Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy nem is arra való?!?
1 foggal kisebb van elől, de attól még nem lesz lételeme a városi poroszkálás.
AZ első lánckereket le kell cserélni egy foggal kisebbre és máris kezelhetőbb a városban!
Az F-en nem tudom milyen motorfék van,de az SP-n brutális! (golyómaszírozós!)
Lévén, hogy az egyik injektoros a másik karbis gondolom nem megoldhatatlan probléma.
Az én tapasztalatom az,hogy az 1000F ,3000-alatt jóval dadogósabb mint az SP az F-nél szinte halál úgy kózlekedni. Az SP-nél szerintem már jóval barátságosabb .Az 1000F-ben (szerintem) óriási motorfék van.ezt az SP-nél,hogy oldották meg mivel majdnem "ugyanaz" a motor van?
Amikor már el kellett kuplungolni különben lefulladt volna.
Na azért 1500-2000-es fordulaton még én sem tudok menni.
Mit jelent az hogy "kotyogni"?
1500-2000 körül a 929 is a halálán van
Bár láttam már "ketyegni" 900-1000 között SP2-t igaz Gab!
Meg utánna kotyogni is.
Az SP1 is spricces! :)

Amúgy én indítás után pár mp-cel vissza tolom a "kart",szerintem ha indítás után "brümmögteted" 1500-2000-es fordulatig max (terhelés nélkül) az még mindig jobb mintha u.e. terheléssel (menet közben) teszed.Mert 1500-2000 alatt szinte alig lehet vele közlekedni...
Én a szivatót kb 1-perc után visszanyomom had ketyegjen úgy.De hidegen nem nagyon tesz jót neki ha cibálják a gázt (mint ahogy sokan melegítés céljából csinálják) mert nem tesz jót a főtengejnek "Kár,hogy a sok szartól nem látszok rendesen"
Kb ennyinél ha jól emlékszem!
Ja jóétvágyt!
45-50 foknál, már szépen jár nélküle, de még melegíteni kell.
A CBR-en mikor áll vissza az alapjárat?
Mekkora vízhőmérsékletnél bököd vissza a kart?
Nálunk minden "haditiok"!
De tényleg nem sok adatot adnak ki a lényeges dolgokról!
DL1000-sen is van ilyen vagy ez csak Honda specifikus?
Meg tudja, de ezt inkább a mérnököktől kell megkérdezni.
Te úgy is japánszakos vagy...
És ezt az elektronika nem tudná megoldani?
Mert a hideg hengelfalra lecsapódik a benzin, ezért kell dúsitani a keveréket. (benzin -levegő).
Ezt értem, de miért kell kevesebb lev. indításnál?
A nagyköbcentis V2-re raknak Hondáéknál, (Varadero 1000...)
Az nem szívató, csak a légtorkot zárja (szűkíti).
Látom, Ti is "dinka" motorosok vagytok!
Egy kérdés: Ugye az SP2 injektoros! Ha jól emlékszem,
mégis van rajta manuális szívató
Miért kell rá?
ÁÁÁÁÁ, már nem is akarom eladni! Nézegetném még egy darabig a polcon.
azért se!
Jó ez a téma
Na jólvan bammeg csak lusta vagyok,lebuktam de ez a spoiler téma már ketd az agyamra menni .Vegye meg mert megéri basszameg
Feladom!