasi alapul kb. 15 liter benya arat) es mar ott is a szep kis pecset 2 evre.
megvan a maga elonye is ha az ember szarturo bunkokkal el egy orszagban