Hali!
Köszi a tippet,őszintén szólva nem néztem még,mert 1.5 órát fagyoskodtam amíg vártam a futót,kedvem is elment tőle,hogy megnézzem :)
De tuti hogy feszítő lesz,egyébként is cserélni akartam,most rendeltem David Silver oldaláról 2 új veszítő+tömítést alá,így kb 40ezer lesz a művelet :/
Rendelt már innen valaki? mennyi idő szokott lenni mire megjön a csomag?ha jól láttam 48órát ír,de az elég hihetetlen számomra:)
Úgy tudom ezek a láncfeszítők önmagukat spanolják a végállásig . Először ellenőrizd le ha nem önfeszítő akkor ha tudsz spaolj rajta amennyit kell . Ha cserés akkor hagyd a francba a bontós cuccot , az eredeti nem egy horrorisztikus áron kapható és azt legalább biztosra tudod , hogy null kilóméteres .
Üdv!
Tudsz még feszíteni a láncon? Mert ha igen akkor próbálj meg kicsit feszíteni rajta, elképzelhető hogy csak a feszítő ragadt meg egy fokozatba. Amúgy azt hiszem 2 csavar tarja a feszítőt, vagyis nem nagy cucc a csere. Beszerzés meg szerintem bontóba. Idomhoz azt a fület sikerült szerezni?
Elmentem ma motorozni egy kicsit a géppel,egész jó napsütéses idő volt,gondolom megjáratom egy kicsit műszaki előtt(szerda),aztán olyan bő 70km motorozgatás után egyszercsak elkezdett csörögni 90-es tempó körül 6.ban,gyorsan húztam kuplungot,de hallottam hogy csörög alapjáraton is,ezért rögtön leállítottam.
Kigurultam vele egy mellékútra kb 2 sec ig tekertettem az önindítót(ez idő alatt nem indult be) és hallani lehetett a tipikus laza lán hangját. 2hét múlva lett volna esedékes a feszítő csere,ezek szerint nem bírta ki :(
A kérdés az,ha nem magától állt le a gép és nem akadt meg indítózás közben sem,mennyi az esélye annak hogy odacsapott a szelepeknek?
Amásik pedig,hogy magyarországon honnan lehetne beszerezni a feszítőket? lehetőleg minél hamarabb :D
Már a te motorod, így azt csinálsz vele amit akarsz, de én ezt nem raknám fel a gépre több ok miatt sem.
1: nem szép a hátulja, de legalább gyári.
2: nem tudod hova tenni az ülés zárját
3: rendszámot sem
4: vizsgán tuti nem megy át (zsír nélkül persze)
Elég csak egy túlbuzgó sün, és úgy viszi a forgalmit, mint buksi a lábtörlőt.
Te úgysem látod a hátulját, akinek meg nem tetszik előzzön meg...ha tud
Ha nagyon érdekel, hogy hol enged.
Nyomasd meg levegővel szétszedett állapotban, és szappanos vízzel maszáld körbe.
Persze azt nem kell mondanom, hogy a lukak előzetes letömítése erősen javasolt.
Tuti ott enged , sehol máshol nem tud . Az úthibák meg a rázkódás és a nagyon pici V2 rezonancia miatt ami az SP-ben van ott szokott elgyengülni a gyári varrat . Nem akartam hülyeséget írni , hogy mivel csinálták nekem de esélyes hogy rézzel ahogy mondtad .
Köszi a tippet,őszintén szólva nem néztem még,mert 1.5 órát fagyoskodtam amíg vártam a futót,kedvem is elment tőle,hogy megnézzem :)
De tuti hogy feszítő lesz,egyébként is cserélni akartam,most rendeltem David Silver oldaláról 2 új veszítő+tömítést alá,így kb 40ezer lesz a művelet :/
Rendelt már innen valaki? mennyi idő szokott lenni mire megjön a csomag?ha jól láttam 48órát ír,de az elég hihetetlen számomra:)
Itthon 2 honda szalont kérdeztem 40ezer/db ról beszélgettek :O
Tudsz még feszíteni a láncon? Mert ha igen akkor próbálj meg kicsit feszíteni rajta, elképzelhető hogy csak a feszítő ragadt meg egy fokozatba. Amúgy azt hiszem 2 csavar tarja a feszítőt, vagyis nem nagy cucc a csere. Beszerzés meg szerintem bontóba. Idomhoz azt a fület sikerült szerezni?
Elmentem ma motorozni egy kicsit a géppel,egész jó napsütéses idő volt,gondolom megjáratom egy kicsit műszaki előtt(szerda),aztán olyan bő 70km motorozgatás után egyszercsak elkezdett csörögni 90-es tempó körül 6.ban,gyorsan húztam kuplungot,de hallottam hogy csörög alapjáraton is,ezért rögtön leállítottam.
Kigurultam vele egy mellékútra kb 2 sec ig tekertettem az önindítót(ez idő alatt nem indult be) és hallani lehetett a tipikus laza lán hangját. 2hét múlva lett volna esedékes a feszítő csere,ezek szerint nem bírta ki :(
A kérdés az,ha nem magától állt le a gép és nem akadt meg indítózás közben sem,mennyi az esélye annak hogy odacsapott a szelepeknek?
Amásik pedig,hogy magyarországon honnan lehetne beszerezni a feszítőket? lehetőleg minél hamarabb :D
Köszi előre is.
1: nem szép a hátulja, de legalább gyári.
2: nem tudod hova tenni az ülés zárját
3: rendszámot sem
4: vizsgán tuti nem megy át (zsír nélkül persze)
Elég csak egy túlbuzgó sün, és úgy viszi a forgalmit, mint buksi a lábtörlőt.
Te úgysem látod a hátulját, akinek meg nem tetszik előzzön meg...ha tud
Neked lámpák is kellenek bele nem?
Ha nemgond akkor csak jövőhónapba kellene mert most vettem meg a mocit.
Vagy 20 ezer (LED Fék + Helyzetj.+ Index)
Nyomasd meg levegővel szétszedett állapotban, és szappanos vízzel maszáld körbe.
Persze azt nem kell mondanom, hogy a lukak előzetes letömítése erősen javasolt.
Érdekelne a dolog, légyszi küldj róla közeli fotót a vinko3@freemail.hu-ra