Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megköszönném ha elküldenéd. (hornet@citromail.hu)
A servicemanualt letöltöttem, de abban nem találtam milyen alkatrészekből áll.
Te is lábtartót hajtassz? Én töltöttem le egy leírást a vasról abban elég részletesen le van írva (rajzolva) az összes kütyü ami létezik a vashoz Ha gondolod elküldöm
Tényleg kiforogta (elég hamar, érzésre az áttétel van rendesen átszerelve), ha jól láttam már túl is forgott 10 ezren, nyilvánvaló hogy meg lett reszelve rendesen:)
Félreértés ne essék, nem éreztem kényelmetlennek, inkább nekem is a sportos feeling jött le leginkább.
Ez a felvétel szerint kiforogta nem kényelmetlen az üléspozítció rajta Én amikor ráültem az SP2-re akkor dezsavü érzésemvolt olyan a pozitció kb. mint a 250 GSXR-é elég gugolós persze ez sport moci
Hello!

Lefényképezne és beszúrna valaki egy képet a lábtartó-koptatóbütyökről?
(szétszedett állapotban)
Hali! 35000 körül! az új tudomásom szerint több mint a duplája!
Szia!
Az akksit az első ülés alatt találod, az ülést pedíg két csavar tartja(a csavarokat úgy látod meg hogy a ülés hátsó részén felhajtod a bőrborítást) ezt kitekered aztán az ülést hátracsúsztatva kiveszed.
Jó bütykölést :)
Megtettem első köröket az SP2-vel. Még magázzuk egymást, de az első benyomásokat megosztom veletek.
Firestorm után, mit mondjak, teljesen más. Mindenben.
Ott kezdődik hogy injektoros lévél pöcc-röff (F ilyen időben nagyon érzékeny a szivató és pillangószelep állásra, arról nem beszélve hogy 20W olaj van benne, ami megint nem a hidgbe javallott). 5 fokban fél perc után szivató nélkül is eljár.
Tök gyorsan melegszik, ami furcsa, hogy melegedés stádiumában a hűtők melegszenek, míg a F nem (ez miért van, ugyanakkor az üzemi hőfok is megjön hamar (70-80 fok, tehát ki van zárva részemről hogy a termosztát nem zár )).
Indulásnál a sportos helyzet ami eltér, de nagyon. Lábtartó magasabban (nem vészes) a kormány lent. Erre már számítottam, de arra nem hogy 192 cm-mel szinte a plexin fogok hasalni, a műszert alig látom :) El tudom képzelni milyen látvány lehettem. A kormány nem tér ki olyan szögben mint a F-é, sportmotorhoz méltóan nagy a kanyarív, erre illik vigyázni. Arra készültem hogy indulásnál lesz fulladás, de rosszabbra számítottam. Pörgősebb a motor, de "fog" lent is. Igazából nem éreztem a különbséget a két motor között, csak ami ezután jön. Az SP hamarabb felpörög (harapósabb), sokkal könnyebbnek tünik, látszik hogy sportmotor. Ami izgalmasabb még, hogy érzésre nem ráz úgy mint a F, pedig 2 hengereshez képest az sem gáz. Tetszik a blokkból jövőv susogó hang, amit haver VFR-jére emlékeztet, szerintem a fogaskeréksor jellegezetes hangja. Haladásnál érződik az erőfölény, és a súlyelőny is. Az F 7 ezer felett már nem kellemes (hangra) az SP tiltásig szépen jár. Határozottan gyorsabb, könnyebb.
Sok tuning egyik verdán sincsen, a F-en van KN légszűrő, és ennyi. Mindkettőn gyári dobok, semmi Dynojet, meg hasonlók. Végáttétel hasonló mindkettőnél, a F mindig is hosszúnak találtatott, a SP ha kiforogná magát a motor, elvileg a 300-körül lenne a vége, de még nem találtam embert akinek ez összejött volna. (max 280-290 óra szerint)
Fékről szintén jó a véleméynem. SP-nek elöl 320-asak a tárcsái, a hátsó viszont egyezik. Az első annak ellenére jobban fog, hogy a régin fém fékcsövek voltak. Rugókon sok állítási lehetőség van, én semmihez nem nyúltam, és azt mondhatom, hogy talán még kényelmes is volt. Előző gazdája fogalmam sincs hova tekerte, majd a Hosubában megmondják a tutkót.
Rövid kérdés: Az aksihoz hogy lehet hozzáférni? A hátsó doboz nyitható, de úgy sejtem az ülés alatt van valahol, de az ülés rögzítésére nem jöttem rá eddig.
Szia!
Mennyibe adod a commandert?
Sziasztok!Van egy eladó Dyno Jet Powercommanderem SP-1-hez ha valakit érdekel!
100 %-ig IGAZ!
Na pont ezért kellett nekem SP
Ezen elmegy az asszony kedve:)))
Tudod, lehet motorozni, meg lehet túrázni. Előbbi szigorúan 1 személyes tevékenység :)
Mindenáron nem eladó,csak ez így 1személyes,mert az utasnak megaszívás hátul...
Feleségem nem is jön velem motorozni mióta az SP van (ez nem mindig baj)
Miért adod el az SP-t ,csak kiváncsi vagyok.
Szia!


