Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintetek hogy nézne ki jobban a háccsó lámpám?
Üdv,
Így vettem már a motort. Egyébként vhol Bp-en is lehet kapni ilyen 40e körüli áron. Viszont ha érdekel, van egy ismerősöm, akinek van pár cucca még SP-hez, köztük tankbőr is fekete színben 30e-ért. Meg van neki full Akra titán rendszer is 200e-ért és egy verseny elektronikája is ami 12 pontban állítható 60e-ért... Eladta a motort, aztán ezek nála maradtak.
Szeva. A tankbőr hol szerezted?
Enyém is pont olyan, hogy benne vannak az indexek és semmi E jelzés Műszakira visszaszerelni az egészet meg nagyon maximum 30-40 perc. De ebben már benne van az is, hogy elmész a boltba bambiért Hát most az idő miatt ez a sablonkérdés sajnos nem megoldott, bocsánat... Viszont van egy lámpa nélküli alsó idomom, ami a pályaidomhoz volt. Abba még bele lehet faragni a gyári lámpát is... Azt kölcsön tudom adni mintaként. De ha nem sürgős, akkor télen biztos kölcsön tudom adni azt ami fent van. Tényleg, ha már sablonokról beszélünk, nincs valakinek egy hátsó láncvédős sárvédője?
20 ezer Ft-ig amúgy sem kell ha a kereskedelmi mennyiséget nem haladja meg, blablabla.....

Én is az amerikai oldalakon találtam hasonlókat. Ami gáz lehet a lámpák. Láttam olyat hogy a két körlámpában villognak index gyanánt nyilak is, de itthon ilyenért szétrúgják a seggemet. Szép, dizájnos, csak vizsgán necces. (E-jel) Visszaszerelni a régit meg macerás.

Nem lehetne a tiedről készíteni egy sablont?
6400 volt a posta, ha jól emlékszem akkor 50x30as csomag volt és 1kg alatt... Ezek csak ilyen durva számok mert akkor $99 volt az idom és $32 a posta. Ha rendeltek, akkor mindenképp beszéljétek le az eladóval, hogy ajándékként küldje, mert akkor vámot nem kell fizetni.
a postaköltség menniy ilyen rendeléseknél?
Ebay-ről rendeltem. 26e volt az ára fényezetten, LED-es, integrált indexekkel és postával együtt. De még 10e Ft-ot rá kellett költeni, mert igazítani kellett... Itthon a normál izzós, külön indexes és fényezetlen kerül 52be :)
Azt az ülés alatti idomot hol szerezted?
Na, tegnap is voltam kint egy kellemeset gurulni :) Mindig elképedek, hogy mennyien akarnak megölni egy motorost...
nekem ez most kimarad, vasárnapra kell a lóvé
Jászboldogházára jön valaki hétvégén találkozóra? Evés ivás, nagy bebaszás.

Egyébként már 2000 km-t raktam a gépembe, két Mátra, egy alföldi túra, meg sajnos város. 250 volt vele a legtöbb, de nem volt annyira veszélyes a kényelem szempontjából.
Városban szar vele közlekedni, alig várom a Jászberény tábla végét.
akkor mostantól keveset irok ide
nem lánc habn szijhajtású a motorod? vagy mi kerülte el a figyelmemet?
Végülis a VTR se pörög "csak" tol...
Köszönöm :) Környék? Hát igen... valami olyasmi lenne Nem a pörgősségtől lesz minőségi a társaság. Azt szoktam mondani, hogy a jóból keveset adnak :D
Szevasz!Végre valaki a "környékről"
Légy üdvözölve!
Valószínüleg azért kerülte el a figyelmedet ez a topic,mert nem ez a legpörgősebb itt a sportmotoron sajnos...:)
Nekekem baloldalon van vazze. Átrakattam nehogy már nekem is jobb oldalon legyen mint a többieknek Más elirást nem vettetek észre?(de teljesen igazad van. 5-ös leülhetsz)
Sziasztok! Pityusz hívta fel a figyelmem, hogy itt van VTR-es fórumtéma is. Köszönet érte neki. Nem tudom miért, de eddig itt valahogy elkerülte a figyelmem a dolog Mostantól megpróbálok itt is aktív tag lenni, ha lehet
a kuplung jobba oldalt van max a kuplungkar zöröghetett bal oldalt

egyébként nem a kuplungkosárnak van egy kis zaja?
Látom figyelsz De azért neked is jó,nem
De jó neked, a kuplung nálam a jobb oldalra esik
Van ez így....