Nem azé mondom, de az olasz. Sem le, sem rábeszélni nem akarlak, ha érdekel, akkor azzal külön meg kell ismerkedni.
Aki nem ismeri őket, ne vegye meg, mert csalódni szívni fog. Vagy vegyen újat. Aki ismeri, az meg úgyis tudja mit vesz.
Előnyök dióhéjban.....dizájn, finom alkatrészek, erő, karakter, hang
hátrányok.....hisztisek, drágák. Nagyon meghálálják a törődést (nincs határ!)
Van aki ezt megelőzendő szervizre bízza minden kör után (erre nekem nincsen pénzem), van aki inkább elbütykölget vele. Na ez a japóknál csakis önkéntes alapon létezik.
Akitől elhoztam a vasat, nem sokat foglalkozott vele. Repedt idomok (az egész spray-vel volt átfújva), megnyúlt lánc, összevissza gumipárosítás, telófolyás, egy Aprilia vagy Ducati ilyen törődéstől már régen meghalt volna. Én is megfordulok az olasz V2-esek után higgyétek el, de a megbízhatóságot nem adnám oda értük. Idehaza sokan járhattak már pórul, hiszen egy RSV nemrég még 4 milláról indult, a télen már 3-ért is lehetett látni, használtan pedig rendre alatta vannak a SP-nek.
Felvetődött bennem a linkelt gép, és Cegléd nincs messze. Megnézni pedig nem kerül pénzbe. Egy biztos, a "haladósabb" V2 típusok közül marad az Aprilia, és a Honda VTR.
Nekem volt mindkettő tipus szerintem kurva jók.Sorolhatnám a kulönbséget de nemtudom te mire szeretnéd használni.Az Sp2 egy vérbeli sportmotor amivel !egyedül! túrázni is lehet és abszolut nem kényelmetlen (185cm/85kg) Az F hátul kényelmesebb a párom szerint,túrázáskor többet tudsz pakolni.
Kedves motoros barátaim!
Szeretettel meghívok mindenkit a TL-Klub 2008-as esztendő első nagy szezonnyitó közös gurulására! A Nagy Tavaszi Dübörgésre ezúttal szeretettel várunk minden V2 motorost, Aprilia RSV, Suzuki SV és TL, Honda VTR tulajdonosokat, menjünk és tegyük próbára együtt azt a bizonyos tihanyi visszhangot
A helyszín és időpont: Március 29, szombat, találkozó déli 12 órakor a tihanyi kompkikötőben; Budapest felől érkezőkkel találkozó 10:00 M1M7 bevezető, McDonald"s. Esős idő esetén automatikusan a következő hétvége az kitűzött időpont. Mindenkit szeretettel várunk, hozd el barátaidat is, terjeszd az infót és guruljunk közösen egyet a tavaszi jóidőben!
Motoros baráti üdvözlettel:
Fehérvári Péter 06702493460
Szia
Ne várj addig. Nézz meg minél többet, legfeljebb nem veszed meg.
Azért hülyeséget ez a tulaj is tud írni (mióta metál festésű a matt fekete?)
Az előző alapkérdések itt is érvényesek (és minden motor vétel előtt) Ismétlem:2 gyári kulcs kóddal, kézikönyv, gyári kipufogó, és lehetőleg minden lecserélt gyári alkotórész. Szervizkönyv max a gari lejáratáig kell, önmagában kicsi a jelentősége. Ez a xenon fényszóró kicsit megmosolyogtatott. A VTR fénye amúgy is elég szar, kiváncsi lennék hogy világít az a "szenon" :))
Az ár kicsit hútós, főleg hogy 1999000-ért újat kapsz. Igaz, ezen nincs sportdob, de nem is 23 ezer van benne. Nézd meg, és nézz meg többet is
Várok még... ha meglesz még egy hét múlva, meglesem ezt a vasat is: http://www.hasznaltauto.hu/183...
1,5-ig jó vagyok, hitelt nem akarok felvenni, de másfél belefér.
