Én is szeretem mikor nézik. Aki ismeri a gépet, azért nézi, mert ritka, és hírneve van, aki meg nem ismeri, az meg azért nézi mert nem olyan mint a többi.
Csopperes ismerősöm húzta le múltkor seggrakétának, meg "minek ilyen"-nek.
Ja, múltkor egy papi megál mellettem, és kérdezi: minek ilyen motor... ránézek, egy simson starral volt, visszakérdezek hogy mert ilyen szar minek. Hát beleszólnak!
hét végén ismét bizonyított a gép...ez az a motor amit mindig is kerestem! Ráadásul akárhol megállok, jönnek az emberek és nézik...húúú ez egy VTR SP? De komoly!
Minnél melegebb a hütővíz annál jobb a motornak. Ezért próbálják meg minnél jobban a forrásponthoz közel tartani a hőfokát, persze ehhez egy teljesen zárt és jól működő hütőrendszer is kell.
Nekem 104 fokon kapcsol be, de láttam már mikor 103 foknál kezdett tekerni. Az alatt biztosan nem kapcsol. Tényleg, azt nem lehet valahogy megoldani, hogy peregjen már 91-nél is a légcsavar?
Tényleg láttad, csabán?
Ó, ha már itt vagyok, lenne egy kérdésem! 100 foknál még nem kapcsolt be a ventillátor, az gáz, vagy természetes? Persze álló helyzetben járattam, úgy érte el...
Szerintem a kilóméter miatt ne aggódj!
Ha jó gazdája volt akkor nem lehet gond,viszont ilyen színről nem tudok,arról meg pláne nem hogy csak arra a 2 országra szánták volna evvel a színnel! Ennek azért nézz utána, mert szem ez kamu!
Halihó! Kérdeztetek a sárga-fekete vtr-emről, de csak most jutottam ide...
Szóval 2002-es a gép, 1,2 mikulásért vettem egy kereskedésben, ami elég jó ár!
Vagy francia vagy spanyol motor, mert ezt a színösszeállítást csak oda gyártották.
Nagyon állat egyébként, gyönyörű állapotban van! majd lesznek még képek, rakok fel telcsiről...
A fékezést nem annyira tudnám javasolni, inkább húzni kell neki, aztán gáz visszaejt, majd megint ráad. Hatása ugyanaz csak sztem egy kicsit biztonságosabb!
Apropó, nincs vkinek elfekvőben otthon egy SP hűtőrács amit megvehetnék ócccsóér?
ha nem akar jönni az eleje akkor se próbáld rántani kézzel mert úgy nagyon instabil leszel... hanem fékezz rá aaz elsővel egy pillanatra és mikor kirugózik a teló akkro verd rá a gázt .. ha igy sem emeli meg az elejét akkor ott már nagy a gond én az F el csak vagy 10 centikre tudtam megemelni .. többre nem mertem meg nem is látom értelmét mert mikor keréken mész az olajzás nem optimális szóval ha gyűrűztetni akarod akkor kerekezz sokat
Srácok!
Akinek SP-je van, attól kérnék segítséget. Csupán annyi adat kellene attól aki ma vagy tegnap "este" 7 és 8 között motorozott városban, hogy neki hány fokon volt a víz? Egy -tól -ig adat kellene, hogyha emlékszik rá vki... Előre is köszönöm! Ja, és elvileg a külső hőmérséklet olyan 15-17 fok között volt.
elbaszni nem tudod ha a féken van a lábad...ösztönösen mikor azt hinnéd hanyattesel hátra akarod tenni a lábad. Na ezt ne tedd! Mikor már azt hiszed hogy hűde magasan van az eleje na akkor van kb 20 centire
Sokat segít ha valaki felveszi neked kívülről hogy is néz ki a dolog, és akkor látod meg igazán mennyi van még hátra.
Annyiból könnyű az SP-vel (V2vel amúgyis) mert alulról tol és utána végig egyenletesen adja az erőt, nem akar hanyattverni.
Én úgy szoktam, hogy elindulok és olyan 40 körül ráadom a tüzet, de ésszel és mikor feljött az eleje szépen visszacsavarom a gázt és finoman húzom míg el nem éri a tiltást. Beleváltani még nem mertem, de eljön annak is az ideje. Még nincs meg a holtpont teljesen, de már közel járok hozzá...