Fix 1.4.
Hi
Menyibe méred a vasat
Nem,még megvan!
Azért ez a V-motor feeling kurvára megtudja fertőzni az embert (hálistennek) Amúgy te is eladtad a vasadat?
Arra én is gondoltam hogy OFF-ok leszünk!
De csak félig,mert V motor van a kocsimba is!
Igaz hogy több a henger,de akkor is V!
Gyerekek nem lessz sok az autószerelésből? Aki olyanra vetemedik,hogy eladja a motorját annak mindegy,hogy mit vesz,csattogólepkét vagy BMW-t aza lényeg,hogy túlélje a motor eladás okozta TRAUMÁT
Szia!

Az a baj hogy aki dízelt vesz az nem a garázsban akarja tologatni hanem megy vele, új autóról beszélek!
Pörög bele a km és kis hazánkban sajnos nem arról híresek az emberkék (fillérbaszók) hogy a megfelelő időben a megfelelő "inspekciókat" megcsináltassák. Ezzel aszt akarom mondani hogy nagyon megkell nézni mit veszel,mert itthon csak használják (tisztelet a kivételnek,mert azért van!). A piacon lévő dízelekkel szinte kivétel nélkül minimum 2x megkerülték a földet... (KM)
Akinek meg "hibátlan" a verdája az vagy nem adja el,vagy aranyárban, vagy ismerőse veszi meg (nem hirdeti).
Ha nyomaték kell vegyél 540-et mint én!
Hali Pityusz!

A BMW is olyan mint bármelyik másik gépjármű(akár motor,akár autó).Ha belenyúlsz egy szarba akkor nézegethetsz.Mindegyik márkának megvan a gyengéje és erősége.Nekem ez egy másik álom a motor után,hogy végre egy BMW-m legyen.
A diesel mellett nem csak a fogyasztás miatt döntöttem,hanem az erő és nyomaték miatt is.
Utánna néztem én is, és valóban előfordul adagoló hiba némelyikel.
Remélem nem pont az lesz a következő amit én szeretnék megvenni
Azért köszönöm hogy segíteni akarsz!

A fékbetétre visszatérve nekem is Ferrodo platinum van bent és szerintem nem egy nagy durranás.A gyári betét sokkal jobban fogott és pontosabban adagolható volt.Igaz hogy drágább,de megéri sztem.Nem véletlenül adják ki így gyárilag.

Sziasztok!
A Ferodo szinter sem eszi a tárcsát, legalább is nekem nem.
ajánlanám inkább a gyárit 11000 ft/pár bármely Honda kereskedőnél megveheted jó a fékhatás aránylag tartós és ami fontos nem eszi meg a tárcsát igy hosszú távon ez a legolcsóbb!