Az SP-ket ajánlgatták motoros haverok, de nekem nem tetszenek annyira, mint a vtr-ek, a burkolat miatt. Mikor kérdeztem milyen hibákkal találkoztak Hondánál, csak hallgattak.
Na ez már nekem is erős.
A helyzet az, hogy ezzel a blokkal szerelik a Varaderot is, de az még nyomatékosabb (gyengébb is), viszont 5 gangos. Különös ismertetőjele hogy a kuplungja bovdenes, de szerintem át lehet szerelni. Az újabb Varákban pedig injektor is van. Magam sem értem, hogy a VTR miért nem kapta meg az injektort....
Szóval büdös az a VTR, örülj hogy megmaradt a pénzed. Lesz még jó ajánlat....
...bezzeg amikor én árultam a kutya se ugatta meg :(
Azt regélte a tulaj a VTR-nél, hogy sajnálja hogy csak 5 sebességes? Hee? Biztos hogy én nem értek hozzá, ezért itthon néztem utána, nem akartam balfaszoskodni ott, hogy nem tudok semmit. Utánalestem, még a 97-es vtr-ekben is 6 gangos váltó van. Vagy kivettek belőle egyet ( ), vagy kiadtak 2001-ben 5 sebességeset, vagy rosszul mondta, amit nem hiszek, mert visszakérdeztem.
Igaz!
Előző motoromnál beszoptam, beleugrottam egyből, utána csak pislogtam, és ahogy kezdtem merni hozzányúlni, láttam, hogy (a tulaj azt regélte hogy suzuki szalon csinálgatta) kétbalkezes vak faszkalapok hányták össze. A blokkot tartó csavarok nem lettek meghúzva, csak fityegtek, a hengerfej rögzítő csavarok különböző méretűek voltak. Hát mondanom sem kell, összevissza volt belebaszva (még mindig felidegesít a téma) a rögzítés, és szétetettek eg jópár menetet. Volt melóm vele. Szerelőhöz nem vittem, mert komolyabb gondja nem volt, az alapdolgokat megtudtam javítani (magyarul az összerakást:). ja meg hengerfejtömítés cserét).
Sz"al higgadtan..
Hello. Amikor a villa van lefotózva ott lehet látni h mind a két oldalról hiányzik egy ilyen belső burkolat. Egy pár költséget leírok h nekem mennyi volt hozzá: olajcsere szűrővel 12ezer, lánc lánckerekekkel (D.I.D) 45ezer, légszűrő 10ezer, gumi (vágott slick) 10 ezer. Amúgy a Vtr egy nagyon jó megbízható moci, egyszer állt meg alattam, de az is az én hülyeségemből. Jó válogatást.
A szezon szubjektív... kinek 1000 kinek 10000 km. Igazad van. A kormánykiflit én is néztem, szerintem az emberek akik használták, rajta hordták a lakáskulcsot, a barátnőjük lakásáét, az irádájáét, plusz a régi zárak kulcsait is. Öcsémé néz ki így, pedig az 20 éves GSXF750.
Szóval:
"Bassza meg, nagyon belebolondultam, és alig van VTR eladó." idézem magam. De a reális gondolkodás mindenképpen fontos az ügyben, és háát... az agyam azt mondja, várj még, lesz még motor eladó, korrektebb, de a vérem azt mondja, vedd meg Norb! :)
Na, igen erről beszéltem. A kormánykifli csúnyán kopott. Ezt nehéz javítani...
Ez a rozsdafolt a telószáron érdekes lehet. Nem szokott az rozsdásodni, ha mégis akkor régen rossz.
Olajhűtő nem néz ki rosszul, a lamellákat csvarhúzóval a helyére teszed. Talán nekem is akad még egy olajhűtőm, de nem hinném hogy sokkal jobban nézne ki.
Na ez a gumi kérdés elég necces. Először is mennyi egy szezon?
Tudnod kell hogy a2 hengeresek általában jobban eszik a hátsót. Ha jól látom ezen egy Dunlop 208-as van ami baromi jól tapad, de átlagon aluli a futásteljesítménye. Ha azt vesszük hogy ránézésre nincs rajta 3 mm sem, akkor nem tudom elképzelni milyen szezont tud lefutni még vele.
