Igaz, az első példányoknál előfordult (az enyém az első 1000 ből való), de 2004-is az összeset visszahívták.
Egyébként a feszítő hibátlan volt. Meg különben is ezért vettem SP-t ott ilyen gond nincs:))))
Örök rejtély:(
A helyzet, hogy így vásároltam, és kaptam hozzá egy komplett motort (ennek a blokkjáról törtek le a tartószemek, tehát csak alkatrésznek volt jó, átépítés kizárva)
Nem a tulajtól hoztam el hanem a szerelőjétől. Két tulaj volt előtte, mindkettő 60 év feletti (talán ez volt a baj) Megvolt a nagyszervíz az egyik öregnél, és a második tankolás után megadta a motor magát. Ez a hivatalos! Szétszedés után viszont világossá vált, hogy a hengerfejeket korábban leszedték egyszer, és valami miatt felpolírozták a felfekvő felületet. Amit leszedtem a donorról, azon még a marógép nyomai látszottak, itt tünt fel. Tehát már volt előtte valami. Szerintem hidegen, terhelés nélkül járatták, és megszorultak a szelepek, másra nem tudok gondolni. Háverom is így járt egyszer, amikor a télen vásárolt Yamaháját mindenkinek megmutatta hogy szól a mínusz 10 fokban. Persze hidegen le is állította. Egyszer csak nem zárt be néhány szelep.
Szóval a kipuf szelepek (csak az 1-es hengerben) nyitva maradtak, a dugattyú meg megpróbálta becsukni. Szelep is eltört, dugattyú is kilyukadt. Szerencsére ezeket tudtam cserélni (egyébként elég jól szerelhető a VTR-F), gond csak az hogy kicsit meg lett húzva a nicasilos henger, és ha húzom neki akkor fogyassza az olajat. Azóta 20W-40-est használok
Hali
Ez a megállapítás leginkább a léghűtéses motorokra igaz. (azoknak van speciális olajuk is)
A gépkönyv (SP2) szerint is 40 fokos környezeti hőmérséklet felett ajánlott a *W-40-es, akkor hozzá lehet képzelni az 50-es mihez szükséges. (leginkább szaharai motorozásra :))
Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lenne jobb, de aki versenyezni használja, annak jobb ha versenyolajat használ, és hétvégénként cseréli.
Én azt mondanám, a *W-50-es több tartalékkal rendelkezik, tehát rosszabb nem lesz, de igazából a motor 40-es igényeket sem éri el utcán.
(Félreértések elkerüléséért, a számok hivatalosan nem hőmérsékletet takarnak, csupán egy index-számot!)
Hali! Én Repsol 10W 40 sinteticot használok! Ez résszintetikus !Nekem bevált! nem eszi ! !8 ezer van a gépben! Néha kicsi Hring is beugrik néha kicsi Alpok szerpentin:
Én is Castrolt használok de szerintem is mindegy. Mondjuk azért legyen valmilyen neve annak az olajnak egy kis olajfogyás nekem is volt (nagyon minimális) be is szartam tőle (Honda eszi az olajat) de ezekszerint masnál is előfordult Ha esetleg valakinek van kislánya meglehet lepni ezzel a kis vassal
Eszi az olajat?
Nagyon kened neki?
Hidegben sokat használod?
Ezek mind érdekesek lehetnek. Ami nagyon fontos, hogy motorkerékpár olaj legyen. Az autós olajok kizárólag motor kenésére valók, motorbringában váltót és kuplungot is kell kenni, ezért ez fontos!
Szerintem a 10W-40 es félszintetikus fajta alapból jó.
Nekem eszik kis olajat, ezért 20W-40-est kap teljesen ásványiból. Kiváló.
Szerintem csúcs olajjal sem jársz sokkal jobban, ha nagyon kened neki, akkor is max sűrűbben cseréld szűrővel együtt.
Márkából szinte tök mindegy, csak mint mondtam motorkerékpár olaj legyen. Van aki erre, van aki másra esküszik. Én Castrolban hiszek, de ez nem kötelező rád nézve:)
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne, h F-es vtrhez milyen motorolajat ajánlatok? Full szintetikus, rész szintetikus vagy esetleg sima. Elörre is köszi a választ!
Tudom milyen érzés!