Amikor cserélve lett a kormánycsapágy,akkor már tuti nem volt 100-as a kerékcsapágy sem,ezt azért észre lehetett volna venni... De ez nem a Te hibád,hanem a szerelőé!
Adok egy tanácsot,ha már kiszereled az első kerekedet! :)
Ne ahhoz a szerelőhöz vidd ahová az XX-et!
Ugyanis az első kerékcsapágy minősíthetetlen állapotban volt (konkrétan életveszély).
Pityusz, visszatérve egy korábbi beszélgetésünkre, én voltam az, csak azért nem mondtam mert azt hittem többet ki lehet hozni a dologból ha érted mire gondolok... :) Remélem azért nincs harag :)
Sziasztok vtr-esek!
Belépek én is hozzátok a klubba, mert imádom ezt a típust, úgyhogy vettem is egyet. Őt látjátok a képen!
Ha valaki dícsérni akarja, nyugodtan írjon! Addig is jó időt!
Egész jól ment.Mondjuk azt mondta,hogy kicsit kellene több kraft a motorba A ruha a Dainese új fejlesztése van hozzá kék arcvédő,most tesztelte a csávó A köridő valami 1.53 vagy ilyesmi
Ne ahhoz a szerelőhöz vidd ahová az XX-et!
Ugyanis az első kerékcsapágy minősíthetetlen állapotban volt (konkrétan életveszély).
lassan kiszerelem az elsőkereket, mert felesleges....komolyan mondom szinte már könnyebb vele egykerekezni mint a Husaberggel..
Meg ha nem titok vifil most egy ilyen gép?
Belépek én is hozzátok a klubba, mert imádom ezt a típust, úgyhogy vettem is egyet. Őt látjátok a képen!
Ha valaki dícsérni akarja, nyugodtan írjon! Addig is jó időt!
A védőruci nagyon ász!
felnagyitva látszik...