Olajfolyás: úgy néz ki a szelepfedélnél, és leginkább a csavarnál ereszt. Tömítéscserével javítható, nem nagy befektetés. Az alsó idom mindig is koszos lesz, addig örülj amíg semmitmondó szürke a színe :)
Gyári kipufogó gond lehet, mint mondtam. A gyári kulcsból én gázosnak itélem meg ha csak 1 van ! Szervizkönyvnek nem sok jelentősége van, a kézikönyv viszont annál hasznosabb. Nincsenek benne titkok, viszont minden szervizteendő benne van, és a szereléshez, üzemeltetéshez nagyon jó segítség lehet, főleg ha nem volt még hasonló motorod. Én az EBAY-n vettem pótlólag egyet, az SP-hez meg kaptam.
Nyilván senki nem fogja odaadni a motort próbálni, de aki látott már ilyet, hozzá tud szólni.
Én így nem venném meg. Egyetlen dolog az évjárat ami mellette szól, a legjelentősebb változás a régebbiekhez képest, hogy van benne indításgátló, 2literrel nagyobb a tank (púposabb), és digitális a műszerfal. Ja meg a festés, de az más kérdés. Régebbieket is kapsz legalább ilyen állapotban, jobb áron. De ez csak az én véleményem
Köszönöm! Lefényképeztem mindenfelől a motort. Sérülés az első sárvédónél volt, de ez nem jelent gondot. Az olajhűtő nem nézett ki szépen, a lapok mind elgörbültek, mondta a srác, hogy oldalára dőlt egyszer, de szépen ki lett javítva (álltában dőlt el). Elmondása szerint ősz (!) óta nem volt beindítva, mikor megnéztem, hideg volt, pöcc röff. A szerintem tipikus süvítő hangot hallottam a kuplung felől, szelepcsattogást, rossz zörejeket nem produkált. A guma elég ramaty, azt mondta, elmegy vele egy szezont. Hát igen, olajszűrő, olaj cserék szükségesek, meg nem tudta megmondani vezérműlánc mikor volt rajta cserélve, azt is ki kell (vagy nem?). Olajfolyást a telszimeringnél nem láttam, viszont volt egy kis rozsdafolt a teleszkópon. A kipuff torka csúnya rozsdás volt, a hasidom tiszta retek volt, olajfoltokkal. Mondta, hogy kicsit csöpög az olaj, de pár cseppnél nem több (a csopim is így kezdte, 6000 km után okádta, és kellett egy kis hengerfejtömítést eszközölni). Fékbetéteket sajnos elfelejtettem megnézni, valamint a tárcsák állapotát. Gyári puff nincs meg, egy kulcsos, szervízkönyv a világon nincs már meg. Amúgy a motor szép volt, és majd elélveztem a hangjától, mondtam is neki 4 perc után, stoppoljunk (még elfogult leszek). Az idő azért látszik rajta, de engem nem is ez érdekel, olcsón tudok festetni, javíttatni, engem a műszaki állapota érdekel. Arra mondta, hogy jó, előny hogy autószerelő a srác, nem nagyon használta, viszont nem tudta megmondani hanyadik gazdás (azt hiszem 3. ?). Lényegében ennyi. Tegnap nagyon bezsongtam, ez az első honda amit megnéztem, eddig Apriliában gondolkodtam, eszembe sem jutott a VTR (alig van eladó bassza meg!).
Kértem, hogy lefotózhassam a motort, gondolom nem lenne ellenére, ha felraknék Nektek párat a motor közelijéről.
Kormánycsapágyat sem néztem (csak csillogott a szemem a hangtól... sok kérdés kiesett a fejemből), és mondta csak akkor mehetek vele, ha leteszem a zsét (mondjuk ezt valamennyire értem)=-bár vidéken szerintem nem ennyire bizalmatlanok az emberek. Köszönöm az infókat!
Hali
Megnéztem neked a linket.
