Ne essetek egymásnak én már végig jártam ezt az utat . Mármint ezt a hogyan csináljunk vadállatot az SP-ből passióra gondolok . Be lehet állítani commandert , légszűrőt , nyitott dobokat , kis hengerfej munka , csiszolgatások stb stb és akkor is csak főtengelyen lesz az a 150-160 Le . Az előbb emlegetett munkák munkadíjjal alkatrészekkel kb fél milla , az eredmény meg kb 20-30 Le meg egy kis nyomaték . Miután mérlegre tettétek a fél millátokat a 20 Le-vel levonva a végeredményt kurvára nem éri meg . 20 Le-t nem érzel meg hidd el nekem . A V2 sport motor project anno a teljesítményhajhászás szent grál küldetésében le állt . V2 blokkok kerültek ( az új gyártmányokra gondolok ) Hard endurokba ( 990 ktm adv. Ducati Multistrada stb ) a sor 4 meg a speed motorokban . Viszont a V2 utódja meg a V4 lett és szerintem hamarosan aki sor 4-t gyárt is át fog térni rá . Amúgy megtaláltam a megoldást pár hete erre a Le problémára . A gond csak az , hogy kurva drága de a végeredménnyel sem biztos , hogy tudnék bírni . Egy amcsi cég Supercharger Kit-eket gyárt épít be vagy postáz el nekünk ha megfizetjük . Az eredmény elképesztő . A turbó beépítésekkel ellentétben ez jobb mert a levegőbevitel folyamatos amíg a turbóknál robbanásszerű teljesítményleadás van . http://www.aaperf.com/ http://www.youtube.com/watch?v...
a második linken egy VFR 800-as túramotorból csináltak egy 175 lovas motort csak a KIT beépítésével . Semmi mást nem változtattak meg .
Mi bajod az SP vazaval? Hova akarod reszelni az SP blokkot? Csizinek ha jól tudom 150lo körül mertek yoshival commanderrel beállítva padon a paripát. Sose lesz 200 lovas akármit kezdessz el kaparni rajta, max azt ered el hogy pár ló miatt leeszi a nadrágot rólad.
Persze én se úgy értem hogy ténylegesen rossz a VTR (az csak az én hülyeségem hogy keveslem) sőt igazából be is lehetne állítani egy mai hasonló kategóriás motor mellé és nem nagyon kellene szégyenkezni. Hát igen az RC8 frankó lehet, csak elég kevés van belőle és ebből nekem az a következtetés jön le hogy nem nagyon veszik vagyis a szerényebb pénztárcájú embereknek tán sose lesz elérhető áron.
De én látnék fantáziát egy jó reszelt sp blokkba is mondjuk egy cbr vázba ültetve. De nem hiszem hogy hondáék újra élesztenék a VTR nevet, mint ahogy a suzukiék se gondolom az sv-t.
A VTR is egy fegyver! Nyitott kipuval + spékelve egy kis vészleállító kapcsolgatásával elég korrekteket tud lőni.
Azért az idézet motorra is igaz lehet, mivel árt ha van súlya mert akkor anyag is van benne, vagyis tán nem hajlik kiflibe a váz ha esetleg el dobod a motort.
Kb. fel is raktad az I-re a pontot az irományoddal.
Az XT azért annyira nem rossz döntés, enduró szettet neki azt hagy mennyen.
Az a vicces , hogy mindenkinek meg van a féligazsága a mondandójában . Ez szerintem azért van mert minden márkából voltak jól eltalált gépek meg a kevésbé .... . De igazából szerintem csak annyi lenne itt a lényeg , hogy el kéne tudnunk dönteni , hogy mit akarunk csinálni motorozás címszó alatt mert ha ez meg van akkor onnan már egyenes az út a jól bevált típusokhoz . Persze itt jön az anyagi része a dolognak meg az , hogy kitartunk-e addig , hogy meglegyen az adott stílushoz a lehető legjobb választás vagy nem bírunk magunkkal és választunk egy hasonló olcsóbbat . Na akkor szoktunk rájönni , hogy jó jó de várhattunk volna . . Na én az XT 660 X-el jártam így . Szeretem , imádom de valahogy valami mindig hiányzik belőle . Vagy ellenkező esetben valamiből meg túl sok van rajta ( súly ) . Mondjuk cserébe megbízható . De ahogy Golyóálló Boris mondta a Blöff c. filmben : " a súly a megbízhatóság jele "
Köszi, kiváncsian várom majd!