A másik módszer amivel lehet kerekezni kicsit nehezebb, de ha már megvan a holtpont jobban tudod használni. Ez annyi hogy olyan 20 környékén, mikor már stabilan gurul a gép egy picit aláfestesz kuplunggal és kicsi gázzal. Ekkor felugrik az eleje, de vigyázni kel, mert így hirtelenebb, és könnyen hanyatteshetsz. Ezt kettesben is elő lehet adni, de akkor minimum kell vagy 60al menni és húzni is kell kicsit a kormányon. Ezzel ne próbálkozz eleinte mert elég gyorsan zajlanak az események.
Ha teheted egy olcsóbb mocival gyakorolj kicsit mielőtt a VRT-t nyüstölnéd...tudod az ördög nem alszik.
Én is először a krosszgéppel tanultam meg és utána átkonvertáltam utcára. Vertem is oda magam párszor, de legalább meglett a holtpont
Ja pont most töltött fel valaki egy videót az egykerekezésről. Na én az alapján tanultam meg...tényleg nagyon hasznos.
Valamikor akár össze is futhatunk, elég sokat járok Győrbe (bnő), egy sör mellett kikupállak
meg minek olyan motor ami durrog, nem értem, csendháborító
Csopperes ismerősöm húzta le múltkor seggrakétának, meg "minek ilyen"-nek.
Ja, múltkor egy papi megál mellettem, és kérdezi: minek ilyen motor... ránézek, egy simson starral volt, visszakérdezek hogy mert ilyen szar minek. Hát beleszólnak!
Na ezért nem veszek soha Gixxert
Ó, ha már itt vagyok, lenne egy kérdésem! 100 foknál még nem kapcsolt be a ventillátor, az gáz, vagy természetes? Persze álló helyzetben járattam, úgy érte el...
Ha jó gazdája volt akkor nem lehet gond,viszont ilyen színről nem tudok,arról meg pláne nem hogy csak arra a 2 országra szánták volna evvel a színnel! Ennek azért nézz utána, mert szem ez kamu!
Szóval 2002-es a gép, 1,2 mikulásért vettem egy kereskedésben, ami elég jó ár!
Vagy francia vagy spanyol motor, mert ezt a színösszeállítást csak oda gyártották.
Nagyon állat egyébként, gyönyörű állapotban van! majd lesznek még képek, rakok fel telcsiről...
Apropó, nincs vkinek elfekvőben otthon egy SP hűtőrács amit megvehetnék ócccsóér?
Akinek SP-je van, attól kérnék segítséget. Csupán annyi adat kellene attól aki ma vagy tegnap "este" 7 és 8 között motorozott városban, hogy neki hány fokon volt a víz? Egy -tól -ig adat kellene, hogyha emlékszik rá vki... Előre is köszönöm! Ja, és elvileg a külső hőmérséklet olyan 15-17 fok között volt.
Versenyen is rajt előtt mindig bedobok egyet kettőt csak hogy elmúljon a szorongás
Sokat segít ha valaki felveszi neked kívülről hogy is néz ki a dolog, és akkor látod meg igazán mennyi van még hátra.
Annyiból könnyű az SP-vel (V2vel amúgyis) mert alulról tol és utána végig egyenletesen adja az erőt, nem akar hanyattverni.
Én úgy szoktam, hogy elindulok és olyan 40 körül ráadom a tüzet, de ésszel és mikor feljött az eleje szépen visszacsavarom a gázt és finoman húzom míg el nem éri a tiltást. Beleváltani még nem mertem, de eljön annak is az ideje. Még nincs meg a holtpont teljesen, de már közel járok hozzá...
A másik módszer amivel lehet kerekezni kicsit nehezebb, de ha már megvan a holtpont jobban tudod használni. Ez annyi hogy olyan 20 környékén, mikor már stabilan gurul a gép egy picit aláfestesz kuplunggal és kicsi gázzal. Ekkor felugrik az eleje, de vigyázni kel, mert így hirtelenebb, és könnyen hanyatteshetsz. Ezt kettesben is elő lehet adni, de akkor minimum kell vagy 60al menni és húzni is kell kicsit a kormányon. Ezzel ne próbálkozz eleinte mert elég gyorsan zajlanak az események.
Ha teheted egy olcsóbb mocival gyakorolj kicsit mielőtt a VRT-t nyüstölnéd...tudod az ördög nem alszik.
Én is először a krosszgéppel tanultam meg és utána átkonvertáltam utcára. Vertem is oda magam párszor, de legalább meglett a holtpont
Ja pont most töltött fel valaki egy videót az egykerekezésről. Na én az alapján tanultam meg...tényleg nagyon hasznos.
Valamikor akár össze is futhatunk, elég sokat járok Győrbe (bnő), egy sör mellett kikupállak