Először is légy gyanakvó. Én is AZ vagyok, És feltételezem, hogy a hibás részeket nem fogja lefotózni a gazda. Ebből eredően sérülés nyomokat kell keresni rajta. EZ többnyire láthatatlan, de annál kellemetlenebb. Egy csúszásnyom annál rondább, de általában motorozható marad.
Kép alapján annyit, hogy a gumik eléggé a végén vannak, ha ebből indulok ki, akkor valszeg minden kopó rész a végén van.
Olaj szűrőcsere amúgy is kötelező használt motornál, de nem árt átnézetni a motort. (szelephézagok, gyertyák, stb.) 35 e. Km nem sok. persze többet Érne, ha csak 10 e lenne benne, de ez a motor véleményem szerint 100 ezerig csak szervizt kér. EZ már az Újabb verzió, a láncfeszítő probléma nem aktuális, nincs ok a félelemre.
számolni kell fékbetéttel (legalább elöl), lánccal ( kerékkel).
ezeket többnyire le lehet ellenőrizni.
Érdemes a kormánycsapágyat megnézetni, illetve alapjáraton a kuplug zörgését meghallgatni (hangos kipufogóval nehéz lesz). csapágy inkább macera mint nagy összeg, utóbbi viszont inkább kellemetlen, de kimegy a világból a zörgésével. Telóból olajfolyást szintén vizsgáld meg.
Ja, És kérd el a gyári kipufogókat is, főleg ha még ismerkedsz a motorral. arról nem beszélve, hogy vizsgánál egyszer még jól jöhet. Ja, meg a horror fogyasztást nem a gyári csővel fogod megtapasztalni. ezen kívül jól jöhet, még ha megvan a kézikönyv is. Ja, a 2 gyári kulcs (kulcskóddal)kötelező, főleg hogy indításgátlós.
Hello!
Eladó bátyám motorja , ha érdekel valakit 2000-évjáratu sp1-es, full extrás kivéve power kommandert , szép gyári fényezés! Szezonra teljesen felkészítve csak tankolni kell bele:)!link
Aki nem ismeri őket, ne vegye meg, mert csalódni szívni fog. Vagy vegyen újat. Aki ismeri, az meg úgyis tudja mit vesz.
Előnyök dióhéjban.....dizájn, finom alkatrészek, erő, karakter, hang
hátrányok.....hisztisek, drágák. Nagyon meghálálják a törődést (nincs határ!)
Van aki ezt megelőzendő szervizre bízza minden kör után (erre nekem nincsen pénzem), van aki inkább elbütykölget vele. Na ez a japóknál csakis önkéntes alapon létezik.
Akitől elhoztam a vasat, nem sokat foglalkozott vele. Repedt idomok (az egész spray-vel volt átfújva), megnyúlt lánc, összevissza gumipárosítás, telófolyás, egy Aprilia vagy Ducati ilyen törődéstől már régen meghalt volna. Én is megfordulok az olasz V2-esek után higgyétek el, de a megbízhatóságot nem adnám oda értük. Idehaza sokan járhattak már pórul, hiszen egy RSV nemrég még 4 milláról indult, a télen már 3-ért is lehetett látni, használtan pedig rendre alatta vannak a SP-nek.
Ha valakit érdekel egy gyönyörű,tökéletes SP2 akkor keressen meg!
Szeretettel meghívok mindenkit a TL-Klub 2008-as esztendő első nagy szezonnyitó közös gurulására! A Nagy Tavaszi Dübörgésre ezúttal szeretettel várunk minden V2 motorost, Aprilia RSV, Suzuki SV és TL, Honda VTR tulajdonosokat, menjünk és tegyük próbára együtt azt a bizonyos tihanyi visszhangot
A helyszín és időpont: Március 29, szombat, találkozó déli 12 órakor a tihanyi kompkikötőben; Budapest felől érkezőkkel találkozó 10:00 M1M7 bevezető, McDonald"s. Esős idő esetén automatikusan a következő hétvége az kitűzött időpont. Mindenkit szeretettel várunk, hozd el barátaidat is, terjeszd az infót és guruljunk közösen egyet a tavaszi jóidőben!
