Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Regisztrálni kell .
Fizetés kártyával történt. Sima ügy volt. Kérte a kártya adatait + a biztonsági kódot a kártya hátulján (mágnescsík mellett)
Mintha pénztárnál fizetnél kártyával.
Természetesen a teljes összeget kifizettem postával együtt.
1 hét és itt volt a cucc,
Én mondtam.
Ha szerencséd van akkor csak a szívószelep. Mert az az olcsóbb! A kipuf kétszer annyiba kerül. Nekem anno 14000 Ft volt darabja!
nem jó hír sajnos :(
Két szívószelepnek tuti annyi,ez látszik a mellékelt képen is.(elvileg ebben az állásban zárva kéne lenniük)

A kipuffszelepeket még nem néztem,de ami biztos hogy beigazolódott amire gyanakodtam(gyanakodtunk) eltört a feszítőben a rugó :/

Szóval nem túl rózsás a helyzet.
hát ne nézze

de komolyan. Az első rendőr seggbe rúg ha megállít. Eléggé rá vannak állva a motorosokra és nem kell hogy okot adj nekik a kötekedésre, elég arra a nyitott Akra

Te dolgod, mondom, de én tuti nem berhelném át. Én úgyse látom, a többi meg nem érdekel
Nem kell ilyen mindenkinek. Kinek tetszik tetszik kinek nem annak nem. De hol az indexed azt mondtad nem a hátsó lámpa villog.
Szia neked is ilyen farok idomod van mint amit nekem is ajánlottak?Mert eböl is több féle van ha jól tudom.
Nekem jó lenne csak a barátnőm hisztizik hogy olyan öreg kinézete van.
Szia Basi2!Az alkatrészt,hogy fizetted?Postai utánvéttel,vagy előre utaltál nekik valamennyit?
Szerintem tök szép átalakítva amúgy meg 1 nap alatt meg van az átalakítás és a zár is bovdenes úgyhogy bele lehet fúrni meg ha viszed műszakira 1napot kell rá szánni és vissza van alakítva!
én is onnan rendeltem tegnap,csak azért kérdezősködtem,hogy hol mennyibe kerülnek az alkatrészek hozzá.
Jelenleg Angliából rendelve 43000 Ft -ból megvan a kettő feszítő. Gyári !
David Silver-től rendelve. Ebben benne van a posta is.
Én most rendelte tőle gyári fékbetétet és telo szimmeringet.1 hét alatt megjött.
Kártyával fizettem.
köszi
Honda Motorcenter Székesfehérvár.
Melyik hondától? Én karasna-t kérdeztem meg talán dream-et,40e fölött volt darabja a feszítőnek
az szép.
Nálam sem állt le Sőt az új tulajnál sem. Amikor nálam szetment nem tudtam mi van és rainditottam és simán elindult.Csak baszoottül kalapalt .
Szelepeket és a feszítőt is a Hondatol.
azt értem hogy nem feltétlen akad indítás közben,de nem állt le magától a gép,ugyanúgy járt mint eddig,ezért bízok benne,hogy nem nagy a baj.
kettőt is rendeltem,nem akarom,hogy később gond legyen belőle.
szelepeket honnan rendelted?
Van egy rossz hírem. Attól hogy 1-2 fogat átugrik meg nem akad meg indítás közben. Simán elgörbíti a szelepeket és átfordul.Én is így jártam .Én azért állítottam le mert annyira zorgott.A vezermulanc feszítfőben eltörött a rugó. A szelepek és a feszítő egy nap alatt megjött.De cseréld mind a 2 feszítőt mert előbb utóbb a másik hengeren is előjön.Én csak az egyiken csereltem miután eladtam cserélni kellett a másikat is mert az is atugrott ugyanaz a hiba miatt. 2001 -ig tipushiba .Onnantól módosítottak a feszítőn. Már újabb feszítőt fogsz kapni.
Ne próbáld indítani.Vedd le a szelepfedeleket és ellenőrizd le a vezerlest. Minden legyen jelen. Ha OK akkor szerencsés vagy. csak két feszítővel megúsztad.Kb 45000 Huf .
Mostanság szerintem mindenkinek egy ien váratlanul jön :S
Nekem az aksim halt meg mert most vettem észre 7.5 volt benne.
Szerintem pont ezért mert nem bele való volt.
Autónál más tészta,azokat javítom nap mint nap,motorral annyira nem vagyok képben(még):)

Alkatrészeken nem szoktam spórolni,nem éri meg,csak most nagyon váratlanul jött a dolog.
Inkább ne sajnáld a gyárira mert az után gyártott sem biztos h olcsóbb!Ha szerencséd van nem forgott össze nekem mondjuk kocsinál
volt hasonó de az össze forgott:(
az idomhoz még nem sikerült szerezni,olyan "fület" majd még keresgélek hátha találok valahol.