Ha tényleg gyári, akkor nem rossz az ár. Szerintem meg foglak keresni úgyis lesz dolgom felétek hamarosan, egyelőre megnézném. Ez is 2 részes mint a linken ami van? (a hűtő alatt van az osztás?)
Majors, vannak egyéb lehetőségek is, mint pl itt
de szeretem a gyári dolgokat, még ha a Castrol replika nem is jön be nekem
Ma mentem az SP-mel . Fasza volt,most raktam el télire (szégyeljem a pofámat ) ötcsillagos helyre vittem,fűtött garázs,elektromos kapu,van párja,hogy ne unatkozzon
Ja és ki fogja beszabni a lámpák helyét és a tartókat az idomba? Merthogy a nyers idomban nincsen! Ez mind költség és maximális szívás! Az enyém teljesen kész és probléma nélkül és pár óra alatt felszerelhető! Ez pedig megfizethetetlen.
Figyu! A minőséget meg kell fizetni és ezek ennyibe kerülnek. Mielött véleményezted a 100.000,-Ft-ot, tájékozódnod kellett volna. Amiket belinkeltél, azok a nyers idomok és még nagyon távol vannak attól, hogy a motorra kerüljenek. Mondjuk vannak olyan emberek, akiknek soha nem lehet elég olcsón adni!
Igazad van, tényleg horibilis(!) az az nem korrekt ár/érték árakat láttam a Poliidom honlapján!
Én azért megkérdezném Dúzs Petitől, hogy mennyibe fájna egy ilyen idomszett!?!
Természetesen Colin rep.fény nélkül!
Szia Hensen! Ez komplett mindent tartalmaz a tankon kívül, ahogyan a képen látod! A drágálló kollégának üzenném, hogy kérdezzen már árat a legkisebb tételre, a plexire! Segítséget adok, hogy kiszámolhasd:
-nyers versenyidom: 150.000,-
-plexi: 15.000,-
-fényezés: 85.000,-
-lámpák: 15.000,-
-makulátlan felszerelés (idom 8x fel és le) és a csavarok helyének pontos kifúrása: saját munka
Összegezve: 265.000,-Ft+a felszerelés, tehát Hensennek igaza volt, hogy rákérdezett, mert a nagyon kedvező 100.000,-Ft-os ár miatt nem volt egyértelmű, hogy tartalmazza-e a farokidomot.
Nekem a tisztító szetthez adtak használatit
Ami nagyon FONTOS a használati szerint:ne használj magasnyomású levegőt a tisztításhoz és a "szárításhoz!
-kiveszed a szűrőt
-befújod a tisztító cuccal a tiszta oldalát(engem a féktisztító és a brigéciol keverékére emlékeztet)
-befújod a piszkos oldalát(az én motoromon nincs közvetlen nyílás az az RAM AIR ,így az enyém szinte
tiszta volt )
-vársz~10percet majd a tiszta oldal felől kisnyomású hideg vízzel kiöblíted(ha nagyon koszos marad, kezded előről)
-ha az öblítés "sikeres" volt és tiszta a szűrő lazán(!) kirázod belőle a vizet, majd tedd ki száradni pl. a
napra
-ha teljesen(!) száraz akkor jön az olajzás(nekem a spray-s tubus volt), bekened/fújod vele. A lényeg
hogy mindenhol felszívja a az olajat.
-a használati szerint várni kell ~20percet a beszerelés előtt, hogy mindenképp felszívódjon/elterüljön a
szűrőn az olaj
-és végül visszaszereled
Nem tudom mennyire sikerült jó lefordítanom? Ha valaki ki tudja egészíteni akkor rajta!
Sok sikert a tisztításhoz!
Ha pályára mész simán beveri a tizet .Amúgy 270 a vége ott megáll.De szerintem nagyon fasza kis gép az F nekem nagyon bejött,kicsit bánom,hogy eladtam.
Nekem eddig F (mint Firestorm) volt. Gyári rendszerrel volt a legkellemesebb.
6,5-7 liter (mint a háver ZX9-e azonos tempó mellett, igaz ez nem a jó fogyasztásról híres)
A legjobbat 2 személlyel 140 utazóval (4500-as fordulat mellett), kevés gyorsítással mértem, picivel több mint 6 liter.
Kapott egy pár nyitott dobot, K&N szűrőt.
A motor erősen elszegényedett , alul nem ment, és zabált (7-8 liter) Fent jól forgott, érzésre jobban is ment de csak érzésre. Vizsgára visszatettem a gyári csövet, így már jobb a karburálás, visszajött a normál nyomaték és fogyasztás, de a légszűrő miatt kicsit egyhén ércesebb a hangja a gyárinál.
Tehát a szűrő kicsit befolyásolja a motort erő, fogyasztás és zaj szempontból
Kipufogó gyakorlatilag mindenen rontott, a hangja jobb lett, kisérletezni lehetne a fúvókákkal, de mivel amúgy is többet kellene adni neki a fogyasztás vélhetően tovább romlana.
Egyébként a gyári rendszerrel sose tudtam 10-et lenyeletni vele, tartósan amúgy nem is tudtam egész tankot kimotorozni 200 felett. 2 hengeresektől csak többet hallottam, tehát vagy az enyém különlegesen jó (260-at többször mértem az órájával, egyszer enyhe hátszéllel a 270 is összejött, amikor is 9000-et kiforogta), vagy a többieké van szétfaragva.
Már aktuális a tisztítás, a szűrő tisztítása hogy is van? Van szettem, az olajszpré világos, de hogy is kell tisztítani?
Nem azért írtam,Teeee!
Találkozókra nem nagyon járok,max. Kunmadarasra a gyorsulási versenyre...
A Yaris-szal kapcsolatban maximálisan igazad van!
Én autóban sem szeretem a kis köbcentist, min.2000 ccm,de inkább több,nem azért mert megyek mint a meszes,de jó ha van még tartalék...
Ne viccelj már,ennyit csak "tudsz" eglisül!
Ha nem a neten van sok fordító program ami simán lefordítja azt a pár szót.