Megbízhatóság terén ami japán azzal túlzott gond nem szokott gond lenni. Az általad említett 2 márkán kívül a kawának a zx9r-je se rossz. Persze órákig lehetne témázni hogy melyik jó még esetleg. Eredetileg olyat akartam mert ismerős körbe bizonyított, csak mire meg lett a kp. addígra el kelt a kiszemelt, aztán meg amikór meg csapott a tavasz szele hogy motort akarok akkor meg úgy választottam hogy ami aznap meg tetszik és hozható is. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem tetszik meg nem jó motor és meg bántam, csak valahogy régebben durvábbra gondoltam amikór azt mondta valaki hogy V2 1000. Persze ez az én hülyeségem + esetleg nagyra vágyásom, mert sokak fele ekkoráról is remegő kézzel-lábbal szálnak le.
Naná hogy meg.
Az az igazság hogy hosszabb távra akarom a gépet,így fontos a minőség a kényelem és a megbízhatóság is,és ha kicsit reálisan gondolkodom ebben szerintem a honda a legjobb,mert a mindennapi ember számára gyárt motorokat.Őszintén megmondom hogy honda és yamaha között vacillálok.Motoros baráti körömben ez a két márka bizonyult a legjobbnak- míg több akár japán márkatárs is csúnyán elvérzett.Persze nem akarok általánosítani és nem azt akarom mondani hogy a többi márka szar,mert nem így van,ez csak személyes észrevétel.
Igazad van, unalmas is lenne az élet. Sok szerencsét a vásárláshoz, majd meg oszthatnád velem/velünk a tapasztalatokat ha sor 4-re esik a választás. RC8-on nem gondolkodtál amúgy? Vagy azok sz@rok?
Igen, tudom. Eszik ez is annyit 2 személlyel is ha nem ÉN húzom a gázt, csak mivel többnyire én tépem neki így átlag fogyasztás 10-12 liter. Amúgy had kérdezzem már meg hogy miért lett törölve Nálatok a rendelésem? Egyenlőre nem fontos, de ha rendesen ki tavaszodik végre, akkor érdekelne a dynojet kit.
Hanzo.Hasashi : Jó persze nem sport-túra motorral kell rá próbálni egy 1000-es sor 4-es telivérre. Amúgy igazad van, ha közel egy súlycsoportot nézzük izgalmas csatákat lehet kihozni.
Lehet velem van a gond, de én meg már a vtr-t érzem unalmasnak. Azért gondolom egy 1000RR minden lehet csak nem unalmas (főleg okosítva). Csak felmerült bennem a kérdés hogy az mennyit ehet? Mert akár ki akár mit mond azért saját tapasztalat alapján a vtr-rel is be lehet nyeletni a 16 litert 100-on.
Komolyan nem tudom elhinni , hogy olyan nagyon nagy minőségbeni különbség lenne irányíthatóságban ( az esetemben RC51 közt ) a sor négyhez képest . Én eddig is lézerszikének éreztem az enyém . Szerintem ez az egész túl van lihegve .
Én hamarosan veszek egy vasat de még nem tudom konkrétan mi lesz,cbr-ben gondolkodom,954 vagy 1000rr.Bár 5 évnyi v2 után nem tudom hogy milyen lesz,félek unalmas,hiába a nagyobb teljesítmény és a jobb kezelhetőség....
Az igazán Origi belföldes japán motorok kb 250 és 400 köbcentisek . A légszennyezés a népsűrűség közlekedésbeni hely hiány ( ott nincsenek kihalt utak csak sűrű hömpölygő robogó áradat ) és még sok más egyéb ok miatt a kis cc-s motorokat részesíti előnybe . Ezeket bárki megveheti de a frenchize alapján nem adták ki a szigetországon túli gyáraknak , hogy gyártsák . A képaláírás meggyőző de két lehetőség van de mindkettő egyből ered . Vagy kamu kitalált beetető szöveg vagy az emberünk szentül hisz benne mert neki is ezzel a szöveggel adták el . De amúgy szerintem csak szimplán hülyeség a + Le szöveg meg a vonzata . Ugyan az mint a többi tucatbeli társa . Viszont szép állapotban van így képekről az meg kell hagyni .
http://www.youtube.com/watch?v...
a második linken egy VFR 800-as túramotorból csináltak egy 175 lovas motort csak a KIT beépítésével . Semmi mást nem változtattak meg .