Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma nem volt időm még beindítani,de összeraktam a vezérlést,tankot karbit apróságokat kell még felrakni,holnap röffen,remélem.

nekem 36kw-os,most küldte le a honda a hivatalos műszaki adatait.
Az adatok:
Teljesítmény 36kw
Nyomaték:80nm
Végsebesség:175km/h
Max fordulat: 6350 ford/perc

Svájci oldalakon találtam is pár darab eladó 36kw-os VTR-t.
108-98 Le-ről tudtam. A tied mennyi? Dübörög már? :)
Azt tudtátok,hogy létezik 36kw-os 1000F? :D eddig én nem tudtam róla,de mint kiderül van ilyen.
Pdf elküldve.
Csomag úton!
Úton a csomag? Pdf-et kuld már el légyszi.
jaja,már megvilágosodtam :)
a két henger nem volt szinkronban egymással azért jelentkeztek az alábbi tünetek.
Holnap összerakom,remélem jó lesz :)
Na basszameg ugyanazt irtam le mint az előbb csak most a hátsó hengertől kezdve.
Mindegyik jó.
Először a hátsó henger RT -re RI és RE kifele nézzen.
Majd Elforgatod a főtengelyt 450 fokkal azaz1,1/4 fordulattal FT-re és ekkor kell az FI és FE nek kifelé néznie!
Várj belezavarodtam: Nem biztos hogy jót mondtam!
. Mindjárt megnézem a könyvet.
Így már tiszta,köszönöm mindkettőtöknek :)
vagy mail:
mezo.renato@gmail.com
70/411-8313

Köszönöm :)
Vezérlés állításnál a hátsó szelepfedelet is le kell venni! Mert nem mindegy hogy rakod össze!
Elöször az elsö hengert állítod jelre majd a hátsót úgy rakod jelre hogy a fötengelyt elforgatod 270 fokot azaz 3/4 fordulatot majd itt rakod jelre (RT) a hátsó hengert!
Ezt a részét jól csináltad, de a hátsó hengerhez képest van rossz helyen a vezérlés. Beállításnál mindig a hátsó vezérlés a kiinduló pont. Ha adsz elérhetőséget, elmondom.
az első
igen szemben vannak egymással.

Azt érte,hogy fele annyit forog,de elméletileg akkor a srác is ugyanígy rakta össze és mégsem volt jó
Az első vezérlésed vagy a hátsó ment el?
Belső oldal? Ez azt jelenti hogy szembe vannak egymással?
A fötengelyhez képest a vezérműtengely csak fele annyit forog!
az első hengernél jelre rakom,szívó oldalon FI, kipuff oldalon FE jelre,eközben a dugó felső holtponton van,lendkeréken az FT jelzés a deklin jelölt vonallal esik egybe,ha jól tudom így rendben is lenne a vezérlésem,ugye?

Viszont az tűnt fel,hogyha a főtengelyt elforgatom 360 fokkal akkor a vez tengelyeknél a FI és FE jelölés a belső oldalra esik kívül pedig két vonal van,ami egy síkban van a hf -el.

Azért szedtem szét,mert egyenletlenül járt fordulaton torpant ingadozott az alapjárat 200rpm+/- és 4ezer fölött terhelésen torpant,ekkor gondoltam az elrakott vezérlésre(pedig szeelő rakta össze,pont ezért mert motort még nem csináltam,nem mertem bevállalni)
Mi nem stimmel?
Valaki rakott már össze F vezérlést?
Valamiért nem akar stimmelni,manualban is néztem,de elég nehezen tudom értelmezni a dolgokat,sehogy nem akarja kiadni.

Tud valaki segíteni?
Nem kell hozzá semmi plusz anyag.A leömlők csatlakozásánál kell egy kis átalakítást végezni.
De a miből hoztad össze része kimaradt.
Nem az volt a kérdés,hogy miért hanem hogy hogyan és miből hoztam össze.Egyébként ez sosem volt titok.Sajnos ezen mindenki átesik előbb vagy utóbb.Mondjuk én ezen nem tudnék nevetni.
De azt a fajtát ki hagytad aki a fatetején végzi mert túl bátor volt