Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Banderasz!

Ne viccelj már,ennyit csak "tudsz" eglisül!
Ha nem a neten van sok fordító program ami simán lefordítja azt a pár szót.
533 sz hozzászólás, tisztán látszik hogy nem üvegszálas idom
567;569-es hozzászólás! Ez "csak" egy festett versenyidom! Nem gyári ABS műanyag idom!
Ha gyári lenne akkor na ná, még én is megvenném
Ha tényleg gyári, akkor nem rossz az ár. Szerintem meg foglak keresni úgyis lesz dolgom felétek hamarosan, egyelőre megnézném. Ez is 2 részes mint a linken ami van? (a hűtő alatt van az osztás?)

Majors, vannak egyéb lehetőségek is, mint pl itt
de szeretem a gyári dolgokat, még ha a Castrol replika nem is jön be nekem
Ma mentem az SP-mel . Fasza volt,most raktam el télire (szégyeljem a pofámat ) ötcsillagos helyre vittem,fűtött garázs,elektromos kapu,van párja,hogy ne unatkozzon
Ja és ki fogja beszabni a lámpák helyét és a tartókat az idomba? Merthogy a nyers idomban nincsen! Ez mind költség és maximális szívás! Az enyém teljesen kész és probléma nélkül és pár óra alatt felszerelhető! Ez pedig megfizethetetlen.
Ja-ja.
Figyu! A minőséget meg kell fizetni és ezek ennyibe kerülnek. Mielött véleményezted a 100.000,-Ft-ot, tájékozódnod kellett volna. Amiket belinkeltél, azok a nyers idomok és még nagyon távol vannak attól, hogy a motorra kerüljenek. Mondjuk vannak olyan emberek, akiknek soha nem lehet elég olcsón adni!
Igazad van, tényleg horibilis(!) az az nem korrekt ár/érték árakat láttam a Poliidom honlapján!
Én azért megkérdezném Dúzs Petitől, hogy mennyibe fájna egy ilyen idomszett!?!
Természetesen Colin rep.fény nélkül!
Szia Hensen! Ez komplett mindent tartalmaz a tankon kívül, ahogyan a képen látod! A drágálló kollégának üzenném, hogy kérdezzen már árat a legkisebb tételre, a plexire! Segítséget adok, hogy kiszámolhasd:
-nyers versenyidom: 150.000,-
-plexi: 15.000,-
-fényezés: 85.000,-
-lámpák: 15.000,-
-makulátlan felszerelés (idom 8x fel és le) és a csavarok helyének pontos kifúrása: saját munka
Összegezve: 265.000,-Ft+a felszerelés, tehát Hensennek igaza volt, hogy rákérdezett, mert a nagyon kedvező 100.000,-Ft-os ár miatt nem volt egyértelmű, hogy tartalmazza-e a farokidomot.
Ennyiért? Naná!
Szia ismét.
Még egy kérdés: a farokidom is benne van?
Pityusz letutnád nekem fordíttani azt a 3/3-as oldalt emberi nyelvre megköszönném (+mille sör ).Hát kár volt szóbaálni velem most nem hagylak békén
Upsz!
Nem, csak az SP volt
Volt ott több is nem?
Kösz hogy szóltál!
X-akta
Egy fotó volt mindössze, vagy véletlenül töröltem, vagy az adminnak nem tetszett
Majd az otthoni gépemről pótolom...
Apropó miért szedted le a képeidet az adatlapodról?
Nekem a tisztító szetthez adtak használatit
Ami nagyon FONTOS a használati szerint:ne használj magasnyomású levegőt a tisztításhoz és a "szárításhoz!
-kiveszed a szűrőt
-befújod a tisztító cuccal a tiszta oldalát(engem a féktisztító és a brigéciol keverékére emlékeztet)
-befújod a piszkos oldalát(az én motoromon nincs közvetlen nyílás az az RAM AIR ,így az enyém szinte
tiszta volt )
-vársz~10percet majd a tiszta oldal felől kisnyomású hideg vízzel kiöblíted(ha nagyon koszos marad, kezded előről)
-ha az öblítés "sikeres" volt és tiszta a szűrő lazán(!) kirázod belőle a vizet, majd tedd ki száradni pl. a
napra
-ha teljesen(!) száraz akkor jön az olajzás(nekem a spray-s tubus volt), bekened/fújod vele. A lényeg
hogy mindenhol felszívja a az olajat.
-a használati szerint várni kell ~20percet a beszerelés előtt, hogy mindenképp felszívódjon/elterüljön a
szűrőn az olaj
-és végül visszaszereled
Nem tudom mennyire sikerült jó lefordítanom? Ha valaki ki tudja egészíteni akkor rajta!
Sok sikert a tisztításhoz!
Ha pályára mész simán beveri a tizet .Amúgy 270 a vége ott megáll.De szerintem nagyon fasza kis gép az F nekem nagyon bejött,kicsit bánom,hogy eladtam.
Nekem eddig F (mint Firestorm) volt. Gyári rendszerrel volt a legkellemesebb.
6,5-7 liter (mint a háver ZX9-e azonos tempó mellett, igaz ez nem a jó fogyasztásról híres)
A legjobbat 2 személlyel 140 utazóval (4500-as fordulat mellett), kevés gyorsítással mértem, picivel több mint 6 liter.
Kapott egy pár nyitott dobot, K&N szűrőt.
A motor erősen elszegényedett , alul nem ment, és zabált (7-8 liter) Fent jól forgott, érzésre jobban is ment de csak érzésre. Vizsgára visszatettem a gyári csövet, így már jobb a karburálás, visszajött a normál nyomaték és fogyasztás, de a légszűrő miatt kicsit egyhén ércesebb a hangja a gyárinál.
Tehát a szűrő kicsit befolyásolja a motort erő, fogyasztás és zaj szempontból
Kipufogó gyakorlatilag mindenen rontott, a hangja jobb lett, kisérletezni lehetne a fúvókákkal, de mivel amúgy is többet kellene adni neki a fogyasztás vélhetően tovább romlana.
Egyébként a gyári rendszerrel sose tudtam 10-et lenyeletni vele, tartósan amúgy nem is tudtam egész tankot kimotorozni 200 felett. 2 hengeresektől csak többet hallottam, tehát vagy az enyém különlegesen jó (260-at többször mértem az órájával, egyszer enyhe hátszéllel a 270 is összejött, amikor is 9000-et kiforogta), vagy a többieké van szétfaragva.
Már aktuális a tisztítás, a szűrő tisztítása hogy is van? Van szettem, az olajszpré világos, de hogy is kell tisztítani?
Még megkell beszélnem a benzintyukkal de hétvégére adok választ.Bassza meg mi lett a motoroddal ? Néztem a képeidet.
Szia Banderasz!

Még nem írtad meg hogy mi legyen a lábtartóval, akkor most kell vagy nem?
írj egy emailt(spyke13@freemail.hu) hogy hova, aztán postázom.

Üdv.
Nem azért írtam,Teeee!
Találkozókra nem nagyon járok,max. Kunmadarasra a gyorsulási versenyre...
A Yaris-szal kapcsolatban maximálisan igazad van!
Én autóban sem szeretem a kis köbcentist, min.2000 ccm,de inkább több,nem azért mert megyek mint a meszes,de jó ha van még tartalék...
Már tervezgetem, de csak a leállósávban.