Hello, valószinű az olajlehúzó gyűrű kezd elkopni, és mikor hideg a motor akkor még nem tágult annyit h rendesen lehuzza a hengerfalról a fölös olajréteget, és valószinű azért alapjáraton mert ilyenkor még nem éri akkora hőhatás a gyűrüt és így nem tágult még.
a hirdetést én is megtaláltam csak épp a használtautón....azóta fel si hivtam minden oké lenne egy dolog zavar.. azt modnja alapjáraton füstöl a motorja... fordulaton viszont nem.... ez mitől lehet szerintetek?
jól emlékszek hogy ennek a VTR nek a tulaja is szokott itt fórumozni.. ? ha igen jeelntkezzen már lenne egy pár kérdésem a motorról.... visszanéztem egy pár oldalt de én nem találtam meg őt...
Most hét végén végre úgy használtam a gépet ahogy azt kell
Egy tank nyál 160km-re volt elég...el is csodálkoztam mikor felvillant a lámpa
Ilyenkor kicsit visszasírom az XXet, de amint felteszem a seggem a VTR-re mindez elmúlik. Az a hang és az a menettulajdonság bőven megéri azt a plusz 1-2 litert amit kér..
Hali!
Gyári dobbal mentem 240-et is (nem szoktam gyorsan menni, ezt is csak egyszer próbáltam ki). Nem tom mi lehet a probléma, már idegesít. Veszek bele egy új légszűrőt, kipróbálom, utána vissza teszem a gyári dobot kipróbálom, de ha akkor sem lessz jó, akkor nem tom.
Hali! Gyári dobbal jobban ment? Az 1000 f-nek van 98 lóerős változata! A karbi szinkronnak nincs jelentősége nagy fordulaton! Ha nem rendszert cserélsz csak végdobot nem igényli a hangolást! Egy dob csere annyi teljesitményt ad amennyit a gyári lefojt! Kb 4-5 %-ot!
hátha ez egy kis segítség neked:
link
Te is a XVIII kerben laksz?
Bp Nagykőrösi út - Győr XX-el megvolt 50 perc alatt, meglátom le tudom e szorítani a VTR-el ezalá
A 0ást 15 perc alatt nem igazán merem végigtolni, de ha szerencsém van az M1en kicsit még tudok gyorsulni
Gyanítom ez a 133 km ki is szívja majd a nyálat a tankból...de ez van
Kitűnő műszaki és szép esztétikai állapot!Garantált kilométer,pályázásmentes, magyarországi, törzskönyv, forgalmi!
ár 1050000ft
Élérhetőség 06-20-3919664
Hitel 20%-tól!
"Kicsit" sietősebbre vettem a dolgokat és már 200km után sárga lámpa volt....
De nem baj,ment mint a szél!
Egy tank nyál 160km-re volt elég...el is csodálkoztam mikor felvillant a lámpa
Ilyenkor kicsit visszasírom az XXet, de amint felteszem a seggem a VTR-re mindez elmúlik. Az a hang és az a menettulajdonság bőven megéri azt a plusz 1-2 litert amit kér..
Gyári dobbal mentem 240-et is (nem szoktam gyorsan menni, ezt is csak egyszer próbáltam ki). Nem tom mi lehet a probléma, már idegesít. Veszek bele egy új légszűrőt, kipróbálom, utána vissza teszem a gyári dobot kipróbálom, de ha akkor sem lessz jó, akkor nem tom.