Következő hónapban megy szelephézag ellenőrzésre és hengerszinkront is megnézetem . A svájci óra kutya fasza a géphez képest még most is de fő a jó állapot fenntartása .
Elhiszem. Enyémnek is mocsok hangja van, de a kisdobok kiadják sokkal jobban a formáját a hátuljának, én egy pár Ladybird dobra neveznék be, ha annyi pénzem volna mint amennyi nincs :D De valamit kitalálok majd, lehet beszélek majd Csabival és Raptor lesz a vége, de jó is ez a tél lehet spekulálgatni, elkölteni azt a pénzt ami még meg sincs :D :D :D
nem fikázom a DL-t mert nincs miért, de minőségben a Vara nagyon magasan veri. Valahogy a DL-en már a műanyagok minősége is prolibb, tele van bazári dolgokkal, bár funkcionálisan rendben van.
Már első blikkre is érezni, hogy a fékek karcsúbbak a DLen mint a Varán, bár könnyebb a vas, de annyival nem, ami indokolná a gyengébb fékeket. Még nem volt alkalmam úgy istenesen tesztelni, de állítólag hamar elfogynak szerpentinen. Varánál ilyen nincs, ráadásul ott a dual CBS ami azért jó dolog.
A másik ami viszont zavar, hogy az első teló kirugózásnál zörög. Először azt hittem hogy baja van, de megerősítettek hogy típushiba. Szokjam meg.
Azért egy ilyen baki Hondánál nem fér bele. Sztem futóművileg és blokkilag is jobb a Varadero, de csak a 2004 utáni injektoros.
De mondom, annyival olcsóbb a DL, amennyivel kell, és ennyiért inkább szemet lehet hunyni ilyen apróságok felett. A Vara 1,5 körülről indul (2004-5), míg a DL-nél már ott a plafon kb, és fiatalabb is pár évvel. Tehát sztem nem rosszabb, csak más kategória. A Honda Civicet sem lehet összehasonlítani a Suzuki Swifttel.
Van a baráti körben egy DL 1000 . Nekem is nagyon tetszik , volt szerencsém látni egy jobb pilóta kezei közt is , hogy mire képes , én is kipróbáltam . Eléggé meggyőző volt . Ég és föld volt SP1-ről DL-re ülni mert ugye más is a jellege , másra szánták . A futómű kényelmesen tette a dolgát , jól irányítható volt . V2 hang és érzés hasonlóan benne van . Szélesebb erőkart fogtam rajta , kecsesnek tűnt , a súlya nem volt érezhető . Elnyelte az úthibákat , jó volt a szélvédelem . A Fékei is tették a dolgukat , nem éreztem , hogy kevés lenne . Metzeller rourance gumikkal volt szerelve , a fura minta ellenére jól tapadt . Mondtad , hogy nem egy Varadero . Olyat még nem vezettem bár láttam közelről . Ültem rajta . A varaderot hogyan kell elképzelni , miben jobb ? Robosztusabbnak tűnik a Vara , kicsit paraszt barokk műszerfallal . Mondjuk ez az egész Varára jellemző , de Honda-éknál már megszokhattuk , hogy a felszín alá kell nézni . Mondanál nekem a Varáról pár dolgot ? Érdekelne .
Én nem néztem bele ,de ha jól emlékszem valaki már kivesézte ezt a témát,csak nem tudom már,hogy ki volt az egy biztos 5-7 ezres fordulat között megszünteti a nyomatékgödröt.
Megertelek,csak gondoltam megkerdezem hat ha erdekel! Anno,akkor jo dontesnek tunt amit hoztam dehat sajat karan tanul az ember!Nem is zavarlak tovabb,majd kereslek ha meglett kp-ban a ravalo! Udv!
Szia! Az enyémen sem egyformák, pedig soha nem kaptak ütést. Ha megnézed kipufogó összekötőket és a lengőkart, az is asszimetrikus. Ez különösen az SP2-n feltünő. Mivel kicsit háklis vagyok a szimmetriára, vastag falú alu csőből lemetszett szeletekkel hézagoltam ki úgy, hogy a dobok mm pontosan állnak a hátsó kerékhez képest. Még a gyári dobokat is fel lehet rakni ferdén,ha valaki nem figyel oda rendesen.
Valaki ragasztott a vazra egy HRC matricát és kész.