Ma nem volt időm még beindítani,de összeraktam a vezérlést,tankot karbit apróságokat kell még felrakni,holnap röffen,remélem.
nekem 36kw-os,most küldte le a honda a hivatalos műszaki adatait.
Az adatok:
Teljesítmény 36kw
Nyomaték:80nm
Végsebesség:175km/h
Max fordulat: 6350 ford/perc
Svájci oldalakon találtam is pár darab eladó 36kw-os VTR-t.
Először a hátsó henger RT -re RI és RE kifele nézzen.
Majd Elforgatod a főtengelyt 450 fokkal azaz1,1/4 fordulattal FT-re és ekkor kell az FI és FE nek kifelé néznie!
Vezérlés állításnál a hátsó szelepfedelet is le kell venni! Mert nem mindegy hogy rakod össze!
Elöször az elsö hengert állítod jelre majd a hátsót úgy rakod jelre hogy a fötengelyt elforgatod 270 fokot azaz 3/4 fordulatot majd itt rakod jelre (RT) a hátsó hengert!
Ezt a részét jól csináltad, de a hátsó hengerhez képest van rossz helyen a vezérlés. Beállításnál mindig a hátsó vezérlés a kiinduló pont. Ha adsz elérhetőséget, elmondom.
az első hengernél jelre rakom,szívó oldalon FI, kipuff oldalon FE jelre,eközben a dugó felső holtponton van,lendkeréken az FT jelzés a deklin jelölt vonallal esik egybe,ha jól tudom így rendben is lenne a vezérlésem,ugye?
Viszont az tűnt fel,hogyha a főtengelyt elforgatom 360 fokkal akkor a vez tengelyeknél a FI és FE jelölés a belső oldalra esik kívül pedig két vonal van,ami egy síkban van a hf -el.
Azért szedtem szét,mert egyenletlenül járt fordulaton torpant ingadozott az alapjárat 200rpm+/- és 4ezer fölött terhelésen torpant,ekkor gondoltam az elrakott vezérlésre(pedig szeelő rakta össze,pont ezért mert motort még nem csináltam,nem mertem bevállalni)
Valaki rakott már össze F vezérlést?
Valamiért nem akar stimmelni,manualban is néztem,de elég nehezen tudom értelmezni a dolgokat,sehogy nem akarja kiadni.
Nem az volt a kérdés,hogy miért hanem hogy hogyan és miből hoztam össze.Egyébként ez sosem volt titok.Sajnos ezen mindenki átesik előbb vagy utóbb.Mondjuk én ezen nem tudnék nevetni.
nekem 36kw-os,most küldte le a honda a hivatalos műszaki adatait.
Az adatok:
Teljesítmény 36kw
Nyomaték:80nm
Végsebesség:175km/h
Max fordulat: 6350 ford/perc
Svájci oldalakon találtam is pár darab eladó 36kw-os VTR-t.