Az én tapasztalatom az,hogy az 1000F ,3000-alatt jóval dadogósabb mint az SP az F-nél szinte halál úgy kózlekedni. Az SP-nél szerintem már jóval barátságosabb .Az 1000F-ben (szerintem) óriási motorfék van.ezt az SP-nél,hogy oldották meg mivel majdnem "ugyanaz" a motor van?
Amúgy én indítás után pár mp-cel vissza tolom a "kart",szerintem ha indítás után "brümmögteted" 1500-2000-es fordulatig max (terhelés nélkül) az még mindig jobb mintha u.e. terheléssel (menet közben) teszed.Mert 1500-2000 alatt szinte alig lehet vele közlekedni...
Én a szivatót kb 1-perc után visszanyomom had ketyegjen úgy.De hidegen nem nagyon tesz jót neki ha cibálják a gázt (mint ahogy sokan melegítés céljából csinálják) mert nem tesz jót a főtengejnek "Kár,hogy a sok szartól nem látszok rendesen"
Mit jelent az hogy "kotyogni"?
Bár láttam már "ketyegni" 900-1000 között SP2-t igaz Gab!
Meg utánna kotyogni is.
Amúgy én indítás után pár mp-cel vissza tolom a "kart",szerintem ha indítás után "brümmögteted" 1500-2000-es fordulatig max (terhelés nélkül) az még mindig jobb mintha u.e. terheléssel (menet közben) teszed.Mert 1500-2000 alatt szinte alig lehet vele közlekedni...
Ja jóétvágyt!
A CBR-en mikor áll vissza az alapjárat?
De tényleg nem sok adatot adnak ki a lényeges dolgokról!
DL1000-sen is van ilyen vagy ez csak Honda specifikus?
Te úgy is japánszakos vagy...
Az nem szívató, csak a légtorkot zárja (szűkíti).
Egy kérdés: Ugye az SP2 injektoros! Ha jól emlékszem,
mégis van rajta manuális szívató
Miért kell rá?
Jó ez a téma