Motoros baráti üdvözlettel:
Fehérvári Péter 06702493460
én ha vennék SP-2 -t vennék!
de ha másfélig beleférsz, találtam egy jót neked :
http://www.hasznaltauto.hu/146...
régóta árulja már ezt a motort, 1.5-re lealkudhatod! én a 2006-os vettem 1.7-ért!
Ne várj addig. Nézz meg minél többet, legfeljebb nem veszed meg.
Azért hülyeséget ez a tulaj is tud írni (mióta metál festésű a matt fekete?)
Az előző alapkérdések itt is érvényesek (és minden motor vétel előtt) Ismétlem:2 gyári kulcs kóddal, kézikönyv, gyári kipufogó, és lehetőleg minden lecserélt gyári alkotórész. Szervizkönyv max a gari lejáratáig kell, önmagában kicsi a jelentősége. Ez a xenon fényszóró kicsit megmosolyogtatott. A VTR fénye amúgy is elég szar, kiváncsi lennék hogy világít az a "szenon" :))
Az ár kicsit hútós, főleg hogy 1999000-ért újat kapsz. Igaz, ezen nincs sportdob, de nem is 23 ezer van benne. Nézd meg, és nézz meg többet is
1,5-ig jó vagyok, hitelt nem akarok felvenni, de másfél belefér.
Az SP-ket ajánlgatták motoros haverok, de nekem nem tetszenek annyira, mint a vtr-ek, a burkolat miatt. Mikor kérdeztem milyen hibákkal találkoztak Hondánál, csak hallgattak.
A helyzet az, hogy ezzel a blokkal szerelik a Varaderot is, de az még nyomatékosabb (gyengébb is), viszont 5 gangos. Különös ismertetőjele hogy a kuplungja bovdenes, de szerintem át lehet szerelni. Az újabb Varákban pedig injektor is van. Magam sem értem, hogy a VTR miért nem kapta meg az injektort....
Szóval büdös az a VTR, örülj hogy megmaradt a pénzed. Lesz még jó ajánlat....
...bezzeg amikor én árultam a kutya se ugatta meg :(
Előző motoromnál beszoptam, beleugrottam egyből, utána csak pislogtam, és ahogy kezdtem merni hozzányúlni, láttam, hogy (a tulaj azt regélte hogy suzuki szalon csinálgatta) kétbalkezes vak faszkalapok hányták össze. A blokkot tartó csavarok nem lettek meghúzva, csak fityegtek, a hengerfej rögzítő csavarok különböző méretűek voltak. Hát mondanom sem kell, összevissza volt belebaszva (még mindig felidegesít a téma) a rögzítés, és szétetettek eg jópár menetet. Volt melóm vele. Szerelőhöz nem vittem, mert komolyabb gondja nem volt, az alapdolgokat megtudtam javítani (magyarul az összerakást:). ja meg hengerfejtömítés cserét).
Sz"al higgadtan..
Inkább később legyen jó motorod,minr beleugorj vmi fosba!
Szóval:
"Bassza meg, nagyon belebolondultam, és alig van VTR eladó." idézem magam. De a reális gondolkodás mindenképpen fontos az ügyben, és háát... az agyam azt mondja, várj még, lesz még motor eladó, korrektebb, de a vérem azt mondja, vedd meg Norb! :)
Ez a rozsdafolt a telószáron érdekes lehet. Nem szokott az rozsdásodni, ha mégis akkor régen rossz.
Olajhűtő nem néz ki rosszul, a lamellákat csvarhúzóval a helyére teszed. Talán nekem is akad még egy olajhűtőm, de nem hinném hogy sokkal jobban nézne ki.
Na ez a gumi kérdés elég necces. Először is mennyi egy szezon?
Tudnod kell hogy a2 hengeresek általában jobban eszik a hátsót. Ha jól látom ezen egy Dunlop 208-as van ami baromi jól tapad, de átlagon aluli a futásteljesítménye. Ha azt vesszük hogy ránézésre nincs rajta 3 mm sem, akkor nem tudom elképzelni milyen szezont tud lefutni még vele.
