Hogy sikerült ennek összejönnie?
Hondába nekem csak dj robogóm volt. Az első napon leszakadt a főtengely. Volt Peugeot robogóm, anyaghibás volt a főtengely, el is tört egy hónap után. Pannóniámon beállt a főtengely fél év után. Volt egy Honda Accordom, 160.000 km-nél elszállt egy csapágy a főtengelyben (otthagyott az út közepén). Ha valamit veszek várom, mikor szarik be a főtengely Ha nézek kocsit, motort, utánaérdeklődöm mennyibe fáj majd. Szerencsétlen fasz vagyok. Mindig kifogom a szart.
Attól függ mekkora ütést kap. Mivel a nem a gombával van egy vonalban a konzol felfogatása, már csak erő kérdése hogy görbüljön. Elvileg az sem gáz, inkább az sérüljön mint a váz. Csupán jeleztem, hogy a luk mögött nincs semmi, csak eltolva onnan ami ugye mégsem olyan.
Szóval ha ütést kap, fennál a veszély hogy görbül. Ha csak csúszik, akkor nincs nagyobb baj.
De tény, hogy valamit véd. Hacsak em úgy jársz mint haverom aki gukógombának hála (1000RR) 3 idomot cseréltetett. Különben 1-el megúszta volna
Na nekem ez a köztes konzol megvan ( hatlap alaku) amiben egy menet van bevágva.Ez a konzol van esetleg olyan helyre rögzítve,hogy görbüléskor valami sérül?
Tényleg nem olcsó, bár igazság az, hogy én legutoljára hengerfej felújítás alkalmával állíttattam be, ami teljesen másképp működött, és mivel haveri alapon ment, nem került pénzembe. Igaz így az egész (felújítás) nem tartott tovább 2-3 óránál.
A legjobb az egészben, hogy megveszed a korongot pluszba, de ami kikerül azzal meg gyarapítják a készletüket. Ez azért elgondolkodtató, bár nem változtat a tényeken
K&N légszűrővel kapcsolatos kérdésem.
Betettem a helyére a szivaccsal együtt. Amikor úgy gondolom, hogy ki kell mosni, és átfújni, akkor ezen ez hogyan értendő?
Gyengébbek kedvéért, ez a fajta légszűrő belül kapja a poros levegőt, tehát a külső felülete nem koszolódik. Ugye klasszikus értelemben ez fordítva szokott működni, kivül kell mosni, és fújni. Namost ezen ha jól értelmezem ennek e belsjével kell elvégezni ugyanezt? Azért kérdezem met ugye a belsejéhez sokkal nehezebb odaférni.
Kérdés 2: ha szivaccsal használom, elvileg csak azt kéne tisztára mosni, vagy a szűrőt is?
A helyzet az, hogy a luk létezik, de mögötte is csak luk van
A gombát egy köztes konzolra szokás rátenni, ami akár el is hajolhat borulásnál, innen kezdve nekem nem szimpatikus
A szelepellenőrzés maga az olcsó
A hézagoló korongok (2-3 ezerFt/db), és cseréjük viszont drága, és van belőlük pontosan 8 darab. Az igazság azonban, hogy áltlában 2-3 db-nál többet nem szoktak cserélni. Hogy mennyi idő alatt csinálják, és milyen óradíjjal, ez szerintem változó. Na ez az amit inkább rájuk bízok, meg a porlasztószinkronozást. A többi otthon is megoldható
Még megkell néznem az enyémet mert azthiszem nekem csak be kell csavarni a gombát. De ha nem akkor megköszönném a segítséget.Az R-betünél van egy lyuk amibe menet van gondolom ez a bukógomba helye. Na ezt rohadt szakszerüen leírtam
Hali! A blokktartó tengelyt ki kell cserélni mert ahhoz kell fogatni! Nekem már volt csak elveszett most akarok újat gyártatni ha érdekel tudok segiteni!
Áhh, elkurvultam... de hidd el nem kevés órát töltöttem a gondolattal: RSV, VTR, már kezdek belebolondulni... veszek egy Pannóniát, visszatérek gyökereimhez, és az olajos körmökhöz, kurvaanyázásokhoz, szidni a magyarok istenét
Na szóval nagyon tetszik mind a kettő, de ezt úgyis nekem kell eldönteni. Megnézek egyet kettőt mindkét típusból, és amelyik ribancba szerelmes leszek, megszerzem.
A beszélt VTR 2004-ben került be szép hazánkba, azóta három gazdája volt neki, és valami fiatalított összeeszkábált, fiatalított retek. Még jó hogy megfontolt vagyok, no meg hallgatok az okos szóra.
Hondába nekem csak dj robogóm volt. Az első napon leszakadt a főtengely. Volt Peugeot robogóm, anyaghibás volt a főtengely, el is tört egy hónap után. Pannóniámon beállt a főtengely fél év után. Volt egy Honda Accordom, 160.000 km-nél elszállt egy csapágy a főtengelyben (otthagyott az út közepén). Ha valamit veszek várom, mikor szarik be a főtengely Ha nézek kocsit, motort, utánaérdeklődöm mennyibe fáj majd. Szerencsétlen fasz vagyok. Mindig kifogom a szart.