Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kosz hogy irtal, de mar sikerult beszerezni
Hát ez a ki a gyorsabb meg a menőbb meg a még sorolhatnám ez kb ott elvérzik amikor felülünk ... . Sok olyat láttam már , hogy nagy blokk nagy motor nagy arc aztán úgy kellett félre állni , hogy megvárjuk . Pilóta is kell nem csak nagy cc . Maradjunk továbbra is szerényen mosolygó alakok a parkolóban , majd a jampecokat meg megvárjuk a hegytetőn vagy a szakasz végén ...
Nekem van műanyag, kerek lámpás zsivány kinézet, de nincs lámpa hozzá és el van törve pár helyen lemásolni üvegszálból vegy megjavítani hibátlan külseje lehet a motornak tőle. 5eft. Fotó ha kell jövő hétvégén kivitelezhető.
elhiszem en, nem is ketelkedtem benne :) egyebkent en is ismerek ilyet, csak SV1000el jart igy a srac. van ez igy. :)
Clay!
Nem véletlen mondtam előbb, kérdezd meg RC-51-et, mi volt neki az átalakítás oka 1 dobra!
Helló!
Nekem tavaly nyár vége óta van a birtokomban az sp-m!
(Álmaim netovábbja)
Nekem volt gixer 750 de sehol nincs a futómüje az sp-hez képest!
Egész más az élmény, az erő meg télleg minden de az sp-szerintem egy életérzés!
Ha eggyet ki tudsz próbálni szerintem nem fogsz lemondani rólla!
És a legjobb. A fórumon mindig segítik egymást a kollegák!
Kész lett a gép,de még szerintem valami miatt nem tökéletes.
A hangja is másabb lett(szerintem) és fordulaton torpan,egész pontosan pl 3.ban 3ezerről kigyorsítva leszabályzásig 3 kicsit,de érezhetőt torpan.

Nem tudom mi lehet a gond,holnap még átnézem a vákum és ü.a csöveket.
haha :D
Össze kell törni az eggyik oldalát, és oda az egyik dobnak!
jah majd elfelejtettem.. kepet rakj mar fel rola ha tudsz ehez a tipushoz valot. elore is kosz.
hello. nalad mindig kaphatok lesznek idomok? engem az undertail erdekelne zx9r-re 99 evjarathoz, vegulis ismerosomnek csak olvasgattam a forumot es lattam te arulsz. hivlak ha van :)
Ebben a szép napsütésben én nem bírtam ki, elővettem az SP-T és gyakorlati tapasztalatokat szereztem a kiváló menettulajdonságokat illetően. Beleszaladt egy 250 km. De kurvára hiányzott már, november óta nem ültem rajta. Igaz, hogy csöpögött az orrom a hideg párától a sisakban, de minden pillanat megérte. Hacsak nem üt be a meteor, ez a motor nálam is marad még jó darabig.
Azt biztosan állíthatom,ha ezt a típust választod motorozási élmény terén nem lesz hiányod! igen jól olvastad.nagyon jó futóművel és fékekkel látták el a Japók!Azt szokták mondani futóműben olyan mint a Duki.
Nah vegre egy olyan tarsasag, aki megirja az oszintet, kosz nektek. mert mar nekem olyat mondtak elfogultak, hogy 6ban emeli a TLR az elejet akkora a nyomatek :) . ilyenektol hiaba is kerdeznek barmit is a v2-rol. mindenkeppen kiszeretnek majd elotte probalni egyet ha lesz ra lehetosegem. nem kell hogy erosebb, es gyorsabb legyen, hanem fokozni akarom a motorozas elmenyt. nagyon ott van kulsore is ez a motor, es a hang is. azt is olvastam rola hogy nagyon kanyar barat.. megegyszer kosz mindenkinek :)
Igazat adok Pityusznak.Én gyorsultam gixer 1000-es ellen(K6)olyan 100-120 körüli tempóról kezdtük nyelezni 6-ba.kb.3 mp.-ig egyformán mentünk utána a gixer elment.De megint leírom:én szerintem ki kell próbálni az Sp-t mindenképp!És utána tudni fogod,hogy melyik kell neked igazán!Én is mentem már nagyon sok motorral jóval erősebbel is mint az enyém,de én ezt szeretem,nekem ez tetszik gazán és azt hiszem ez így is fog maradni!
Hali!igen én.Nem egy nehéz feladat.De már ismét 2:2 be van alatta.(jobb így a hangja).
Clay!

Ez a nyomatékos maszlag népszerű az elvakúlt V2 fanatikusok körében!
Én azt mondom Neked,hogy az SP nagyon jó és egyedi motor,amin minden eltöltött perc élmény, ami semmihez nem hasonlít!
Viszont teljesen mást várhatsz az SP-től,mint a mostani motorodtól!
A mostanihoz képest egy "kezelhetetlen vadállat" lesz először,szerintem.
Ha vissza olvasol itt a fórumban sok információt kaphatsz,úgy kb havonta akart valaki SP-t venni,és kérte a véleményünket...
valamint ne felejtsük el a fék-futómű-vázat is,ami minden tekintetben a legjobb a superbike-kok között
Szia!

Felejtsd el a táblázatokat és főleg felejtsd el a suzuki SV-t(bocsi Sv-sek)
Ha van rá lehetőséged,üljél rá,azonnali szerelem lesz,az SP2 az egyik legjobb motor,amin valaha ültem.(persze ne legyél kövér és alacsony,mert akkor nagyon kényelmetlen lesz )
Ha 250 felett akarsz száguldozni,akkor jobb a gixxer,ha viszont,azt akarod,hogy minden gázadásnál a torkodban dobogjon a szíved akkor sp2,vagy rsv 1000
bundy81@freemail.hu mail címen írj rám szerintem tudok neked segíteni
Aki szereti a V2-est, az nem igazan az ereje, gyorsulasa miatt. A V2 hangja es az erzes amit ad azt nem tudja a sor negyes vagy a sor 3-as. En biztos vagyok benne hogy megszereted plane egy gixxer utan.
jah es jobb oldali az vtr :)
udv mindenkinek, azert fordulok hozzatok, mert erosen gondolkodom rajta hogy lecserelem a gixxert egy vtr sp2-re. sokat olvastam utana, es videokat is neztem, teszteket. neztem a mereseket is. viszont nekem mindenki aztmondja akinek v2-es motorja van hogy sokkal nyomatekosabbak mint a sor4. ne ertsetek felre, tudom nem egy kategoria, es nem is azert irom mert en versenyezni akarok a v2-vel. mentem mar sv-vel, de csak 650-essel, ami a gixxer utan nem lepett meg :) viszont nagyon bejon a v2. kanyar vadaszkodom mint tepjem a szarvat esznelkul, ezert gondolkodok benne. szoval, miert nyomatekosabb az sp a gsx-r-tol? mert a mellekelt kepek alapjan 4-ezerig jobb az sp, utana atveszi a gixxer a hatalmat. mar arra is gondoltam hogy en nem ertem :) koszonom elore is a valaszokat. udv. :)
Na megjöttek a cuccok,vasárnap összelegózom. :)
Minden gyári+kap egy bontott hengerfejet.