Sziasztok
Vannak használt motorgumik szép állapotban, nagyon olcsón akár vágott slickek is. Állapottól függően max 15e ft-ig!
Akit érdekel ezt a számot hívja: 06 30 415 1723 (Dunaújváros)
Ismerősöknek is mondhatjátok
egyébként meg ne a KPM hez vidd hanem minden másféle műszakiztatóshoz (mittomén pl itt nyiregyen posta autó. vagy egy Opel kereskedésbe vagy akárhova) ott tényleg leszarják csak fizess
én sajna egyéb okokból iylen ehlyre nem tudtam vinni
én pont ma voltam műszakin a videóim között megtalálod hogy halkitottam le
egyébként 8-10 (szor2) mosogatósfémdörzsit kell beletuszakolnod a dob előtti és csatlakozás közötti részbe gúy hogy vmi drótot átdugsz rajtuk hgoy ki is tudd szedni őket. nekem bejött pedig a nyiregyi KPM esek nagyon köcsögök már szivattak egyszer sportdobmiatt... most meg bakaphatták a végét
boston, probalj meg fabrikalni valaami ilyesmiket hogy tuti ne kossenek beled a sportpufik miatt. ezekkel kiserletezhetsz, aztan ha letalaltal egy jo kis csendes hangzast, tedd oket felre, meg jol johetnek maskor is ;)
amugy szerintem a legfelso nez ki a legigeretesebbnek.
ja es az esztetikara ne hajts, a cel a lenyeg, egy darab akarmilyen szar csovet is megcsinalhatsz, csak az egyik veget (ami kifele all majd) vagy nyitsd szet akkorara amekkora a dob belso koratmeroje, vagy eleve akkorat keress(ez lenne a legjobb), a veget kalapald el es furkalj ra lyukakaat, de eloszor ne tuol sokat, hogy utana ha kell, meg mehessen ra :) tudod mint a kajaba a so, bele meg mehet, de kivenni mar nem tudsz
aztan ha megvan, a dobok also felebe fursz egy 4-es lyukat es egy csvarral meg egy anyaval odagfogod. ;)
sok szerencset! remelem segitettem
Amúgy hogyan lehetne házilag ideiglenesen "lehalkítani" a sportdobokat? Én 07.07.-én viszem vizsgára a mocimat, addig találnom kéne valami megoldást... Sajna nekem sincs gyári dob, de ha van valaki Veszprém környékéről akinek van, VTR F-re az írhatna! Nagyon megköszönném!
Tegnap voltam egy toyotí szalonban, ahol vizsgáztatnak is. Egyéb okból voltam ott, bizniszeltem az egyik szerelővel, lényegtelen, de megkérdeztem mi a helyzet sportdobbal. Bevitt egy faszihoz, aki intézi a műszakit, és legyintett, mondta, hogy úgy szokták hozni a gépeket, sportdobbal, nem érdekli őket. Én megbízom benne, mert már többen mondták, hogy nem foglalkoznak vele, csak fizess, és vidd. Ja és előtte egy nappal kell beszólni, hogy holnap műszaki kellene. Szóval nálam még nem esedékes, de augusztus végén műszakis, és mindenről beszámolok majd itt, hogy hogy ment.
de most vegulis az a bajuk hogy nem a gyari, vagy hogy nem eleg hallk?
mert ha csak a hang a baj, akkor lefojthatod a sportfuppokat amig atnezik az idiotak.
Az más. Így érthető.
Semleges szemszögből nézve úgy gondolom a DID az etalon. Van olcsóbb, meg még olcsóbb. De jobb aligha. Kérdés, hogy az olcsóval mit kockáztat az ember.
Más kérdés, hogy milyen sűrűn kell cserélni, normál használattal többszörösét elviseli km-ben mint egykerekezéssel, gyursulásokkal.
VTR nyújtja a láncot rendesen, tényleg csak a legjobbnak van értelme. Ja, és kerékkel együtt, mert a kopott kerék hazavágja az új láncot is.
Egykerekezés nekem sem játszik... nem erre való egy VTR! Az egykerék maradjon a gixeresek játéka A VTR nem azzal tűnik ki a többi közül, hogy egykeréken megy ki a világból! Tekintélyt sugároz már úgy is ha csak áll... Lehet elvakult VTR-es lennék?
Amúgy meg lánc téma... én is azt preferálom amit tőlem visznek el, nekem is élnem kell valamiből Amúgy a DID már bizonyított (bár hallottam már fura dolgokat róla), és ez a téma meg olyan mint az olaj, ha spórolsz... Na de ez saját vélemény, senkit nem akarok semmiről lebeszélni és senkinek sem akarom a kenyerét elvenni!
semmi bajom, csak az egyik haver ezt ajanlotta...motoros uzlete van es jobb arban be tudna szerezni nekem. csak kerdeztem, hatha valakinek van mar tapasztalata
egykerekezzen ma' a tokom! orulok hoy lyuk van a seggemen,nemhogy meg berletet valtsak egy lanc- meg gumikereskedonel
jo az nekem, ha csak fujja hab testemet a szel valamelyik europai autopalyan
apropo lanc! mi a velemenyetek a Tsubaki lancrol? (nem biztos hogy helyesen irtam) asszongyak jo...
Még én sem próbáltam egykerekezni, de haverom (GSX-R 600) úgy szokta, hogy 1-esben kihúzatja kb. 40-50-ig, aztán kuplungkar picit be, gáz tart, kuplung ki, és feláll. Igaz, elváltani nem tudja keréken... Én is szívesen kipróbálnám, de nagyon féltem a mocimat. 1 hengeres 4 ütemű endúrón érdemes gyakorolni. De még azt is hallottam, hogy V2-essel sokkal könnyebb mint sor 4-essel. Amúgy 14 évesen
a Csepel-tacskómmal egykeréken kitekertem a világból
Úgy ahogy Banderasz mondja... Nekem is az SP 6-11 között fogyasztott eddig, de ugye az SP nem karbis :) A nagy átlagot tekintve 8 liter körül van. De ebben semmi egykerék vagy állatkodás szerűség... Szóval nem áll keresztben a hátulja kigyorsításokkor és ilyenek
290km 13 literrel? Azért egy R6-ot ne hasonlítsunk már egy VTR-hez, ha van rá mód Amúgy meg ha azt akarom hogy keveset fogyasszon a motorom, akkor veszek egy 50es 4T robogót ;)
Vannak használt motorgumik szép állapotban, nagyon olcsón akár vágott slickek is. Állapottól függően max 15e ft-ig!
Akit érdekel ezt a számot hívja: 06 30 415 1723 (Dunaújváros)
Ismerősöknek is mondhatjátok