Akkor Te igazán "gazdag" ember vagy!
Ugyanis a dízel BMW a gazdagok "sportja",és ezt komolyan mondom!
Nekem is BMW-m van,de benzines (igaz "93-as (E34),nem E39),de vannak infok azokról is...
Szval qrva sokat kell ahhoz menni hogy rentábilis legyen a dízel bömös!
Ami állandóan baszakszik az az adagolófej (525d), de az 530d-nél is lehet rövid időn belül nagyon sokat költeni rá! Ezt nem elrettentésnek írtam,csak úgy!
Szevasztok tavaj cseréltem a motromon féket ami még gyári volt,amire lecseréltem nem igazán hasonlítt a gyárira.Voltam vele pályán ott nem volt annyira rossz,de utcai használatra nagyon gagyi. Ha esetleg van valamilyen tipusu betét ami bevált áruljátok el a titkot
eladó lett a kedvencem autóvásárlás miatt.
ha vkit érdekel dobjon egy e-mailt a perobesz@freemail.hu -ra,vagy 30/428-49-45 számon elértek.
a mociról:
gyönyörű állapotban,
25000 km
friss olaj,szűrő,majdnem új láncszett,jó gumik
műszaki 2008.06
mindenből a legjobbat kapta.ű
Nekem a gyári állapotban az F 2500 alatt dadog be. 3000 már türhető. A nyitott csővel 3000 is szar volt.
A kettő motorját felesleges összehasonlítani, szerintem 1-2 csavaron kívül semmi nem egyezik.
Más a furat-löket, hengerfejek, a F láncos, a SP fogaskerékvezérlésű, a váltójuk már érzésre is más, nameg már ránézésre sem hasonlít a blokk se. Mindkettő 1000-es V2-es, oszt ennyi.
Az injektor nem mérvadó, a Varában az F blokk van befecskendezővel, igaz van más módosítás is (váltó, vezérlés, kisebb erő, nagyobb nyomaték)
Nem hülyeség!
Amúgy meg sztem a japók se biztos hogy tök hülyék lennének a témához,magyarul nem véletlen hogy annyi amennyi a fogaskerekeken lévő fogak száma...
Megtaláltam az újságot a budiba (hol máshol a férfi egyetlen nyugalom szigete )a fritz azt írja,hogy kb 10 pacit nyersz vele ha-elöl eggyel kevesebb fog ,hátul minimum kettő foggal több van Találtam egy méretet is,ez azthiszem az 15-43 ez gondolom a fog szám, 530-as ZZZ lánc H abejön és lesz egy 143 LE -s gép ne engem szidjatok
Az SP-nél olvastam,hogy lehet javíttani a teljesítményen a fogaskerék cserével ,valami Német motoros újságban volt leírva ,pontos adatokat nem tudok mondani.A firkász az írta,hogy pályán sokkal jobb a kigyorsíttásoknál.
Ugyanis a dízel BMW a gazdagok "sportja",és ezt komolyan mondom!
Nekem is BMW-m van,de benzines (igaz "93-as (E34),nem E39),de vannak infok azokról is...
Szval qrva sokat kell ahhoz menni hogy rentábilis legyen a dízel bömös!
Ami állandóan baszakszik az az adagolófej (525d), de az 530d-nél is lehet rövid időn belül nagyon sokat költeni rá! Ezt nem elrettentésnek írtam,csak úgy!
én is tavaly cseréltem ki a gyári betéteket. Most Ferodo van benne, igaz nem a szinter, de utcára szerintem tökéletes. (Ferodo Platinum)
Az iár.: 1800000Ft
vagy ráfizetésel cserélném BMW 530d, 330d re 2000évj-tól
eladó lett a kedvencem autóvásárlás miatt.
ha vkit érdekel dobjon egy e-mailt a perobesz@freemail.hu -ra,vagy 30/428-49-45 számon elértek.
a mociról:
gyönyörű állapotban,
25000 km
friss olaj,szűrő,majdnem új láncszett,jó gumik
műszaki 2008.06
mindenből a legjobbat kapta.ű
képek az infómban,de ha kell még küldök.
A kettő motorját felesleges összehasonlítani, szerintem 1-2 csavaron kívül semmi nem egyezik.
Más a furat-löket, hengerfejek, a F láncos, a SP fogaskerékvezérlésű, a váltójuk már érzésre is más, nameg már ránézésre sem hasonlít a blokk se. Mindkettő 1000-es V2-es, oszt ennyi.
Az injektor nem mérvadó, a Varában az F blokk van befecskendezővel, igaz van más módosítás is (váltó, vezérlés, kisebb erő, nagyobb nyomaték)
Amúgy meg sztem a japók se biztos hogy tök hülyék lennének a témához,magyarul nem véletlen hogy annyi amennyi a fogaskerekeken lévő fogak száma...
Kevés volt az erő? Vagy pályázott vele?