ago!
így van 3 vezeték ami nem fekete.
holnap kicsengetem őket. illetve megpróbálom kevés roncsolással szét szedni! majd jelentkezem hogy milyen csodát láttam!
vftr!
nem sértődtem!
holnap kiderül hogy lehet e hinni !
A sportlégszűrő több (általában 30%-kal) több levegőt enged át, mint a gyári. Ezzel még nem is lenne gond.
De mitől lenne erősebb tőle a motor.
Egyszerűsítsük le a dolgot két esetre:
1. A motor több üzemanyagot kap, mint amennyi a működéséhez szükséges. Ebben az esetben a sportlégszűrő több levegőt enged be, aminek az a hatása, hoyg el tudja égetni az el nem égetett üzemanyag többletet.
2. A motor kevesebb üzemanyagot kap, mint amennyi a működéséhez szükséges. Ebben az esetben a sportlégszűrő még több levegőt enged be, aminek így semmi pozitív hatása nincs.
Valaki segített neked, nem nézem vissza mi a nickje, de olyan választ adott, ami nem hogy nem igaz, de még több "pontban" is hülyeség volt.
Mivel 3* is leírtam, hogy mi a hibás elgondolás, még mindig az alap állítások mentek itt...
Ha neked a kedves hangnembem a hülyeség az elfogadhatóbb, akkor legyen
Köszi a képet.
Sajna nem látszik rajta rendesen, - de erősíts meg - hogy minden vezeték fekete 3 kivételével.
Ha tényleg 3 vezeték van, ami nem fekete, akkor abból kettő biztos a táp, tehát marad egy vezeték. A fekete vezetékek csak átmennek a dobozon, az szinte biztos, de kilehet mérni.
Nem tiszta, hoyg ezt hova kell bedugni. Ha jól gondolom, akkor a gyújtás modulba és akkor megnézhető, hoyg az az egy vezeték mi.
Egy vezetékkel sok mindent nem lehet csinálni. A gyújtást nem lehet eltolni, max valami olyan szenzor jelét, ami feszültség függő.
Azt tudom elképzelni, hogy két vezetéken kap tápot, a harmadik vezeték a gyújtás jel, amit eloszt a ketyere valamennyivel és ezzel az értékkel villogtatja a jelet.
Megtennél valamit?! Van egy ellenállásmérőd vagy rövidzárlat mérőd?!
Megmérnéd a nem fekete vezetékek ellenállását a két csatlakozóban?!
egyébként én megbeszélni szerettem volna ezt a témát!
gondoltam a fórum ezért van.
ugyan nekem sem sok közöm van a VTR-ek hez de úgy látom itt inkább okosabbak az emberek mint barátságosak!
ha valakit érdekel hogy mi volt benne akkor majd megnézi a galériámban!
Rájöttem mé nem. Csizi nick-jét utála a jelek miatt..:))
Na akkor 3*...
Nekem mostanában a kocsihoz kapható "gázpedál tuning" jön be...
Amúgy a Nitro-X is azt csinálja, amit leírtál. A bejövő levegő hőmérsékletét mérő szenzor értékét "csalja el", amitől többet kap. Az egy másik kérdés, hogy sok esetben attól megy jobban a motor, ha kevesebb üzemanyagot kap... . De ha venne a Nitro-X helyett egy 20Ft.-os ellenállást vagy egy 60Ft.-os potmétert, akkor azzal is ezt tudná elérni olcsóbban.
De sajnos az a baj az emberekkel, hoyg sok mindent elhisznek és sajnos az ilyen és hasonló fórumokon sok mindeki mond mindent és sokan meg el is hiszik...
Semmi közöm a VTR-ekhez, de a téma láttán felkaptam a fejem.
Megy itt a parasztvakítás ezerrel egészen komoly szinten...
200 ejró,,,fasza.
Jómagam a traktoromba 600 ft-ért vettem fesz.szabályzót, ami átlátszó tetővel rendelkezik, látni, hogy elektronika van benne, csodák csodája, még működik is. És két led van rajta, amik működnek is ,úgy,hogy komoly tuning cucc ám, bizony.
Ja, és így megy.
Ma érkezett! Csináltam néhány képet! Ez kicsit komolyabbnak tűnik!
De be van öntve rendesen ez is! Igazából ha szétszedtem küldök képeket! Ha kamu akkor grat nekik mert még egy kis ledet is tettek az aljára!
Mit is mondhatnék a témában. Nagyon sok átbaszás van ebben a világban az autós/motoros szakterületen, és mindezeket kereskedelmi forgalomban meg lehet venni. Lásd csodamágnes, csodabödön, csodalégmekeverő spirál turbóventillátor, csoda hidrogén fejlesztő, csodapenge, csoda elektromos turbótöltő, és egyéb csodalófasz, ami sok százalékos fogyasztáscsökkenést és sokszázalékos teljesítménynövekedést ígér, működésüket mindenféle áltudományos magyarázattal megtámogatva. Hát ez a Nikko izé is jó üzlet volt annak aki kitalálta, ezt nem gondoltam volna hogy így átkúrják a jónépet. A legtöbb tuningboxban legalább egy szar ellenállás mégiscsak van, ami a bejövő levegő hőmérsékletét mérő szenzor jelét befolyásolja, de ez a sziloplasztos cucc zseniális! Innen is látszik hogy mennyire placebo hatással működnek ezek az eszközök: húbazzeg, jobban megy tőle a gépem! A fotók láttán legalább most a hitetlenkedők levonhatják a tanulságot. Vagy PC, vagy semmi, a semmire felesleges pénzt kiadni.
Magyarázatként: A dobozon volt két fasza csatlakozó amivel valóban be lehetett dugni az elektronikába csak, hogy a két csatlakozó a dobozon belül egy kábelbe futott tehát az ember 50-60e Ft-ért vett egy hosszabbítót a motorjához. (Meg némi aprított vezetéket). És ezt bizony hivatalosan forgalmazzák/azták. Tehát nem hamisítvány vagy ilyesmi.
Nem bírtam cérnával és nekiugrottam a számítógépemnek. 23 perc keresés után találtam meg a képeket. A sztori nagy vonalakban a következő (ha tévednék majd Ago kijavít).
Motoros ember (BT1100 Bulldog) elmegy Agohoz és mutatja milyen fasza elektronikát vett a motorjába 200 euróért a neten ami kiveszi a környezetvédelmi tiltást. Ago mondja neki, hogy abban a motorban nincs ilyen tiltás. De ő ne mondja neki mert érzi, hogy sokkal jobb lett a motor. Tudod mit? Szedjük szét. Jó szedjük. Eredmény:
http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz
_levegoszuro/