Gyári dobokat kérdeztem, megvan, valamint a két kulcsa is megvan kóddal. 90%-os gumik, új láncszett, fékbetétek. A tankon pici kopás van, a kabát cipzárja kikoptatta a tankvédőt.
Olajfolyás sehol, tiszta az egész motor, fűtött garázs, meg minden. Az eladó szimpatikus, nem kerekezte végig a várost, nem pályázott a géppel, ő az első tulaj, nagyobbra akarja cserélni. Röviden ennyi. 2004. 10 havi, 6 (!) sebességes, karbis. Kis szívatóval indult, hidegen, nem volt előmelegítve. A Raptorok dübörögtek, mint a desznyó!
Szia!
A képen látható -teljesen hibátlan- idomgarnitúrám van SP-2-re. A készlet tartalmazza a verseny-plexit is. Az adatlapomon találsz felszerelt állapotú fényképet.
Épp most végeztem a cserével, vegül is beleraktam, mert a régi szűrő tele volt a légytől a bogárig mindennel.
Nyereg le, hátsó idom le, plexi le, kormánygátló le, tank felemel, régi szűrő ki, új bele (a sasseg kicsit nehezen be) és ugyanez fordítva megismétel.
A CBR-emben ennyire nem szenvedtem meg egy egyszerű légszűrőcserével.
Szerintem igen,mert azért sok dzsuvát "megfog"....
Ha nem rakod bele viszont jobban megy a paripa,de sűrűbben kell tisztítani a szűrőt!
Nőgyógyászok előnyben!
Üdv!
Nekem eddig bevát. Nem eszi a tárcsát, jó az adagolhatósága (persze ehhez kell a 4 dugattyús Nissin féknyereg ). Melegíteni nem kell mint a szintert, utcára szerintem kiválló. Persze lehet hogy másnak eltérő a véleménye. Ja, az ára is elfogadható.
Hát az enyém az tuti h 6sebességes. A Honda varadero hány sebességes? Mert lehet h valamelyik elvetemült egy az egyben átrakta a blokkot, és úgy esetleg előfordulhat h 5 sebességes lett a Vtr, feltéve ha a Varadero 5
http://www.hasznaltauto.hu/183...
Gyári dobokat kérdeztem, megvan, valamint a két kulcsa is megvan kóddal. 90%-os gumik, új láncszett, fékbetétek. A tankon pici kopás van, a kabát cipzárja kikoptatta a tankvédőt.
Olajfolyás sehol, tiszta az egész motor, fűtött garázs, meg minden. Az eladó szimpatikus, nem kerekezte végig a várost, nem pályázott a géppel, ő az első tulaj, nagyobbra akarja cserélni. Röviden ennyi. 2004. 10 havi, 6 (!) sebességes, karbis. Kis szívatóval indult, hidegen, nem volt előmelegítve. A Raptorok dübörögtek, mint a desznyó!
A képen látható -teljesen hibátlan- idomgarnitúrám van SP-2-re. A készlet tartalmazza a verseny-plexit is. Az adatlapomon találsz felszerelt állapotú fényképet.
SP2-höz keresek pályaidomot. Tud valaki segíteni?
Nyereg le, hátsó idom le, plexi le, kormánygátló le, tank felemel, régi szűrő ki, új bele (a sasseg kicsit nehezen be) és ugyanez fordítva megismétel.
A CBR-emben ennyire nem szenvedtem meg egy egyszerű légszűrőcserével.
Ha nem rakod bele viszont jobban megy a paripa,de sűrűbben kell tisztítani a szűrőt!
Nőgyógyászok előnyben!
A KandN légszűrőben lévő szivacsbetét nem tömődik el túl gyakran, érdemes egyáltalán bele tenni?
1. A gazdája nem tud számolni.
2. Motorcsere váltostól.
Nekem eddig bevát. Nem eszi a tárcsát, jó az adagolhatósága (persze ehhez kell a 4 dugattyús Nissin féknyereg ). Melegíteni nem kell mint a szintert, utcára szerintem kiválló. Persze lehet hogy másnak eltérő a véleménye. Ja, az ára is elfogadható.
Én most nem értem. Nem 6 sebességesek a VTR-F-ek? Javítsatok ki, ha tévedek (mert ez igencsak elképzelhető)
Ha vkit érdekel itt egy eladó gyönyörűség!