Olajfolyás: úgy néz ki a szelepfedélnél, és leginkább a csavarnál ereszt. Tömítéscserével javítható, nem nagy befektetés. Az alsó idom mindig is koszos lesz, addig örülj amíg semmitmondó szürke a színe :)
Gyári kipufogó gond lehet, mint mondtam. A gyári kulcsból én gázosnak itélem meg ha csak 1 van ! Szervizkönyvnek nem sok jelentősége van, a kézikönyv viszont annál hasznosabb. Nincsenek benne titkok, viszont minden szervizteendő benne van, és a szereléshez, üzemeltetéshez nagyon jó segítség lehet, főleg ha nem volt még hasonló motorod. Én az EBAY-n vettem pótlólag egyet, az SP-hez meg kaptam.
Nyilván senki nem fogja odaadni a motort próbálni, de aki látott már ilyet, hozzá tud szólni.
Én így nem venném meg. Egyetlen dolog az évjárat ami mellette szól, a legjelentősebb változás a régebbiekhez képest, hogy van benne indításgátló, 2literrel nagyobb a tank (púposabb), és digitális a műszerfal. Ja meg a festés, de az más kérdés. Régebbieket is kapsz legalább ilyen állapotban, jobb áron. De ez csak az én véleményem
Kértem, hogy lefotózhassam a motort, gondolom nem lenne ellenére, ha felraknék Nektek párat a motor közelijéről.
Kormánycsapágyat sem néztem (csak csillogott a szemem a hangtól... sok kérdés kiesett a fejemből), és mondta csak akkor mehetek vele, ha leteszem a zsét (mondjuk ezt valamennyire értem)=-bár vidéken szerintem nem ennyire bizalmatlanok az emberek. Köszönöm az infókat!
Megnéztem neked a linket.
Először is légy gyanakvó. Én is AZ vagyok, És feltételezem, hogy a hibás részeket nem fogja lefotózni a gazda. Ebből eredően sérülés nyomokat kell keresni rajta. EZ többnyire láthatatlan, de annál kellemetlenebb. Egy csúszásnyom annál rondább, de általában motorozható marad.
Kép alapján annyit, hogy a gumik eléggé a végén vannak, ha ebből indulok ki, akkor valszeg minden kopó rész a végén van.
Olaj szűrőcsere amúgy is kötelező használt motornál, de nem árt átnézetni a motort. (szelephézagok, gyertyák, stb.) 35 e. Km nem sok. persze többet Érne, ha csak 10 e lenne benne, de ez a motor véleményem szerint 100 ezerig csak szervizt kér. EZ már az Újabb verzió, a láncfeszítő probléma nem aktuális, nincs ok a félelemre.
számolni kell fékbetéttel (legalább elöl), lánccal ( kerékkel).
ezeket többnyire le lehet ellenőrizni.
Érdemes a kormánycsapágyat megnézetni, illetve alapjáraton a kuplug zörgését meghallgatni (hangos kipufogóval nehéz lesz). csapágy inkább macera mint nagy összeg, utóbbi viszont inkább kellemetlen, de kimegy a világból a zörgésével. Telóból olajfolyást szintén vizsgáld meg.
Ja, És kérd el a gyári kipufogókat is, főleg ha még ismerkedsz a motorral. arról nem beszélve, hogy vizsgánál egyszer még jól jöhet. Ja, meg a horror fogyasztást nem a gyári csővel fogod megtapasztalni. ezen kívül jól jöhet, még ha megvan a kézikönyv is. Ja, a 2 gyári kulcs (kulcskóddal)kötelező, főleg hogy indításgátlós.
Eladó bátyám motorja , ha érdekel valakit 2000-évjáratu sp1-es, full extrás kivéve power kommandert , szép gyári fényezés! Szezonra teljesen felkészítve csak tankolni kell bele:)!link
Egyedül néztem meg, és hát elég birka vagyok én ezekhez a gépekhez. Mire kell odafigyelni?